Martini. Shaken, not stirred.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:28 schreef stephano1990 het volgende:
Klacht B) Jongeren op zuipvakanties die het blijkbaar zo bond maken dat dit nodig is!
Niet meer! XDquote:
het is toch niet normaal, dat dit kan buiten Nederlandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging
Ik lees nergens dat de verhuurders niet willen verhuren aan alleen Nederlandse jongeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:38 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Niet meer! XD
Maar Vidar in Hilvarenbeek, waar dat voorval zich afspeelde is wel mijn oude studentenvereniging!
Ja daar hadden we ook al aan gedacht, maar dan heb je de kans dat je daar aankomt en dat ze vervolgens alsnog de toegang weigeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]! Ik begrijp ze wel
(Wel karig trouwens
. ) Kan je niet iemands ouders laten huren en er dan zelf in gaan zitten?
U bent 50?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging. Ik kan best begrepen dat verhuurders helemaal gek worden van die jongeren. En nu met strenge maatregelen het probleem willen oplossen
Ze zullen wel slechte ervaringen hebben gehad met jongeren/jongvolwassenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:45 schreef stephano1990 het volgende:
En daarbuiten: Wij zijn godverdomme wettelijk volwassen! We werken allemaal en wonen al jaren niet meer thuis! We lijkt mij niet te veel gevraagd om dan ook als een volwassene behandeld te worden?
Tja. De dag dat men telepathie ontwikkeld en in de toekomst kan kijken is de dag dat men altijd individueel beoordeeld zal worden. Kan je lang wachten dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:45 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ja daar hadden we ook al aan gedacht, maar dan heb je de kans dat je daar aankomt en dat ze vervolgens alsnog de toegang weigeren.
En daarbuiten: Wij zijn godverdomme wettelijk volwassen! We werken allemaal en wonen al jaren niet meer thuis! We lijkt mij niet te veel gevraagd om dan ook als een volwassene behandeld te worden?
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik gewoon voldoende klandizie had voor mijn vakantiehuisje zou ik jongeren ook weigeren.
Waarom zou je het risico lopen als je ook aan een stelletje van 50 kunt verhuren?
What you gonna do..?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.
Kijk, dit is dan weer wél een terechte klacht. Hoe krijg je het in hemelsnaam uit je toetsenbord?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:51 schreef KanaalBoot het volgende:
Zeeeer tereckte klagcht.
Blijkmaar weer wat een tuig de jeugd tegenwoordig is, en hoe drank een rol speeld voor de jeugd tegenwoordig. Verpaupering van de maatschappij
Dat zou mij werkelijk aan m'n bruine anjer roesten. Zoals KS al zei, bij voldoende klandizie, waarom risico lopen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.
Zeg dan dat je je woning alleen aan senioren verhuurt of zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:54 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat zou mij werkelijk aan m'n bruine anjer roesten. Zoals KS al zei, bij voldoende klandizie, waarom risico lopen?
Omdat die gast als eigenaar van zijn huisje zelf mag bepalen wat hij wel en niet doetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Discriminatie is nog altijd in het Europees recht verboden. Waarom mag je wel iemand weigeren op basis van leeftijd, maar op het moment dat ik zou weigeren woningen te verhuren aan zwarte mensen of Joden, zou ik nog jaren moeten onderduiken!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat die gast als eigenaar van zijn huisje zelf mag bepalen wat hij wel en niet doet
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kijk, dit is dan weer wél een terechte klacht. Hoe krijg je het in hemelsnaam uit je toetsenbord?
Het is geen discriminatie. Hij verhuurt niet aan jongeren. Punt.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:07 schreef stephano1990 het volgende:
Discriminatie is nog altijd in het Europees recht verboden. Waarom mag je wel iemand weigeren op basis van leeftijd, maar op het moment dat ik zou weigeren woningen te verhuren aan zwarte mensen of Joden, zou ik nog jaren moeten onderduiken!
Omdat onze leeftijdscatehorie vol zit met kneusjes die niet normaal kunnen doen met een paar biertjes op.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:07 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Discriminatie is nog altijd in het Europees recht verboden. Waarom mag je wel iemand weigeren op basis van leeftijd, maar op het moment dat ik zou weigeren woningen te verhuren aan zwarte mensen of Joden, zou ik nog jaren moeten onderduiken!
Ja, en misschien vind ik dat ook wel van allochtonen. Sterker nog, vraag eens naar de ervaring van een gemiddelde horeca beveiliger, zo ongefundeerd is die stelling nog niet eens. Maar op het moment dat ik systematisch allochtonen de toegang tot een café zou weigeren om die reden, zou ik ook een aanklacht wegens discriminatie aan mijn laars hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat onze leeftijdscatehorie vol zit met kneusjes die niet normaal kunnen doen met een paar biertjes op.
En die paar die dat wel kunnen zijn de dupe.
Wat jij vindt is totaal irrelevaant.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:24 schreef stephano1990 het volgende:
Ja, en misschien vind ik dat ook wel van allochtonen.
En terecht.quote:Sterker nog, vraag eens naar de ervaring van een gemiddelde horeca beveiliger, zo ongefundeerd is die stelling nog niet eens. Maar op het moment dat ik systematisch allochtonen de toegang tot een café zou weigeren om die reden, zou ik ook een aanklacht wegens discriminatie aan mijn laars hebben.
Dan koop jij een huisje en ga je het niet verhuren aan mensen die jij niet aardig vindt. Huiliequote:Op woensdag 1 april 2015 00:24 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ja, en misschien vind ik dat ook wel van allochtonen. Sterker nog, vraag eens naar de ervaring van een gemiddelde horeca beveiliger, zo ongefundeerd is die stelling nog niet eens. Maar op het moment dat ik systematisch allochtonen de toegang tot een café zou weigeren om die reden, zou ik ook een aanklacht wegens discriminatie aan mijn laars hebben.
Waarom zou je verhuren aan jongeren als ouderen je net zoveel opleveren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
rustige vakantiesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:28 schreef stephano1990 het volgende:
Ik, mijn vriendin, haar vriendin en daar de vriend van proberen nu al enige tijd een leuk vakantiehuisje te boeken, puur om er een weekje een rustige, luxe vakantie.
Wij zijn zeer rustige, volwassen mensen, zijn ook niet op zoek naar een zuipvakantie of feestbestemming, maar zoeken bewust naar een wat luxere woningen met zwembaden pittoreske kustplaatsjes. Maar blijkbaar is dat verboden voor mensen tussen de 22 en de 25!![]()
Net een mailtje gekregen: De 3 slaapkamer villa met zwembad en buitenbar, in de heuvels van Malaga die we afgelopen weekend geboekt hadden is geannuleerd, omdat de eigenaar aangeeft zijn woning niet te willen verhuren aan groepen jongeren. Dit is de derde reservering op rij, die geannuleerd is om dit kut argument!![]()
Klacht A) Verhuurders die geen verschil willen zien tussen een groep jongeren op zuipvakantie en twee stelletjes van begin 20.
Klacht B) Jongeren op zuipvakanties die het blijkbaar zo bond maken dat dit nodig is!
De eerste keer dan ben je 15/16/17/18, niet 22 of 25quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging. Ik kan best begrepen dat verhuurders helemaal gek worden van die jongeren. En nu met strenge maatregelen het probleem willen oplossen
Hij heeft ten minste wel een vriendin, doet 95% van de FOK!-ers hem niet na.quote:
Kaolostoer inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij heeft ten minste wel een vriendin, doet 95% van de FOK!-ers hem niet na.
Maar je kan wel neuken.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:42 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Kaolostoer inderdaad.![]()
Er zijn ook genoeg lelijke, autistische meisjes, zonder vrienden. Dat je er eentje weet te strikken om je misère mee te delen is nou ook weer niet zo knap.
Had ik ook op die leeftijd (nu overigens ook) en die nam ik gewoon mee op partyholidayquote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:51 schreef KanaalBoot het volgende:
Zeeeer tereckte klagcht.
Blijkmaar weer wat een tuig de jeugd tegenwoordig is, en hoe drank een rol speeld voor de jeugd tegenwoordig. Verpaupering van de maatschappij
Eh Hamza draai die assie man we zijn op boze dingen schiet met red dingen enzoquote:Op woensdag 1 april 2015 11:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De eerste keer dan ben je 15/16/17/18, niet 22 of 25
hihi k dann XDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:38 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Niet meer! XD
Maar Vidar in Hilvarenbeek, waar dat voorval zich afspeelde is wel mijn oude studentenvereniging!
Zeikwijfquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kijk, dit is dan weer wél een terechte klacht. Hoe krijg je het in hemelsnaam uit je toetsenbord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Care, vriendinnen zijn overrated.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
QFT. KLB is het enige dat telt.quote:
Met vrienden kan ook geweldig zijn, maar in je eentje erop uitgaan heeft toch iets magisch.quote:Op zondag 5 april 2015 02:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet in je eentje op vakantie gaan
Vorig jaar voor het eerst gedaan en uiteindelijk de beste vakantie ooit geworden
Oh, dat is wel een goede!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Leandra het volgende:
Vul in dat je ook een baby meeneemt..
En als je daar bent heb je de baby bij opa en oma gelaten, verrassing voor de jonge moeder.
Met dank aan de kutjeugd voor jullie die het voor de rest verpest heeftquote:Op zondag 5 april 2015 16:45 schreef ColombianChick het volgende:
Terechte klacht ik en m'n vriend ( 18 en 20) zochten ook een huisje.
Overal kregen we te horen van ja wij verhuren niet een jongeren
jaaa inddquote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met dank aan de kutjeugd voor jullie die het voor de rest verpest heeft
Zeker jezelf ontwikkeld in zo'n vies hostel in Bangkok, daarna met je nieuwe reisvriendjes door naar Chang Mai en van daaruit naar Koh Pangang voor de full mooi party lekker buckets drinken.quote:Op zondag 5 april 2015 02:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet in je eentje op vakantie gaan
Vorig jaar voor het eerst gedaan en uiteindelijk de beste vakantie ooit geworden
Jezelf ontwikkelen gaat via de hoogwaardige dingen die je wel doet. Niet via de vermeend minderwaardige dingen die je niet doet.quote:Op maandag 6 april 2015 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeker jezelf ontwikkeld in zo'n vies hostel in Bangkok, daarna met je nieuwe reisvriendjes door naar Chang Mai en van daaruit naar Koh Pangang voor de full mooi party lekker buckets drinken.
De OP quotenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:28 schreef stephano1990 het volgende:
Ik, mijn vriendin, haar vriendin en daar de vriend van proberen nu al enige tijd een leuk vakantiehuisje te boeken, puur om er een weekje een rustige, luxe vakantie.
Wij zijn zeer rustige, volwassen mensen, zijn ook niet op zoek naar een zuipvakantie of feestbestemming, maar zoeken bewust naar een wat luxere woningen met zwembaden pittoreske kustplaatsjes. Maar blijkbaar is dat verboden voor mensen tussen de 22 en de 25!![]()
Net een mailtje gekregen: De 3 slaapkamer villa met zwembad en buitenbar, in de heuvels van Malaga die we afgelopen weekend geboekt hadden is geannuleerd, omdat de eigenaar aangeeft zijn woning niet te willen verhuren aan groepen jongeren. Dit is de derde reservering op rij, die geannuleerd is om dit kut argument!![]()
Klacht: Verhuurders die geen verschil willen zien tussen een groep jongeren op zuipvakantie en twee stelletjes van begin 20.
Discriminatie van van alles aan probleemveroorzakers is verboden, behalve als het jongeren betreft, dan is het compleet legaal om iedereen over een kam te scheren.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
is leeftijdsdiscriminatie, maar niet verboden
Negers zijn allang geen probleemgroep meer, dankzij het zooitje uit noord-Afrika.quote:Op maandag 6 april 2015 13:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De OP quoten![]()
verander verboden voor mensen tussen de 22 en de 25 eens voor negers![]()
Nee. Baltische Statenquote:Op maandag 6 april 2015 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeker jezelf ontwikkeld in zo'n vies hostel in Bangkok, daarna met je nieuwe reisvriendjes door naar Chang Mai en van daaruit naar Koh Pangang voor de full mooi party lekker buckets drinken.
Dat is ook zo idd.quote:Op maandag 6 april 2015 13:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Discriminatie van van alles aan probleemveroorzakers is verboden, behalve als het jongeren betreft, dan is het compleet legaal om iedereen over een kam te scheren.
Noem eens een voorbeeld van die hoogwaardige dingen.quote:Op maandag 6 april 2015 13:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Jezelf ontwikkelen gaat via de hoogwaardige dingen die je wel doet. Niet via de vermeend minderwaardige dingen die je niet doet.
Stoerquote:Op woensdag 1 april 2015 11:47 schreef very het volgende:
[..]
Had ik ook op die leeftijd (nu overigens ook) en die nam ik gewoon mee op partyholiday![]()
Je kan je hele leven nog de libelle lezen en woningbeurzen afstruinen...
Recht hebben op?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
burgerpootje gespotquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stoermaar laat gewoon lekker iedereen voor zichzelf uitmaken hoe die zijn leven wil leiden.. van jou is niet beter omdat jij het anders in wil vullen
Verder gewoon discriminatie van die lui die verhuren.
Verschrikkelijk inderdaad, burgerlijke mensenquote:
Ik moet niks, en ik zie ook niet wat fietsen met burgerlijkheid te maken heeft en volgens mij is het ook niet iets wat overwegend is weggelegd voor oude zakken. Zwakke terugkomst ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad, burgerlijke mensen
Ben jij niet diegene die als een oude zak op zijn racefietsje elke week een stukje moet fietsen?
Negers en hun dubbele standaarden.quote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef thenxero het volgende:
"Wij verhuren niet aan negers" en de shit hits the fan.
Nee? als ik die wielrenners zie zijn het altijd (oude) burgelijke zakken. Geen stoere jongens met een alternatieve en explosieve levensstijl zoals jij hier doet voor komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet niks, en ik zie ook niet wat fietsen met burgerlijkheid te maken heeft en volgens mij is het ook niet iets wat overwegend is weggelegd voor oude zakken. Zwakke terugkomst dit
Dan zal jij je wel regelmatig ophouden op plekken waar de oude burgerlijke zakken de hoofdtoon voeren. Hier zijn we allemaal jonge adonissen die de fiets gebruiken om bijzonder snel op plekken te komen waar de shit aan isquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee? als ik die wielrenners zie zijn het altijd (oude) burgelijke zakken. Geen stoere jongens met een alternatieve en explosieve levensstijl zoals jij hier doet denken
Nee, dat is niet zo en dat doe je nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:36 schreef very het volgende:
[..]
Dan zal jij je wel regelmatig ophouden op plekken waar de oude burgerlijke zakken de hoofdtoon voeren. Hier zijn we allemaal jonge adonissen die de fiets gebruiken om bijzonder snel op plekken te komen waar de shit aan is
Het was gister anders aardig aan in Maassluisquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo en dat doe je niet.
Aan wat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef very het volgende:
[..]
Het was gister anders aardig aan in Maassluis
Ik ga zo vaak in m'n eentje op reis, maar als we het toch over Bangkok hebben.quote:Op maandag 6 april 2015 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak in m'n eentje op reis, maar als we het toch over Bangkok hebben.
Meestal zit ik in dit hotel:
Khaosan Palace. Leuke omgeving ook om uit te gaan en het hotel is betaalbaar. 50 of 60 euro voor een kamer ook als je een chickie meeneemt. Je betaalt dus per kamer, niet per persoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:29 schreef Catch22- het volgende:
De ervaring zal wel uitwijzen dat je t beter niet kan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |