Zeg dan dat je je woning alleen aan senioren verhuurt of zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:54 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat zou mij werkelijk aan m'n bruine anjer roesten. Zoals KS al zei, bij voldoende klandizie, waarom risico lopen?
Omdat die gast als eigenaar van zijn huisje zelf mag bepalen wat hij wel en niet doetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.
Discriminatie is nog altijd in het Europees recht verboden. Waarom mag je wel iemand weigeren op basis van leeftijd, maar op het moment dat ik zou weigeren woningen te verhuren aan zwarte mensen of Joden, zou ik nog jaren moeten onderduiken!quote:Op woensdag 1 april 2015 00:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat die gast als eigenaar van zijn huisje zelf mag bepalen wat hij wel en niet doet
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kijk, dit is dan weer wél een terechte klacht. Hoe krijg je het in hemelsnaam uit je toetsenbord?
Het is geen discriminatie. Hij verhuurt niet aan jongeren. Punt.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:07 schreef stephano1990 het volgende:
Discriminatie is nog altijd in het Europees recht verboden. Waarom mag je wel iemand weigeren op basis van leeftijd, maar op het moment dat ik zou weigeren woningen te verhuren aan zwarte mensen of Joden, zou ik nog jaren moeten onderduiken!
Omdat onze leeftijdscatehorie vol zit met kneusjes die niet normaal kunnen doen met een paar biertjes op.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:07 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Discriminatie is nog altijd in het Europees recht verboden. Waarom mag je wel iemand weigeren op basis van leeftijd, maar op het moment dat ik zou weigeren woningen te verhuren aan zwarte mensen of Joden, zou ik nog jaren moeten onderduiken!
Ja, en misschien vind ik dat ook wel van allochtonen. Sterker nog, vraag eens naar de ervaring van een gemiddelde horeca beveiliger, zo ongefundeerd is die stelling nog niet eens. Maar op het moment dat ik systematisch allochtonen de toegang tot een café zou weigeren om die reden, zou ik ook een aanklacht wegens discriminatie aan mijn laars hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat onze leeftijdscatehorie vol zit met kneusjes die niet normaal kunnen doen met een paar biertjes op.
En die paar die dat wel kunnen zijn de dupe.
Wat jij vindt is totaal irrelevaant.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:24 schreef stephano1990 het volgende:
Ja, en misschien vind ik dat ook wel van allochtonen.
En terecht.quote:Sterker nog, vraag eens naar de ervaring van een gemiddelde horeca beveiliger, zo ongefundeerd is die stelling nog niet eens. Maar op het moment dat ik systematisch allochtonen de toegang tot een café zou weigeren om die reden, zou ik ook een aanklacht wegens discriminatie aan mijn laars hebben.
Dan koop jij een huisje en ga je het niet verhuren aan mensen die jij niet aardig vindt. Huiliequote:Op woensdag 1 april 2015 00:24 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ja, en misschien vind ik dat ook wel van allochtonen. Sterker nog, vraag eens naar de ervaring van een gemiddelde horeca beveiliger, zo ongefundeerd is die stelling nog niet eens. Maar op het moment dat ik systematisch allochtonen de toegang tot een café zou weigeren om die reden, zou ik ook een aanklacht wegens discriminatie aan mijn laars hebben.
Waarom zou je verhuren aan jongeren als ouderen je net zoveel opleveren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.
rustige vakantiesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:28 schreef stephano1990 het volgende:
Ik, mijn vriendin, haar vriendin en daar de vriend van proberen nu al enige tijd een leuk vakantiehuisje te boeken, puur om er een weekje een rustige, luxe vakantie.
Wij zijn zeer rustige, volwassen mensen, zijn ook niet op zoek naar een zuipvakantie of feestbestemming, maar zoeken bewust naar een wat luxere woningen met zwembaden pittoreske kustplaatsjes. Maar blijkbaar is dat verboden voor mensen tussen de 22 en de 25!![]()
Net een mailtje gekregen: De 3 slaapkamer villa met zwembad en buitenbar, in de heuvels van Malaga die we afgelopen weekend geboekt hadden is geannuleerd, omdat de eigenaar aangeeft zijn woning niet te willen verhuren aan groepen jongeren. Dit is de derde reservering op rij, die geannuleerd is om dit kut argument!![]()
Klacht A) Verhuurders die geen verschil willen zien tussen een groep jongeren op zuipvakantie en twee stelletjes van begin 20.
Klacht B) Jongeren op zuipvakanties die het blijkbaar zo bond maken dat dit nodig is!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |