"Jahbat al-Nusra kidnaps 6 Kurds from Afrin in Idlib. Two released, while 4 civilians still held at unknown place. ANHA#TwitterKurds #Syria"quote:Op woensdag 1 april 2015 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vaste regel volgens jou? Heb je hier bewijs van? En nee, ga geen nieuwsberichten van begin 2014 posten, als je zo ver moet graven zijn het alsnog incidenten.
En weet je ook waarom of heb je nog wat meer achtergrond informatie? Ik ontken niet dat ze extremer zijn dan de fsa of if, maar achtergrond info is wel belangrijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"Jahbat al-Nusra kidnaps 6 Kurds from Afrin in Idlib. Two released, while 4 civilians still held at unknown place. ANHA#TwitterKurds #Syria"
Hier heb je het tweede "incident" al.
Die twee groepen werken overigens ook met ze samen en snijden ook vrolijk kelen door.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En weet je ook waarom of heb je nog wat meer achtergrond informatie? Ik ontken niet dat ze extremer zijn dan de fsa of if, maar achtergrond info is wel belangrijk.
Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die twee groepen werken overigens ook met ze samen en snijden ook vrolijk kelen door.
Er waren ook Nazi-strijders die niks fouts hebben gedaan of niet met de foute intentie in het Duitse leger zaten. Dat maakt 't niet minder erg wat de Nazis en islamisten doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen?Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Er waren ook Nazi-strijders die niks fouts hebben gedaan of niet met de foute intentie in het Duitse leger zaten. Dat maakt 't niet minder erg wat de Nazis en islamisten doen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
Hoe kan ISIS nou in Yarmouk komen? Oja, ze konden door rebellengebied reizen.twitter:SerioSito twitterde op woensdag 01-04-2015 om 16:32:53#ISIS militants 'enter #Yarmouk refugee camp' in #Damascus, entered via Hajar Aswad. http://t.co/TuKHQaAd3s http://t.co/z1jyRpWF4m reageer retweet
Heb je hier bewijs van?quote:Op woensdag 1 april 2015 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Doelbewust een open markt bombarderen
Oh prachtig dit voorbeeld, echt prachtigquote:Op woensdag 1 april 2015 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen?Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Jij bent echt een mentaal gestoord persoon weet je? Jij had fucking veel klappen gekregen als je dat in Egypte of Irak of Syrië zou zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
Heb jij ook wat anders dan barrelbombs te zeggen? Zo niet dan mag jij jouw kut bek houden want je zegt nu al 3 jaar hetzelfde en je gebruikt ook precies hetzelfde excuus als JAN met die barrelbombs. Ben je JAN persvoorlichter op FOK!?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Alsof Assad Christenen en anderen niet vermoord.![]()
En honderden doden door barrelbombs is minder erg dan 2 doden ofzo?
Het mag dan wel een forum zijn maar zijn gedachtes en uitspraken zijn wel echt net als mijn woordenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef primakov het volgende:
Is het zo lastig om niet te schelden vigen98? Het is maar een internetforum.
Niveautje hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het mag dan wel een forum zijn maar zijn gedachtes en uitspraken zijn wel echt net als mijn woorden
Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef mr_jack het volgende:
joh firefly is een hardcore wahabi , al beweert hij van niet.
Hij is al te vaak door de mand gevallen.
Hij is het type wat hier na de oorlog de doodstraf kreeg....
Ik vermoed ook dat hij niet-Nederlands is, maar als je het op taalfouten baseert overschat je de taalvaardigheden van de Nederlandse jeugd.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.
Nederlandse jeugd, tenzij in omgang met mocro's, maakt doorgaans geen de/het fouten. Zijn Nederlands is verder vrij goed en dat verraadt het voor mij. Als hij een algemene slechte taalvaardigheid had gehad had hij meer fouten gemaakt. De/het blijft lastig voor allochtonen (en logisch ook), jou zie ik er wel eens fouten in makenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat hij niet-Nederlands is, maar als je het op taalfouten baseert overschat je de taalvaardigheden van de Nederlandse jeugd.
Ik maak er alleen maar fouten mee, op zaken na die er echt ingeprent zijn dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nederlandse jeugd, tenzij in omgang met mocro's, maakt doorgaans geen de/het fouten. Zijn Nederlands is verder vrij goed en dat verraadt het voor mij. Als hij een algemene slechte taalvaardigheid had gehad had hij meer fouten gemaakt. De/het blijft lastig voor allochtonen (en logisch ook), jou zie ik er wel eens fouten in maken
bizar dat isis nog steeds leden kan werven voor hun gedoemde ideologiequote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef IPA35 het volgende:
Grensovergang bij Deraa (al een tijd lang afgesneden) is ingenomen door de gematigden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze betalen geld en als je uit een kansloos dorp in een van de stans komt...quote:Op donderdag 2 april 2015 00:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
bizar dat isis nog steeds leden kan werven voor hun gedoemde ideologie
twitter:arabthomness twitterde op donderdag 02-04-2015 om 00:10:52#Syria: #FSA Southern Front rebels at the Nassib border crossing. #Daraa #Jordan https://t.co/fPtgusk2it http://t.co/Nze0YgcV0O reageer retweet
twitter:arabthomness twitterde op donderdag 02-04-2015 om 00:07:01#Syria: Busra al-Sham..... #Idlib...... Nassib crossing...... It has been a terrible week for the #Assad regime reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |