quote:Op woensdag 1 april 2015 15:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat dan ruzie krijgen met mijn muts en dat wil je liever niet.
Ok, mijn vrouw is aardig tegen me opgewassen, die laat zich niet aan de kant schuiven.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Laat ik het anders formuleren: voor het raak schieten had hij even iets belangrijks moeten checken.
Geen getrouwde mannen ....quote:Op woensdag 1 april 2015 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Laat ik het anders formuleren: voor het raak schieten had hij even iets belangrijks moeten checken.
Na het inpalmen moeten ze gewoon luisteren.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
obviously. Ze leren kennelijk niet alles op die cupidoschool
SGPstemmerquote:Op woensdag 1 april 2015 15:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na het inpalmen moeten ze gewoon luisteren.
De boel ondermijnen bedoel je?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
De BVD heeft me niet zomaar in de gaten gehouden, wat ik deed was ook politiek blijkbaar.
Geen parlementaire Discussie?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er wel een wantrouwen aan over gehouden.
Ja Sas je bent tot alles in staat blijkt wel ....quote:Op woensdag 1 april 2015 16:53 schreef sacha het volgende:
gladiolen in de grond gestopt tussen de hagelbuien door
dit zijn geen achterlijke gladiolen maar straks hele mooie wittequote:Op woensdag 1 april 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Sas je bent tot alles in staat blijkt wel ....
Daarvoor trotseer je allesquote:Op woensdag 1 april 2015 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zijn geen achterlijke gladiolen maar straks hele mooie witte
bizar geen hagel gezien alleen een zonnetje vandaagquote:Op woensdag 1 april 2015 16:53 schreef sacha het volgende:
gladiolen in de grond gestopt tussen de hagelbuien door
Dat komt omdat jezelf een zonnetje bent.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:38 schreef just me het volgende:
bizar geen hagel gezien alleen een zonnetje vandaag
zij weer wel hčquote:Op woensdag 1 april 2015 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat jezelf een zonnetje bent.
Nee, moet je nooit doen...quote:Op woensdag 1 april 2015 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok , ik dacht even dat ik me druk moest maken
Ik heb nog geen warme hap gehad... Maar ga er geen foto van maken... 1 foto per dag is al meer dan genoegquote:Op woensdag 1 april 2015 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi zo!![]()
wat heb je gegeten?
ik had ditte
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen warme hap gehad... Maar ga er geen foto van maken... 1 foto per dag is al meer dan genoeg
het komt nķķit meer goed tussen mij en Dannyquote:Op woensdag 1 april 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
troost je, dan staan we samen op de zwarte lijst
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
het komt nķķit meer goed tussen mij en Danny
hij komt weer met Sail.... maar had een nieuw recept opgestuurd en die Griek had het gemaakt,quote:Op woensdag 1 april 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ie weer op bezoek komen? Oh ja eind van de maand zeker weer
Wat heb je uitgespookt Sas?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:31 schreef sacha het volgende:
[..]
het komt nķķit meer goed tussen mij en Danny
Griekse kapsalon?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
hij komt weer met Sail.... maar had een nieuw recept opgestuurd en die Griek had het gemaakt,
was lekker
Was toch gehaktdag?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:32 schreef sacha het volgende:
ik heb 2 diepvries pizza's in de oven geflikkerd want woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |