OK latersquote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, zolang het maar geen streams zijn.![]()
Nu ben ik weer ff weg, fijne dag verder mensjes.![]()
ha! toen ik 14 was lag ik bijna zonder bloed in het ziekenhuis!quote:Op woensdag 1 april 2015 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, want toen ik 1 was stikte ik bijna in een zuurbal, dan was ik al 2 keer niet meer geweest....
jij wint hoor. Scary stuffquote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! toen ik 14 was lag ik bijna zonder bloed in het ziekenhuis!
Ok vooruit danquote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! toen ik 14 was lag ik bijna zonder bloed in het ziekenhuis!
Ja, toen was ik nog helemaal heel.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
toen ik 2 was ben ik bijna verzopen, heb ik nu gewonnen?
Waarheen?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, drie maal is scheepsrecht, dus de derde keer ga ik écht hoor!
mijn hele familie gaat door kanker dus ik zal straks ook wel het haasje zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 13:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn genen zitten niet mee, moet er nog wel jaar of 40 aan geloven.
Je weet het niet, ik doe mijn best.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:59 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn hele familie gaat door kanker dus ik zal straks ook wel het haasje zijn
Ja het was je gisteren al bijna gelukt bij die loods ....quote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet het niet, ik doe mijn best.
Die beschermengel moet werken voor de kost.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het was je gisteren al bijna gelukt bij die loods ....
Zijn die te koop?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die beschermengel moet werken voor de kost.
misschien kan er een cupido die raak schiet aangesteld wordenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat wil je precies inruilen dan?
Je gaat dan ruzie krijgen met mijn muts en dat wil je liever niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien kan er een cupido die raak schiet aangesteld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |