Handig, met z'n tweeën, haha. Zitten elkaar soms lekker in de weg @ 0.27.quote:
Ik gok het laatste. Eigenlijk zouden ze acryl met een tempered glass top moeten maken.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
Is dat een glasplaat of zo'n acrylplaat dat zo lekker krast?
Case in point:quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Als je in een paar jaar tijd van een kleine startup uit kan groeien tot nr 3 op de lijst van smartphone fabrikanten (het is stuivertje wisselen met Lenovo & Huawei op dit moment) dan doe je toch iets erg goed.
Van die powerstrip verkochten ze er duizenden op 1 dag
Kun je ze niet echt verwijten, product is vaak sneller geshipped dan dat ze überhaupt je mail hebben gelezen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:37 schreef davedavy het volgende:
Weer eens olkdskool een BIC order gemaakt. En die weer oldskool gecanceld, en die cancel aanvraag hebben ze weer oldskool genegeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door rene90 op 10-04-2015 16:06:46 ]
goeie tip. Bandje voor hardlopen is altijd handig. Thnxquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Halldor het volgende:
Nu 1 cent deals in de Banggood app
Per account maximaal 1.
Keuze uit:
Armbandje
Nagelknipper
Auto oplader
8 in 1 tool sleutel hanger
Meer info in de app via What's Hot.
Blijkbaar moet ik dat nog leren. Maarja, ik heb de email 1 uur na de bestelling gestuurd. Ik bedoel, DX heeft een cancel systeem. Order nr. invullen en hopsakee een refund volgende dag. Bij BIC negeren ze je cancel aanvragen bewust heb ik het idee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:55 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Kun je ze niet echt verwijten, product is vaak sneller geshipped dan dat ze überhaupt je mail hebben gelezen.
Vandaar dat ik meestal cancel via livechat oid.
Ben het ook wel verleerd te cancellen, liep eerst altijd al mijn impulsen te cancellen, in plaats daarvan leek het me wel slim een dagje te wachten met bestellen
Dat is inderdaad zwaar klote, proberen ze nog wat geld te halen uit die tijdelijk geblokkeerde centjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
De bestelling was overigens voor een kennis van me, twee geplaatst bij BIC en DX. Hij zag er toch vanaf 'want China'Nu zit ik dus met een IP cam waar ik niks mee kan. DX refunde wel netjes, maar PayPal heeft weer eens dat bedrag geblokkeerd. Doen ze tegenwoordig bij elke refund? Sjezus wat heb ik dat asburd vaak
Welke IP-cam? Indien 't 'n buitenmodelletje is (of een Xiaoyiquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:44 schreef davedavy het volgende:
Nu zit ik dus met een IP cam waar ik niks mee kan.
Ja hoor, gaat prima. Even vastmaken met iets meer dan alleen de plakstrip is wel aan te raden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef slangpie het volgende:
Iemand ervaring met deze ledstrips ? Bedoeling is dat ze een paar weken onder een auto blijven hangen.. En blijven werken..
http://www.dx.com/p/jr-50(...)-184665#.VSgTpn8ayK0
Ja hoor, gaat prima. Even vastmaken met iets meer dan alleen de plakstrip is wel aan te raden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef slangpie het volgende:
Iemand ervaring met deze ledstrips ? Bedoeling is dat ze een paar weken onder een auto blijven hangen.. En blijven werken..
Oh, dat laat ik dan gewoon doorgaan. Opdracht = opdracht, en dus als ze dan vragen te annuleren dan is het wmbt al verzonden. Meestal zijn ze later alsnog blijquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:44 schreef davedavy het volgende:
De bestelling was overigens voor een kennis van me, twee geplaatst bij BIC en DX. Hij zag er toch vanaf 'want China' Nu zit ik dus met een IP cam waar ik niks mee kan. DX refunde wel netjes, maar PayPal heeft weer eens dat bedrag geblokkeerd. Doen ze tegenwoordig bij elke refund? Sjezus wat heb ik dat asburd vaak
Heb nog een setje liggen, werd gratis verzonden door een Aliexpress verkoper omdat ik zelf een ROM met playstore moest flashen en iemand anders ook even mee hielpquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:33 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi headphones (GeekBuying... en niet de in-ears, overigens als je nog de Pistons V2 (niet V3) wilt, bij ibuygou nu voor 14,99 USD) zijn verstuurd.Yay.
Xiaoyi is echt een tof dingquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:31 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Welke IP-cam? Indien 't 'n buitenmodelletje is (of een Xiaoyi) heb ik eventueel wel interesse.
Wel duur volgens mij, op Ebay.co.uk staan veel goedkopere..quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef slangpie het volgende:
Head/Cheat en Cat mount?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:05 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog meer musthaves voor een Gopro actioncam? Bij zo'n Xiaomi ding moet je je eigen pakketje samenstellen, heb het idee dat ik nog wel wat nuttige mounts mis
Ja, head of chest is wellicht wel grappig. Maar of de kat zo'n ding een succes gaat vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |