Martini. Shaken, not stirred.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:28 schreef stephano1990 het volgende:
Klacht B) Jongeren op zuipvakanties die het blijkbaar zo bond maken dat dit nodig is!
Niet meer! XDquote:
het is toch niet normaal, dat dit kan buiten Nederlandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging
Ik lees nergens dat de verhuurders niet willen verhuren aan alleen Nederlandse jongeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:38 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Niet meer! XD
Maar Vidar in Hilvarenbeek, waar dat voorval zich afspeelde is wel mijn oude studentenvereniging!
Ja daar hadden we ook al aan gedacht, maar dan heb je de kans dat je daar aankomt en dat ze vervolgens alsnog de toegang weigeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]! Ik begrijp ze wel
(Wel karig trouwens
. ) Kan je niet iemands ouders laten huren en er dan zelf in gaan zitten?
U bent 50?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging. Ik kan best begrepen dat verhuurders helemaal gek worden van die jongeren. En nu met strenge maatregelen het probleem willen oplossen
Ze zullen wel slechte ervaringen hebben gehad met jongeren/jongvolwassenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:45 schreef stephano1990 het volgende:
En daarbuiten: Wij zijn godverdomme wettelijk volwassen! We werken allemaal en wonen al jaren niet meer thuis! We lijkt mij niet te veel gevraagd om dan ook als een volwassene behandeld te worden?
Tja. De dag dat men telepathie ontwikkeld en in de toekomst kan kijken is de dag dat men altijd individueel beoordeeld zal worden. Kan je lang wachten dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:45 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ja daar hadden we ook al aan gedacht, maar dan heb je de kans dat je daar aankomt en dat ze vervolgens alsnog de toegang weigeren.
En daarbuiten: Wij zijn godverdomme wettelijk volwassen! We werken allemaal en wonen al jaren niet meer thuis! We lijkt mij niet te veel gevraagd om dan ook als een volwassene behandeld te worden?
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik gewoon voldoende klandizie had voor mijn vakantiehuisje zou ik jongeren ook weigeren.
Waarom zou je het risico lopen als je ook aan een stelletje van 50 kunt verhuren?
What you gonna do..?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.
Kijk, dit is dan weer wél een terechte klacht. Hoe krijg je het in hemelsnaam uit je toetsenbord?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:51 schreef KanaalBoot het volgende:
Zeeeer tereckte klagcht.
Blijkmaar weer wat een tuig de jeugd tegenwoordig is, en hoe drank een rol speeld voor de jeugd tegenwoordig. Verpaupering van de maatschappij
Dat zou mij werkelijk aan m'n bruine anjer roesten. Zoals KS al zei, bij voldoende klandizie, waarom risico lopen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Nouja, waarom zouden twee stelletjes van in de 20, minder recht hebben op die woning dan twee stelletjes van 50? Dat lijkt mij toch wel substantieel anders dan wanneer 8 jongens van 18/19 jaar een huis huren in Salou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |