Ziet er uit als een kloon van de Syma X5C / Explorer. Kan je beter voor de Syma gaan, bewezen kwaliteit en hoop onderdelen te krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net in de mail:
http://www.banggood.com/D(...)zTZ_23559_1323347_10
Zou dat iets zijn?
plus:
[ afbeelding ]
Ja, die bannernaam is wel een winquote:Op woensdag 8 april 2015 08:09 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ziet er uit als een kloon van de Syma X5C / Explorer. Kan je beter voor de Syma gaan, bewezen kwaliteit en hoop onderdelen te krijgen.
wel grappig dat banggood een 'gearbest' banner host
Hmz, zie dat Banggood hem als 1 van de goedkoopsten gelist heeft alleen nog niet te bestellen.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Al iets meer informatie beschikbaar over die case? Zie hem bij diverse shops gelist staan voor een mijn inziens best stevige prijs.
Kan je het beste even in het Chinese Smartphone topic vragenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:36 schreef Magneet het volgende:
Ik zoek nog een 'kleine' (<5") die dualsim heeft en 4G van KPN ondersteund, iemand die er eentje weet?
Geen idee wat hier mis mee was maar de order is dus gecanceld. Heb hem maar opnieuw besteld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef Weissman het volgende:
Over 1 cent gesproken;
[ afbeelding ]
Wat is dit
Nou heb je het over de case. Zodra die om de camera zit kun je wel degelijk alle andere accessoires die er voor de GoPro/SJcam zijn gebruiken.quote:Op woensdag 8 april 2015 03:45 schreef Kenzi het volgende:
Accessoires zijn maar gedeeltelijk uitwisselbaar omdat de lens en de knoppen van de Xiaoyi op andere plekken zitten dan bij de GoPro en SJCAM. Dus je zal toch de Xiaoyi case moeten bestellen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb iets van drie verschillende 1/4" -> GoPro mount type accessoires van 1 USD ofzo besteld. Geen case, wel de mountopties.
Postnl: https://www.internationalparceltracking.com/quote:Op woensdag 8 april 2015 16:25 schreef l0lownkill het volgende:
Een trackingcode die eindigt op NL, welke leverancier was dat ook alweer?
Danku!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef Halldor het volgende:
[..]
Postnl: https://www.internationalparceltracking.com/
Ik wil eerst een shiz waardige review zien hierquote:Op woensdag 8 april 2015 17:13 schreef Waffle het volgende:
¤81 voor de Xiaomi camera nu bij Banggood. Begin toch wel te twijfelen
Zoek je een spot of meer een gewone lamp.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:48 schreef FreaZ het volgende:
Ik zoek een LED bulb E27 voor mijn studeerlamp. Het liefst een 4000k/4500k lamp.
Ebay levert zoveel verschillende modellen op dat ik niet echt weet welke ik nu moet kiezen:
http://www.ebay.com/sch/i(...)tural+white&_sacat=0
Iemand ervaring met dit soort LED bulbs?
Gewone lamp voor in bureaulamp. Bij de Action en Ikea gekeken, maar dat is allemaal warm wit (6500k) of koud wit (3000k). Ik wil natuurlijk wit (4500k) en dat is in de winkels echt niet te vinden... of je betaalt een vermogenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Mehari het volgende:
[..]
Zoek je een spot of meer een gewone lamp.
Voor gewone vervangende "bol" lamp gebruik ik die van de Action of Ikea, goedkoper is nauwelijks te vinden.
Je kan beterquote:
Ben benieuwd waar de prijs gaat zitten als die straks daadwerkelijk uit is. 20,25$ zou mooi zijn. 40$ daar in tegen vind ik al vrij duur voor een weegschaalquote:Op maandag 6 april 2015 23:13 schreef RobertNL het volgende:
Psst, het ontwijken van het betalen van belasting of het aanzetten tot valsheid in geschrifte is niet iets waar we het hier over hebben.
[..]
Ja, Kenzi heeft vast een pak suiker op de weegschaal gezet toen toen ze de shipping gingen berekenen$50 dollar inclusief moeten ze toch wel kunnen regelen voor iets van $15
Ik denk dat die 30 dollar het wel aardig zal worden eigenlijk, er zit een glazen plaat op en dat weegt wat = duurdere shipping = hogere prijs.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de prijs gaat zitten als die straks daadwerkelijk uit is. 20,25$ zou mooi zijn. 40$ daar in tegen vind ik al vrij duur voor een weegschaal
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan beter
www.postnl.post pakken, hoef je geen postcode o.i.d. in te voeren en dan zie je wel dat je pakket gevonden is wat niet altijd te zien is op die andere link met postcode.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
Wat zijn eigenlijk dé NFC-tags die je moet hebben?
We hebben sinds kort een reden waarmee ik die dingen nog wel eens zou kunnen gebruiken..
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef Iemand91 het volgende:
Verder; meerderen hier hebben zo'n flexibele tuinslang.
2 vragen:
- Koppelingen; zijn er zo goedkope adapters te vinden die 'm aan Gardena spul kan koppelen?
- Ik lees genoeg verhalen dat zo'n slang snel begint te lekken of zelfs knapt. Ervaring mee?
met de getweakte app kun je hem ook laten trillen/ledjes laten kleuren in eigen gekozen kleur wanneer je berichtjes binnen krijgtquote:Op woensdag 8 april 2015 21:59 schreef Onufriev het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik die band uberhaupt zo vaak voorbij zie komen? Het enige wat je er mee kan doen is toch slaap 'tracken' en stappen tellen?
Maar niet op de iPhone :,(quote:Op woensdag 8 april 2015 22:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
met de getweakte app kun je hem ook laten trillen/ledjes laten kleuren in eigen gekozen kleur wanneer je berichtjes binnen krijgt
Mijn ouders hebben die tuinslang ook een keertje gekocht (op een rommelmarkt, was voordat ik Chinashopping leerde kennen). Enorm handig! Maar inderdaad, die slangen 'knappen' nogal snel. De onze heeft het een jaartje uitgehouden. Geen idee wat de reden was trouwens, maar die van ons hing wel altijd buiten, dus misschien dat de zon er iets mee te maken had...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbewust stimuleert deze band wel om sportiever te zijn. Om rond te lopen om toch in de buurt van je doelstelling te geraken.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:59 schreef Onufriev het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik die band uberhaupt zo vaak voorbij zie komen? Het enige wat je er mee kan doen is toch slaap 'tracken' en stappen tellen?
Ik probeer nu ook wel meer op mijn slaap te letten. Ik heb nu ontdekt dat ik maar erg weinig diepe slaap heb![]()
Ik heb zo'n slang, maar geen adapter gevonden. Ik heb geprobeerd zelf 'n gardena-koppeling erop te monteren maar die kon de druk niet aan. Slang ingescheurd op de plek waar deze overgaat op de koppeling.quote:
Ding boeit mij ook niets. Net als die weegschaal van hun en smartwatches en al dat spul.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:59 schreef Onufriev het volgende:
Moet je alsnog kijken op je telefoon om bericht te lezen en te beantwoorden. Zelfde geldt voor een smartwatch.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:02 schreef Downstar het volgende:
met de getweakte app kun je hem ook laten trillen/ledjes laten kleuren in eigen gekozen kleur wanneer je berichtjes binnen krijgt
In theorie klinkt dit wel logisch.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Jonmen het volgende:
Mijn ouders hebben die tuinslang ook een keertje gekocht (op een rommelmarkt, was voordat ik Chinashopping leerde kennen). Enorm handig! Maar inderdaad, die slangen 'knappen' nogal snel. De onze heeft het een jaartje uitgehouden. Geen idee wat de reden was trouwens, maar die van ons hing wel altijd buiten, dus misschien dat de zon er iets mee te maken had...
Zoiets had ik gevonden inderdaad; slangstuk voor wasmachine schijnt te passen aan de ene kant (zodat je die kant op standaard Gardena spul kunt koppelen). Alleen dan nog de sproeikant van die flexibele slang; daar heb ik nog niets voor gevonden.quote:Die van ons hing ook aan een gardena aansluiting btw. Lukt dus perfect![]()
Maar ik heb je reactie nu alsnog.quote:Ik had je bericht eerder al gezien op mijn smartphone en wou toen al antwoorden. Maar dat was te moeilijk (scherm is kapot, nieuwe is nog onderweg) en dan ben ik het gewoon vergeten te doen via de computer
De wasmachine sluitstuk dus misschien. Maar de verhalen klinken dus niet echt positief.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb zo'n slang, maar geen adapter gevonden. Ik heb geprobeerd zelf 'n gardena-koppeling erop te monteren maar die kon de druk niet aan. Slang ingescheurd op de plek waar deze overgaat op de koppeling.
Windows Phone support ontbreekt ook een beetje.quote:
Ach, dat ben je met Windows Phone toch wel gewend?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Windows Phone support ontbreekt ook een beetje.
Wacht dan tot hij binnenkort nog ergens voor een 14 euro / dollar te koop komtquote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef Onufriev het volgende:
Ben nog steeds niet echt overtuigd over die band, maar bedankt voor de replies in ieder geval. Twijfel nu wel om hem te halen omdat het toch niks kost
Windows phonequote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Windows Phone support ontbreekt ook een beetje.
Ik zie een compacte bouwlampquote:Op donderdag 9 april 2015 07:28 schreef kikoooooo het volgende:
Is de iBood van vandaag een goede aanbieding of is t een China kloon met ander stickertje?
Heb je wel gezocht?quote:Op donderdag 9 april 2015 07:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Het is wel een smart weegschaal, hè. (in combinatie met de app tenminste)quote:Op woensdag 8 april 2015 21:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de prijs gaat zitten als die straks daadwerkelijk uit is. 20,25$ zou mooi zijn. 40$ daar in tegen vind ik al vrij duur voor een weegschaal
We zijn allemaal te dik door het constant zitten Chinashoppen op onze zolderkamertjes.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom wil iedereen hier ineens toch zo graag een weegschaal hebbenIk heb nog nooit zoveel mensen zo'n grote interesse in weegschalen zien hebben
Zijn jullie dan van plan om elk uur je gewicht te gaan meten? Wist niet dat hier zoveel vrouwen in dit topic zaten
Ik had er nooit van gehoord. My bad.quote:Op donderdag 9 april 2015 07:50 schreef julius123 het volgende:
[..]
Heb je wel gezocht?
Die syma x5 wordt overal verkocht
Vroeg ik me ook af. Behoefteschepping heet dat.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom wil iedereen hier ineens toch zo graag een weegschaal hebbenIk heb nog nooit zoveel mensen zo'n grote interesse in weegschalen zien hebben
Zijn jullie dan van plan om elk uur je gewicht te gaan meten? Wist niet dat hier zoveel vrouwen in dit topic zaten
Hier zelfs een uitgebreide review van exact dat toestelquote:Op donderdag 9 april 2015 07:28 schreef kikoooooo het volgende:
Is de iBood van vandaag een goede aanbieding of is t een China kloon met ander stickertje?
Maar daar helpt 10x per dag op een weegschaal gaan staan niet bijquote:Op donderdag 9 april 2015 08:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
We zijn allemaal te dik door het constant zitten Chinashoppen op onze zolderkamertjes.
Ja, maar dat Apple sekteleden zo kansloos waren, dat wist ik al, maar bij een of ander (relatief) onbekend Chinees merk als Xiaomi?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:00 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Behoefteschepping heet dat.
Als Apple een krultang zou uitvinden zou iedereen hem opeens ook kopen. Bijvoorbeeld.
Als je in een paar jaar tijd van een kleine startup uit kan groeien tot nr 3 op de lijst van smartphone fabrikanten (het is stuivertje wisselen met Lenovo & Huawei op dit moment) dan doe je toch iets erg goed.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar daar helpt 10x per dag op een weegschaal gaan staan niet bij
[..]
Ja, maar dat Apple sekteleden zo kansloos waren, dat wist ik al, maar bij een of ander (relatief) onbekend Chinees merk als Xiaomi?
quote:Good News! Your Banggood Preorder Has Arrived
Original Xiaomi Piston 3 Reddot Design Headphones For Smartphone
Ow, vast wel, maar hier in Nederland kent geen hond dat merk, bij Huawei hebben de meeste mensen zelfs nog zoiets als "WIE/WAT?!?, vast goedkope Chinese rotzooi" terwijl die best al voet aan de grond hebben gekregen hier. Maar dat wil nog niet zeggen dat je elk product van hen moet omarmen alsof dat hetgene is dat je altijd in je leven hebt gemist. Het zijn maar productenquote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Als je in een paar jaar tijd van een kleine startup uit kan groeien tot nr 3 op de lijst van smartphone fabrikanten (het is stuivertje wisselen met Lenovo & Huawei op dit moment) dan doe je toch iets erg goed.
Van die powerstrip verkochten ze er duizenden op 1 dag
Jep! Nice! Ik was al bij het 'afrekenen-tabblad' toen ik me bedacht nog even navraag te doen hier.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Metalfreak het volgende:
Medestanders!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:00 schreef G-NiLES het volgende:
Vroeg ik me ook af. Behoefteschepping heet dat.
Als Apple een krultang zou uitvinden zou iedereen hem opeens ook kopen. Bijvoorbeeld.
Prioriteren, dat doe ik vooral met mijn smartwatch. En canned messages gebruik ik ook toch wel eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef Iemand91 het volgende:
Moet je alsnog kijken op je telefoon om bericht te lezen en te beantwoorden. Zelfde geldt voor een smartwatch.
In deze topicreeks geilen we op Xiaomi.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar daar helpt 10x per dag op een weegschaal gaan staan niet bij
[..]
Ja, maar dat Apple sekteleden zo kansloos waren, dat wist ik al, maar bij een of ander (relatief) onbekend Chinees merk als Xiaomi?
is dat een jiayu G4?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:17 schreef KilgoreTrout het volgende:
Heb via aliexpress een jiayu gekocht. Nu heeft hij het begeven (stekkertje maakt geen contact met telefoon dus laad niet meer op) precies 1 dag nadat de garantie verlopen is. Kan hem terug sturen maar dan betaal ik de kosten van reparatie + verzend kosten en weet niet hoeveel da tis. Zijn er andere mogelijkheden weet iemand dat?
g4s jaquote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een jiayu G4?
zoja: bestel voor 5 euro een charger board op ali en vervang hem zelf?
ik heb dat iig zelf gedaan en met een beetje voorzichtigheid werkte hij weer
Dat is 'm ja. Is wel redelijk makkelijk, als je maar heel voorzichtig doet. Als je mijn boardje over wil nemen DM je maarquote:Op donderdag 9 april 2015 12:34 schreef KilgoreTrout het volgende:
[..]
g4s ja
edit: Heb ik zoiets als dit:
http://www.aliexpress.com(...)code/1615289368.html
Dan nodig?
+ hoe moeilijk is het vervangen?
4 april verzonden hierquote:Op donderdag 9 april 2015 12:49 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat is 'm ja. Is wel redelijk makkelijk, als je maar heel voorzichtig doet. Als je mijn boardje over wil nemen DM je maar
In ander nieuws: bij wie zijn de pistons 3 al verzonden op geekbuying?
heb deze ook in me portemonnee zitten, best handig en je kan er gewoon normaal de kroonkurken van flesjes mee af halen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit ding lijkt me super handig:
http://www.aliexpress.com(...)ols/32299431074.html
[ afbeelding ]
[offtopic]quote:Op donderdag 9 april 2015 15:22 schreef bl-bl-blikje het volgende:
[..]
je kan er gewoon normaal de kroonkurken van flesjes mee af halen.
Ja op zich wel. Aan de andere kant, ik kan zelf klokkijken, dus ik heb geen horloge nodig die interfaced met mijn telefoon om mij te vertellen hoe lang ik geslapen heb.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach, dat ben je met Windows Phone toch wel gewend?
Valt inmiddels wel mee hoor. Apps mis ik eigenlijk niet. Maar IOS hardware vind ik het geld niet waard.. En Android, tsjah.. Een anderhalf/2 jaar geleden had je voor het geld van een wel performende - en altijd snelle Windows Phone, een Android telefoon waar je nog kolen in moest gooien.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Windows phone
hahah nee.
Maar windows phone loopt qua apps wel erg achter ja..
hier niet hoor,quote:Op donderdag 9 april 2015 16:19 schreef Boppos het volgende:
[..]
[offtopic]
das toch helemaal niet leuk... kroonkurken moet je eraf halen met alles behalve iets wat ervoor gemaakt is...![]()
[/offtopic]
Light het aan mij of is die pre sale bij voor die weegschaal bij TinyDeal nu wel met "Free Shipping Worldwide"? want als ik nu tot afrekenen kom met paypal is het ~28 euro...
http://www.tinydeal.com/p(...)scales-p-147326.html
je kunt er natuurlijk ook ingrediënten mee afwegen als je een keer een cake gaat bakken Ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:49 schreef julius123 het volgende:
[..]
hier niet hoor,
goedkoopste optie is 29 dollar.
ik weet niet wat ik er mee moet maar ik wil em ook wel hebben![]()
Ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie had deze ook alweer aangeschaft, en heeft daar wellicht al live images van?
http://www.banggood.com/X(...)ndroid-p-962456.html
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik.
Review op fok!
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
(en op tweakers, staan ook wat plaatjes/video's)
Handig, met z'n tweeën, haha. Zitten elkaar soms lekker in de weg @ 0.27.quote:
Ik gok het laatste. Eigenlijk zouden ze acryl met een tempered glass top moeten maken.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
Is dat een glasplaat of zo'n acrylplaat dat zo lekker krast?
Case in point:quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Als je in een paar jaar tijd van een kleine startup uit kan groeien tot nr 3 op de lijst van smartphone fabrikanten (het is stuivertje wisselen met Lenovo & Huawei op dit moment) dan doe je toch iets erg goed.
Van die powerstrip verkochten ze er duizenden op 1 dag
Kun je ze niet echt verwijten, product is vaak sneller geshipped dan dat ze überhaupt je mail hebben gelezen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:37 schreef davedavy het volgende:
Weer eens olkdskool een BIC order gemaakt. En die weer oldskool gecanceld, en die cancel aanvraag hebben ze weer oldskool genegeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door rene90 op 10-04-2015 16:06:46 ]
goeie tip. Bandje voor hardlopen is altijd handig. Thnxquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Halldor het volgende:
Nu 1 cent deals in de Banggood app
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
8 in 1 tool sleutel hanger
Meer info in de app via What's Hot.
Blijkbaar moet ik dat nog leren. Maarja, ik heb de email 1 uur na de bestelling gestuurd. Ik bedoel, DX heeft een cancel systeem. Order nr. invullen en hopsakee een refund volgende dag. Bij BIC negeren ze je cancel aanvragen bewust heb ik het idee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:55 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Kun je ze niet echt verwijten, product is vaak sneller geshipped dan dat ze überhaupt je mail hebben gelezen.
Vandaar dat ik meestal cancel via livechat oid.
Ben het ook wel verleerd te cancellen, liep eerst altijd al mijn impulsen te cancellen, in plaats daarvan leek het me wel slim een dagje te wachten met bestellen
Dat is inderdaad zwaar klote, proberen ze nog wat geld te halen uit die tijdelijk geblokkeerde centjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
De bestelling was overigens voor een kennis van me, twee geplaatst bij BIC en DX. Hij zag er toch vanaf 'want China'Nu zit ik dus met een IP cam waar ik niks mee kan. DX refunde wel netjes, maar PayPal heeft weer eens dat bedrag geblokkeerd. Doen ze tegenwoordig bij elke refund? Sjezus wat heb ik dat asburd vaak
Welke IP-cam? Indien 't 'n buitenmodelletje is (of een Xiaoyiquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:44 schreef davedavy het volgende:
Nu zit ik dus met een IP cam waar ik niks mee kan.
Ja hoor, gaat prima. Even vastmaken met iets meer dan alleen de plakstrip is wel aan te raden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef slangpie het volgende:
Iemand ervaring met deze ledstrips ? Bedoeling is dat ze een paar weken onder een auto blijven hangen.. En blijven werken..
http://www.dx.com/p/jr-50(...)-184665#.VSgTpn8ayK0
Ja hoor, gaat prima. Even vastmaken met iets meer dan alleen de plakstrip is wel aan te raden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef slangpie het volgende:
Iemand ervaring met deze ledstrips ? Bedoeling is dat ze een paar weken onder een auto blijven hangen.. En blijven werken..
Oh, dat laat ik dan gewoon doorgaan. Opdracht = opdracht, en dus als ze dan vragen te annuleren dan is het wmbt al verzonden. Meestal zijn ze later alsnog blijquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:44 schreef davedavy het volgende:
De bestelling was overigens voor een kennis van me, twee geplaatst bij BIC en DX. Hij zag er toch vanaf 'want China' Nu zit ik dus met een IP cam waar ik niks mee kan. DX refunde wel netjes, maar PayPal heeft weer eens dat bedrag geblokkeerd. Doen ze tegenwoordig bij elke refund? Sjezus wat heb ik dat asburd vaak
Heb nog een setje liggen, werd gratis verzonden door een Aliexpress verkoper omdat ik zelf een ROM met playstore moest flashen en iemand anders ook even mee hielpquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:33 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi headphones (GeekBuying... en niet de in-ears, overigens als je nog de Pistons V2 (niet V3) wilt, bij ibuygou nu voor 14,99 USD) zijn verstuurd.Yay.
Xiaoyi is echt een tof dingquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:31 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Welke IP-cam? Indien 't 'n buitenmodelletje is (of een Xiaoyi) heb ik eventueel wel interesse.
Wel duur volgens mij, op Ebay.co.uk staan veel goedkopere..quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef slangpie het volgende:
Head/Cheat en Cat mount?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:05 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog meer musthaves voor een Gopro actioncam? Bij zo'n Xiaomi ding moet je je eigen pakketje samenstellen, heb het idee dat ik nog wel wat nuttige mounts mis
Ja, head of chest is wellicht wel grappig. Maar of de kat zo'n ding een succes gaat vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |