abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151257930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:06 schreef Toga het volgende:
Toch begrijp ik het niet, met luchtoverwicht èn hier en daar hulp van coalitievliegtuigen zouden rebellen toch niet meer met zwaar materieel kunnen rondrijden? Of overschat ik nu de SAAF en hun intel? Misschien heb ik een te positief beeld van luchtondersteuning na het zien van de A-10's in Irak?
Of zijn de Su-24's en Mig-29's gewoon niet de juiste keus voor deze taak?
De coalitie is niet tegen de rebellen hè? Wij zijn pro FSA en Jabhat Al Nusra *O*
Zodra deze rebellen de grens oversteken naar Irak worden het terroristen. Maar in Syrië zijn het rebellen.
pi_151259180
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

De coalitie is niet tegen de rebellen hè? Wij zijn pro FSA en Jabhat Al Nusra *O*
Zodra deze rebellen de grens oversteken naar Irak worden het terroristen. Maar in Syrië zijn het rebellen.
Net als de al qaeda extremisten die gesteund werden door assad om rotzooi te trappen in irak?

Assad wilt maar al te graag dat de rebellen allemaal takfiris zijn. Feit is dat al nusra grotendeels bestaat vanwege de financiele middelen die het krijgt onder de al qaeda vlag. Wanneer definitief afscheiding heeft plaatsgevonden van al qaeda, zal het opgaan naar meer gematigden partijen en zullen de mensen worden onderwezen om zich af te scheiden van extremisme.

Kijk maar eens bijvoorbeeld naar het zuidelijk front. Tienduizenden strijders willen geen sharia staat en hebben het ook niet ingevoerd in de gebieden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:19:01 #33
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151259953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:06 schreef Toga het volgende:
Toch begrijp ik het niet, met luchtoverwicht èn hier en daar hulp van coalitievliegtuigen zouden rebellen toch niet meer met zwaar materieel kunnen rondrijden? Of overschat ik nu de SAAF en hun intel? Misschien heb ik een te positief beeld van luchtondersteuning na het zien van de A-10's in Irak?
Of zijn de Su-24's en Mig-29's gewoon niet de juiste keus voor deze taak?
Ik snap het ook niet hoor. Je zou zeggen dat die convooien prijsschieten zijn, al stuur je er drie vliegtuigen op af, zijnde de SAAF.
pi_151260042
http://t.co/c0pWpCPW79


Our primary concern now is the plight of civilians in Idlib who are already being subjected to indiscriminate retaliatory barrel bomb attacks by the Assad regime. This even includes reports of new chemical weapons attacks….

Syrian Civil Defense groups are actively working on the ground to ensure civilians are evacuated from areas targeted by the regime. But the bravery of these individuals is not a sustainable solution. The regime has already shown in Homs that if it loses territory, it will respond by inflicting total destruction. The international community must not allow Idlib to suffer the same fate as Homs at the hands of Assad’s air force.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:24:23 #35
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151260148
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:21 schreef firefly3 het volgende:
http://t.co/c0pWpCPW79


Our primary concern now is the plight of civilians in Idlib who are already being subjected to indiscriminate retaliatory barrel bomb attacks by the Assad regime. This even includes reports of new chemical weapons attacks….

Syrian Civil Defense groups are actively working on the ground to ensure civilians are evacuated from areas targeted by the regime. But the bravery of these individuals is not a sustainable solution. The regime has already shown in Homs that if it loses territory, it will respond by inflicting total destruction. The international community must not allow Idlib to suffer the same fate as Homs at the hands of Assad’s air force.
Zeg Al Qaeda lover, maak je nou maar meer druk om de Christenen, andersgelovigen en vrouwen die vanaf nu keihard onderdrukt worden in Idlib. Er zijn al een vader en zoon gedood voor het runnen van een slijterij door jouw barbaren.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:13:56 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_151264083
quote:
quote:
Yarmouk News Agency meldt op Facebook dat er momenteel hevige gevechten plaatsvinden in het kamp tussen IS en de Palestijnse militie Aknaf Beit al-Maqdis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_151265736
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zeg Al Qaeda lover, maak je nou maar meer druk om de Christenen, andersgelovigen en vrouwen die vanaf nu keihard onderdrukt worden in Idlib. Er zijn al een vader en zoon gedood voor het runnen van een slijterij door jouw barbaren.
Er worden altijd burgers gedood door criminelen tijdens een oorlog. Hoe vaak gaan we hetzelfde incident nog aanhoren? :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151265978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:21 schreef firefly3 het volgende:
http://t.co/c0pWpCPW79


Our primary concern now is the plight of civilians in Idlib who are already being subjected to indiscriminate retaliatory barrel bomb attacks by the Assad regime. This even includes reports of new chemical weapons attacks….

Syrian Civil Defense groups are actively working on the ground to ensure civilians are evacuated from areas targeted by the regime. But the bravery of these individuals is not a sustainable solution. The regime has already shown in Homs that if it loses territory, it will respond by inflicting total destruction. The international community must not allow Idlib to suffer the same fate as Homs at the hands of Assad’s air force.
_O-
De 2 christenen die vermoord zijn vergeet je maar?
  woensdag 1 april 2015 @ 16:24:26 #39
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_151266568
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:11 schreef reza1 het volgende:

[..]

_O-
De 2 christenen die vermoord zijn vergeet je maar?
Alsof Assad Christenen en anderen niet vermoord. :')

En honderden doden door barrelbombs is minder erg dan 2 doden ofzo?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 1 april 2015 @ 16:30:25 #40
365082 IPA35
Patriarch
pi_151266800
Beetje jong voor Uni of niet dan?

"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151267221
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:24 schreef rakotto het volgende:

[..]

Alsof Assad Christenen en anderen niet vermoord. :')

En honderden doden door barrelbombs is minder erg dan 2 doden ofzo?
Nee, niet omdat ze christen zijn..

Ja, verschil tussen nevenschade en doelvewust vermoorden vanwege religie.
pi_151267437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:30 schreef IPA35 het volgende:
Beetje jong voor Uni of niet dan?

[ afbeelding ]
In het middenoosten is de 1e klas van de middelbare school al 'universiteit'. _O-
#freefrederike
pi_151267889
ArjDnn twitterde op woensdag 01-04-2015 om 11:27:39 Jahbat al-Nusra kidnaps 6 Kurds from Afrin in Idlib. Two released, while 4 civilians still held at unknown place. ANHA#TwitterKurds #Syria reageer retweet
#freefrederike
  woensdag 1 april 2015 @ 17:04:13 #44
365082 IPA35
Patriarch
pi_151267890
quote:
4s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:49 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In het middenoosten is de 1e klas van de middelbare school al 'universiteit'. _O-
Wel hier en daar jailbait.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 1 april 2015 @ 17:05:33 #45
365082 IPA35
Patriarch
pi_151267921
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151267933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:30 schreef IPA35 het volgende:
Beetje jong voor Uni of niet dan?

[ afbeelding ]
Ze zijn klein van stuk. Maar wel gewoon 18 denk ik.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:06:44 #47
365082 IPA35
Patriarch
pi_151267951
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:06 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ze zijn klein van stuk. Maar wel gewoon 18 denk ik.
Klein is fijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 1 april 2015 @ 17:33:05 #48
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151268491
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er worden altijd burgers gedood door criminelen tijdens een oorlog. Hoe vaak gaan we hetzelfde incident nog aanhoren? :D
"incident"
pi_151268531
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:42 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, niet omdat ze christen zijn..

Ja, verschil tussen nevenschade en doelvewust vermoorden vanwege religie.
Doelbewust een open markt bombarderen met clustermunitie noem je nevenschade :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151268582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

"incident"
Vaste regel volgens jou? Heb je hier bewijs van? En nee, ga geen nieuwsberichten van begin 2014 posten, als je zo ver moet graven zijn het alsnog incidenten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:37:21 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151268603
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vaste regel volgens jou? Heb je hier bewijs van? En nee, ga geen nieuwsberichten van begin 2014 posten, als je zo ver moet graven zijn het alsnog incidenten.
"Jahbat al-Nusra kidnaps 6 Kurds from Afrin in Idlib. Two released, while 4 civilians still held at unknown place. ANHA#TwitterKurds #Syria"

Hier heb je het tweede "incident" al.
pi_151269330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]

"Jahbat al-Nusra kidnaps 6 Kurds from Afrin in Idlib. Two released, while 4 civilians still held at unknown place. ANHA#TwitterKurds #Syria"

Hier heb je het tweede "incident" al.
En weet je ook waarom of heb je nog wat meer achtergrond informatie? Ik ontken niet dat ze extremer zijn dan de fsa of if, maar achtergrond info is wel belangrijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 1 april 2015 @ 18:04:54 #53
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151269349
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En weet je ook waarom of heb je nog wat meer achtergrond informatie? Ik ontken niet dat ze extremer zijn dan de fsa of if, maar achtergrond info is wel belangrijk.
Die twee groepen werken overigens ook met ze samen en snijden ook vrolijk kelen door.
pi_151269508
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die twee groepen werken overigens ook met ze samen en snijden ook vrolijk kelen door.
Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen? :D Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151269616
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen? :D Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Er waren ook Nazi-strijders die niks fouts hebben gedaan of niet met de foute intentie in het Duitse leger zaten. Dat maakt 't niet minder erg wat de Nazis en islamisten doen.
#freefrederike
pi_151269841
quote:
4s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:16 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Er waren ook Nazi-strijders die niks fouts hebben gedaan of niet met de foute intentie in het Duitse leger zaten. Dat maakt 't niet minder erg wat de Nazis en islamisten doen.
Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151271074
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
|:( |:( |:( Totaal de weg kwijt....
Ik zou zeggen , pak het eerste het beste vliegtuig naar Turkije. Reis door naar Idlib, en probeer ze van jouw gelijk te overtuigen. Waarschijnlijk maak je de 1edag niet vol..
  woensdag 1 april 2015 @ 19:14:34 #58
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151271711
SerioSito twitterde op woensdag 01-04-2015 om 16:32:53 #ISIS militants 'enter #Yarmouk refugee camp' in #Damascus, entered via Hajar Aswad. http://t.co/TuKHQaAd3s http://t.co/z1jyRpWF4m reageer retweet
Hoe kan ISIS nou in Yarmouk komen? Oja, ze konden door rebellengebied reizen.
Say what?
pi_151274761
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Doelbewust een open markt bombarderen
Heb je hier bewijs van?
pi_151276109
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beseffen jullie niet dat er per individu gekeken moet worden, ipv iedereen kelensnijders te noemen? :D Er zijn namelijk ook al nusra strijders die 0 burgers hebben vermoord en slechts een zakcentje willen verdienen door een checkpoint te bewaken. Niet dat ik de groep goed praat, totaal niet. Maar het is belangrijk om niet te labelen.
Oh prachtig dit voorbeeld, echt prachtig _O- _O- _O-

Achmed X sluit zich aan bij een organisatie waarvan bekend is dat ze terroristen zijn, burgers vermoorden/martelen/verkrachten, maar hey! we moeten ze allemaal per individu bekijken! We moeten ISIS/JAN/Boko Haram, elke random groepering, waarvan algemeen bekend is dat ze mensen vermoorden per individu bekijken!

Waarom pas je deze, 1 van je vele prachtige voorbeelden van logisch redeneren, redenering niet toe op SAA/Hezbollah/NDF dan? Die moeten we ook allemaal per individu bekijken?
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')