Nou wil ik het weten maar heb geen zin om te googlen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan ook achter lopen en hebben die Belgen het weer een keer nog net op tijd weten redden.
Al jaren.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten maar heb geen zin om te googlen.Staan de bollen op instorten of niet?????
Dat wist ik echt niet.quote:
Ben bijna een Belg eigenlijk, scheelt maar kleine 10 KM.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wist ik echt niet.Zoals dat ik ook niet wist dat er een variant is op manneke pis, die belg leert me nog wel dingen.
Zo kan iedereen wel bijna iets zijn. Of je bent het wel of je bent het niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bijna een Belg eigenlijk, scheelt maar kleine 10 KM.
Ik had bijna niet bestaan als mn moeder geen miskraam had gehad....quote:Op woensdag 1 april 2015 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo kan iedereen wel bijna iets zijn. Of je bent het wel of je bent het niet.Er vlakbij is het gewoon niet. Maar, dat vind ik dan.
Jij bent een miskraam?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had bijna niet bestaan als mn moeder geen miskraam had gehad....
Heeft volgens mij weinig met dit onderwerp te maken, en ik had het al eens gelezen en gelukkig maar dan voor jou.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had bijna niet bestaan als mn moeder geen miskraam had gehad....
Tot later dan maar weerquote:Op woensdag 1 april 2015 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zit nu 4 verschillende dingen te doen.![]()
Toch maar iets laten vallen dan nu.
Oh ik dacht wij staan vast wel onderaan je lijst, maar leuk dat je blijftquote:Op woensdag 1 april 2015 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, ik blijf hier nog wel even. Tenzij je me weg wilt hebben.
Natuurlijk staan jullie niet onderaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik dacht wij staan vest wel onderaan je lijst, maar leuk dat je blijft
Top... Ik weet natuurlijk niet wat de andere 3 dingen zijn waar je mee bezig bentquote:Op woensdag 1 april 2015 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk staan jullie niet onderaan.
Dat zal ik maar niet vertellen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Top... Ik weet natuurlijk niet wat de andere 3 dingen zijn waar je mee bezig bent
toen ik 2 was ben ik bijna verzopen, heb ik nu gewonnen?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Piet geen Belg is, dus ook niet bijna ...
Ok ik doe er ook nog wel wat naast dus no worriesquote:Op woensdag 1 april 2015 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet vertellen.![]()
En totaal niets bijzonders, was nog andere dingen op internet aan het doen en een game en 2 sc's
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
toen ik 2 was ben ik bijna verzopen, heb ik nu gewonnen?
Nee, want toen ik 1 was stikte ik bijna in een zuurbal, dan was ik al 2 keer niet meer geweest....quote:Op woensdag 1 april 2015 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Goed zo, zolang het maar geen streams zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik doe er ook nog wel wat naast dus no worries
OK latersquote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, zolang het maar geen streams zijn.![]()
Nu ben ik weer ff weg, fijne dag verder mensjes.![]()
ha! toen ik 14 was lag ik bijna zonder bloed in het ziekenhuis!quote:Op woensdag 1 april 2015 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, want toen ik 1 was stikte ik bijna in een zuurbal, dan was ik al 2 keer niet meer geweest....
jij wint hoor. Scary stuffquote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! toen ik 14 was lag ik bijna zonder bloed in het ziekenhuis!
Ok vooruit danquote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! toen ik 14 was lag ik bijna zonder bloed in het ziekenhuis!
Ja, toen was ik nog helemaal heel.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Waarheen?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, drie maal is scheepsrecht, dus de derde keer ga ik écht hoor!
mijn hele familie gaat door kanker dus ik zal straks ook wel het haasje zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 13:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn genen zitten niet mee, moet er nog wel jaar of 40 aan geloven.
Je weet het niet, ik doe mijn best.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:59 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn hele familie gaat door kanker dus ik zal straks ook wel het haasje zijn
Ja het was je gisteren al bijna gelukt bij die loods ....quote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet het niet, ik doe mijn best.
Die beschermengel moet werken voor de kost.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het was je gisteren al bijna gelukt bij die loods ....
Zijn die te koop?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die beschermengel moet werken voor de kost.
misschien kan er een cupido die raak schiet aangesteld wordenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat wil je precies inruilen dan?
Je gaat dan ruzie krijgen met mijn muts en dat wil je liever niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien kan er een cupido die raak schiet aangesteld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |