abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2015 @ 17:37:21 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151268603
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vaste regel volgens jou? Heb je hier bewijs van? En nee, ga geen nieuwsberichten van begin 2014 posten, als je zo ver moet graven zijn het alsnog incidenten.
"Jahbat al-Nusra kidnaps 6 Kurds from Afrin in Idlib. Two released, while 4 civilians still held at unknown place. ANHA#TwitterKurds #Syria"

Hier heb je het tweede "incident" al.
pi_151269330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]

"Jahbat al-Nusra kidnaps 6 Kurds from Afrin in Idlib. Two released, while 4 civilians still held at unknown place. ANHA#TwitterKurds #Syria"

Hier heb je het tweede "incident" al.
En weet je ook waarom of heb je nog wat meer achtergrond informatie? Ik ontken niet dat ze extremer zijn dan de fsa of if, maar achtergrond info is wel belangrijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 1 april 2015 @ 18:04:54 #53
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151269349
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En weet je ook waarom of heb je nog wat meer achtergrond informatie? Ik ontken niet dat ze extremer zijn dan de fsa of if, maar achtergrond info is wel belangrijk.
Die twee groepen werken overigens ook met ze samen en snijden ook vrolijk kelen door.
pi_151269508
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die twee groepen werken overigens ook met ze samen en snijden ook vrolijk kelen door.
Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen? :D Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151269616
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen? :D Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Er waren ook Nazi-strijders die niks fouts hebben gedaan of niet met de foute intentie in het Duitse leger zaten. Dat maakt 't niet minder erg wat de Nazis en islamisten doen.
#freefrederike
pi_151269841
quote:
4s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:16 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Er waren ook Nazi-strijders die niks fouts hebben gedaan of niet met de foute intentie in het Duitse leger zaten. Dat maakt 't niet minder erg wat de Nazis en islamisten doen.
Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151271074
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
|:( |:( |:( Totaal de weg kwijt....
Ik zou zeggen , pak het eerste het beste vliegtuig naar Turkije. Reis door naar Idlib, en probeer ze van jouw gelijk te overtuigen. Waarschijnlijk maak je de 1edag niet vol..
  woensdag 1 april 2015 @ 19:14:34 #58
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151271711
SerioSito twitterde op woensdag 01-04-2015 om 16:32:53 #ISIS militants 'enter #Yarmouk refugee camp' in #Damascus, entered via Hajar Aswad. http://t.co/TuKHQaAd3s http://t.co/z1jyRpWF4m reageer retweet
Hoe kan ISIS nou in Yarmouk komen? Oja, ze konden door rebellengebied reizen.
Say what?
pi_151274761
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Doelbewust een open markt bombarderen
Heb je hier bewijs van?
pi_151276109
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen? :D Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Oh prachtig dit voorbeeld, echt prachtig _O- _O- _O-

Achmed X sluit zich aan bij een organisatie waarvan bekend is dat ze terroristen zijn, burgers vermoorden/martelen/verkrachten, maar hey! we moeten ze allemaal per individu bekijken! We moeten ISIS/JAN/Boko Haram, elke random groepering, waarvan algemeen bekend is dat ze mensen vermoorden per individu bekijken!

Waarom pas je deze, 1 van je vele prachtige voorbeelden van logisch redeneren, redenering niet toe op SAA/Hezbollah/NDF dan? Die moeten we ook allemaal per individu bekijken?
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151278832
joh firefly is een hardcore wahabi , al beweert hij van niet.
Hij is al te vaak door de mand gevallen.

Hij is het type wat hier na de oorlog de doodstraf kreeg....
pi_151279016
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
Jij bent echt een mentaal gestoord persoon weet je? Jij had fucking veel klappen gekregen als je dat in Egypte of Irak of Syrië zou zeggen.
pi_151279128
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:24 schreef rakotto het volgende:

[..]

Alsof Assad Christenen en anderen niet vermoord. :')

En honderden doden door barrelbombs is minder erg dan 2 doden ofzo?
Heb jij ook wat anders dan barrelbombs te zeggen? Zo niet dan mag jij jouw kut bek houden want je zegt nu al 3 jaar hetzelfde en je gebruikt ook precies hetzelfde excuus als JAN met die barrelbombs. Ben je JAN persvoorlichter op FOK!? :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2015 22:20:39 ]
pi_151279231
Is het zo lastig om niet te schelden vigen98? Het is maar een internetforum.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151279337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef primakov het volgende:
Is het zo lastig om niet te schelden vigen98? Het is maar een internetforum.
Het mag dan wel een forum zijn maar zijn gedachtes en uitspraken zijn wel echt net als mijn woorden
  woensdag 1 april 2015 @ 22:26:05 #66
365082 IPA35
Patriarch
pi_151279410
Grensovergang bij Deraa (al een tijd lang afgesneden) is ingenomen door de gematigden.





"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151279863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het mag dan wel een forum zijn maar zijn gedachtes en uitspraken zijn wel echt net als mijn woorden
Niveautje hoor
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  woensdag 1 april 2015 @ 22:58:01 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151280512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef mr_jack het volgende:
joh firefly is een hardcore wahabi , al beweert hij van niet.
Hij is al te vaak door de mand gevallen.

Hij is het type wat hier na de oorlog de doodstraf kreeg....
Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.
pi_151281807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.
Ik vermoed ook dat hij niet-Nederlands is, maar als je het op taalfouten baseert overschat je de taalvaardigheden van de Nederlandse jeugd.
  donderdag 2 april 2015 @ 00:00:25 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151282445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vermoed ook dat hij niet-Nederlands is, maar als je het op taalfouten baseert overschat je de taalvaardigheden van de Nederlandse jeugd.
Nederlandse jeugd, tenzij in omgang met mocro's, maakt doorgaans geen de/het fouten. Zijn Nederlands is verder vrij goed en dat verraadt het voor mij. Als hij een algemene slechte taalvaardigheid had gehad had hij meer fouten gemaakt. De/het blijft lastig voor allochtonen (en logisch ook), jou zie ik er wel eens fouten in maken ;)
pi_151282894
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nederlandse jeugd, tenzij in omgang met mocro's, maakt doorgaans geen de/het fouten. Zijn Nederlands is verder vrij goed en dat verraadt het voor mij. Als hij een algemene slechte taalvaardigheid had gehad had hij meer fouten gemaakt. De/het blijft lastig voor allochtonen (en logisch ook), jou zie ik er wel eens fouten in maken ;)
Ik maak er alleen maar fouten mee, op zaken na die er echt ingeprent zijn dan. :')
Maar ik denk echt dat je het behoorlijk overschat. :o

maar goed offtopic.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2015 00:16:55 ]
pi_151282922
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

bizar dat isis nog steeds leden kan werven voor hun gedoemde ideologie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151282986
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef IPA35 het volgende:
Grensovergang bij Deraa (al een tijd lang afgesneden) is ingenomen door de gematigden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 2 april 2015 @ 00:25:43 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151283096
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

bizar dat isis nog steeds leden kan werven voor hun gedoemde ideologie
Ze betalen geld en als je uit een kansloos dorp in een van de stans komt...
pi_151283107


arabthomness twitterde op donderdag 02-04-2015 om 00:07:01 #Syria: Busra al-Sham..... #Idlib...... Nassib crossing...... It has been a terrible week for the #Assad regime reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')