geld is uiteraard een belangrijke drijfveerquote:Op donderdag 2 april 2015 00:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze betalen geld en als je uit een kansloos dorp in een van de stans komt...
Omdat al nusra over het algemeen burgers met rust laat. Ze zijn niet isis of boko haram. En ja, veel saa soldaten zijn ook normale mensen. Veel lopen pas over als ze de barrelbombs met eigen ogen zien. Ja, er lopen redelijk wat criminele al nusra gasten rond. Maar ze zullen nooit aan de macht komen. De levant front is bijv veel groter en sterker.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:03 schreef primakov het volgende:
[..]
Oh prachtig dit voorbeeld, echt prachtig![]()
![]()
![]()
Achmed X sluit zich aan bij een organisatie waarvan bekend is dat ze terroristen zijn, burgers vermoorden/martelen/verkrachten, maar hey! we moeten ze allemaal per individu bekijken! We moeten ISIS/JAN/Boko Haram, elke random groepering, waarvan algemeen bekend is dat ze mensen vermoorden per individu bekijken!
Waarom pas je deze, 1 van je vele prachtige voorbeelden van logisch redeneren, redenering niet toe op SAA/Hezbollah/NDF dan? Die moeten we ook allemaal per individu bekijken?
Ja,vice news. Zoek maar op youtube.quote:
Ik ben in Nederland geboren. Het is mijn hoofdtaal en ik heb geen moslims in mijn familie. Sinds vroeger maakte ik al de/het fouten en ik probeer het te verbeteren. Wanneer ik een keertje bezopen ff op fok zit, moet je me al helemaal niet pakken op spelfouten. Al die aannames om mensen en onderwerpen een label te geven, gaat soms te ver hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.
twitter:markito0171 twitterde op donderdag 02-04-2015 om 09:24:52#Syria #Daraa Rebels seized villages Nada & Alaman along border to #Jordan after took over Naseeb border crossinghttp://t.co/RJXXEHsiQ5 reageer retweet
http://eaworldview.com/20(...)dmits-loss-of-idlib/quote:Syria Feature: Assad Regime Finally (Sort of) Admits Loss of Idlib
Scott Lucas
By Scott Lucas April 2, 2015 08:48
Five days after losing the provincial capital of Idlib in northwest Syria to rebels, the Assad regime has admitted defeat.
Well, sort of.
The quasi-admission is cloaked in a protest by the Foreign Ministry about a UN statement “on the dangerous events in Idlib”, claiming it is “falsifying realities and misleading the international public opinion”.
Tuesday’s statement by the UN Humanitarian Coordinator for Syria, Yacoub El Hillo, appears to be a neutral call for protection of civilians and humanitarian personnel after the rebel takeover of Idlib: “I appeal to all parties to de-escalate hostilities and to allow humanitarian agencies to deliver urgently needed life-saving help, which can offer some reprieve from the daily suffering of the Syrians.”
However, the Assad regime took offense that the UN statement did not focus solely on “armed terrorist organizations” and blame them for the flight of 30,000 people — many of them evacuated by Syrian civil defense, in anticipation of retaliatory bombing by the Syrian air force — from Idlib.
The Foreign Ministry never actually admits that the opposition controls Idlib. Instead, it explains that “thousands of terrorists from ‘Jabhat al-Nusra’ attacked the two cities of Busra al-Sham [in southern Syria, also taken by rebels last week] and Idlib after firing them with hundreds of rocket shells for many days”.
Specifically, the Ministry tries to turn the regime’s bombing of key administrative and service buildings, including the main hospital in Idlib, against the rebels: “It is…regrettable the UNCHR [UN High Commission for Refugees] claims that Syrian government’s planes bombarded the Red Crescent Hospital in Idlib while those, whom the press statement describes as ‘armed anti-government groups’, destroyed the hospital.”
The statement concludes — without specifically saying whether or not the Syrian military is still in Idlib — “The army of the Syrian Arab Republic fights terrorism on behalf of the Syrian people and the peoples of world countries in defense of humanity, justice, freedom, and good life values.”
isis gesponsord door de UNHCRtwitter:archicivilians twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:29:14#Syria: After Nassib crossing, Rebels took control of the Industrial Free-Zone & military border posts on the Syrian/Jordanian borders. reageer retweet
twitter:markito0171 twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:45:53#Syria #Idlib Heavy clashes at regime hold Abu al-Dhuhur airbase http://t.co/5udAJS2gnp reageer retweet
twitter:green_lemonnn twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:54:41#Syria going to Jihad
@Superdry jacket MT@metesohtaoglu: 💥1 of 9 #British arrested by #Turkey trying to join IS http://t.co/BAhlygH9HO reageer retweet
Krijgen we ook de foto's te zien NA het nekschot? Kunnen wij ook lachen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:04 schreef Slayage het volgende:
kijk em lachen dan?
twitter:green_lemonnn twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:54:41#Syria going to Jihad
@Superdry jacket MT@metesohtaoglu: 💥1 of 9 #British arrested by #Turkey trying to join IS http://t.co/BAhlygH9HO reageer retweet
quote:Op donderdag 2 april 2015 07:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja,vice news. Zoek maar op youtube.
De oorlog in Irak gaat nog een hele lange tijd innemen. Minimaal 1 jaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef Richestorags het volgende:
Helaas lijkt het regime zijn grip te verliezen. Hopelijk komen de Shia milities er snel aan om voor eens en voor altijd de grip op Syrië te kunnen consolideren. Als ik Assad was zou ik tactisch terugtrekken tot het gebied wat hij heeft, ondertussen werken aan het recruteren van nieuwe soldaten en herbewapening en wachten tot de versterkingen komen om in een all-out battle alles weg te vagen. Ondertussen wel dagelijkse bombardementen en artilleriebeschietingen om die ratten te verzwakken.
Je hebt het bewijs gevonden!! Amnesty support ISIS! Turkije en de zionisten supporten ISIS!quote:Op donderdag 2 april 2015 13:31 schreef Slayage het volgende:
isis gesponsord door de UNHCRtwitter:archicivilians twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:29:14#Syria: After Nassib crossing, Rebels took control of the Industrial Free-Zone & military border posts on the Syrian/Jordanian borders. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de rebellen hebben momentum?twitter:markito0171 twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:45:53#Syria #Idlib Heavy clashes at regime hold Abu al-Dhuhur airbase http://t.co/5udAJS2gnp reageer retweet
De eerste lading strijders van Obama onder het nieuwe beleid zijn net binnen en de laatste Diplodocus op aarde komt al in de problemen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef Richestorags het volgende:
Helaas lijkt het regime zijn grip te verliezen. Hopelijk komen de Shia milities er snel aan om voor eens en voor altijd de grip op Syrië te kunnen consolideren. Als ik Assad was zou ik tactisch terugtrekken tot het gebied wat hij heeft, ondertussen werken aan het recruteren van nieuwe soldaten en herbewapening en wachten tot de versterkingen komen om in een all-out battle alles weg te vagen. Ondertussen wel dagelijkse bombardementen en artilleriebeschietingen om die ratten te verzwakken.
Baas.twitter:sayed_ridha twitterde op donderdag 02-04-2015 om 17:32:27Captain Uday, leader of #NDF in the city of #Hasakah http://t.co/lsB8VOBkiZ reageer retweet
Waarom ben je niet tegen de Qatarese dictator?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Bron: Al Jazeera
"A camera's role is greater than a weapon's," says al-Masri. "When the regime arrests someone who works in the media, they torture them more than they would an FSA (Free Syrian Army) member."
Ik denk dat meeste milities niet meedoen met het veroveren van Mosul. Na Al-Anbar gaan ze richting Al Bukamal en dan Der Ez-Zor.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De oorlog in Irak gaat nog een hele lange tijd innemen. Minimaal 1 jaar.
SPOILER: paar fotootjes van de uitvaart vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op donderdag 02-04-2015 om 16:16:07#Syria #Daraa Reports after careful Monitoring #SAA targeted a HQ with #JN #JAN leaders/Militants killing atleast 23 http://t.co/I8ceximoXK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |