De eerste keer dan ben je 15/16/17/18, niet 22 of 25quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef ps4014 het volgende:
Komt omdat Nederlanders zich enorm misdragen in het buitenland. De eerste keer zonder Mamma en Pappa op vakantie is voor hun een feest. En dan gaan ze helemaal los. Sommige belanden zelfs in een coma door alcohol vergiftiging. Ik kan best begrepen dat verhuurders helemaal gek worden van die jongeren. En nu met strenge maatregelen het probleem willen oplossen
Hij heeft ten minste wel een vriendin, doet 95% van de FOK!-ers hem niet na.quote:
Kaolostoer inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij heeft ten minste wel een vriendin, doet 95% van de FOK!-ers hem niet na.
Maar je kan wel neuken.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:42 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Kaolostoer inderdaad.![]()
Er zijn ook genoeg lelijke, autistische meisjes, zonder vrienden. Dat je er eentje weet te strikken om je misère mee te delen is nou ook weer niet zo knap.
Had ik ook op die leeftijd (nu overigens ook) en die nam ik gewoon mee op partyholidayquote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:51 schreef KanaalBoot het volgende:
Zeeeer tereckte klagcht.
Blijkmaar weer wat een tuig de jeugd tegenwoordig is, en hoe drank een rol speeld voor de jeugd tegenwoordig. Verpaupering van de maatschappij
Eh Hamza draai die assie man we zijn op boze dingen schiet met red dingen enzoquote:Op woensdag 1 april 2015 11:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De eerste keer dan ben je 15/16/17/18, niet 22 of 25
hihi k dann XDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:38 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Niet meer! XD
Maar Vidar in Hilvarenbeek, waar dat voorval zich afspeelde is wel mijn oude studentenvereniging!
Zeikwijfquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kijk, dit is dan weer wél een terechte klacht. Hoe krijg je het in hemelsnaam uit je toetsenbord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Care, vriendinnen zijn overrated.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
QFT. KLB is het enige dat telt.quote:
Met vrienden kan ook geweldig zijn, maar in je eentje erop uitgaan heeft toch iets magisch.quote:Op zondag 5 april 2015 02:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet in je eentje op vakantie gaan
Vorig jaar voor het eerst gedaan en uiteindelijk de beste vakantie ooit geworden
Oh, dat is wel een goede!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Leandra het volgende:
Vul in dat je ook een baby meeneemt..
En als je daar bent heb je de baby bij opa en oma gelaten, verrassing voor de jonge moeder.
Met dank aan de kutjeugd voor jullie die het voor de rest verpest heeftquote:Op zondag 5 april 2015 16:45 schreef ColombianChick het volgende:
Terechte klacht ik en m'n vriend ( 18 en 20) zochten ook een huisje.
Overal kregen we te horen van ja wij verhuren niet een jongeren
jaaa inddquote:Op zondag 5 april 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met dank aan de kutjeugd voor jullie die het voor de rest verpest heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |