abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151278832
joh firefly is een hardcore wahabi , al beweert hij van niet.
Hij is al te vaak door de mand gevallen.

Hij is het type wat hier na de oorlog de doodstraf kreeg....
pi_151279016
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, maar de algemene trent van al nusra is lang niet zo slecht als de martelkamers van assad, die eerder op industriele schaal zijn en te vergelijken zijn met nazi duitsland. Ik hoop dat ze snel van al qaeda loskoppelen en de extreme takfiris eruit gooien.
Jij bent echt een mentaal gestoord persoon weet je? Jij had fucking veel klappen gekregen als je dat in Egypte of Irak of Syrië zou zeggen.
pi_151279128
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:24 schreef rakotto het volgende:

[..]

Alsof Assad Christenen en anderen niet vermoord. :')

En honderden doden door barrelbombs is minder erg dan 2 doden ofzo?
Heb jij ook wat anders dan barrelbombs te zeggen? Zo niet dan mag jij jouw kut bek houden want je zegt nu al 3 jaar hetzelfde en je gebruikt ook precies hetzelfde excuus als JAN met die barrelbombs. Ben je JAN persvoorlichter op FOK!? :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2015 22:20:39 ]
pi_151279231
Is het zo lastig om niet te schelden vigen98? Het is maar een internetforum.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_151279337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef primakov het volgende:
Is het zo lastig om niet te schelden vigen98? Het is maar een internetforum.
Het mag dan wel een forum zijn maar zijn gedachtes en uitspraken zijn wel echt net als mijn woorden
  woensdag 1 april 2015 @ 22:26:05 #66
365082 IPA35
Patriarch
pi_151279410
Grensovergang bij Deraa (al een tijd lang afgesneden) is ingenomen door de gematigden.





"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151279863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het mag dan wel een forum zijn maar zijn gedachtes en uitspraken zijn wel echt net als mijn woorden
Niveautje hoor
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  woensdag 1 april 2015 @ 22:58:01 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151280512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef mr_jack het volgende:
joh firefly is een hardcore wahabi , al beweert hij van niet.
Hij is al te vaak door de mand gevallen.

Hij is het type wat hier na de oorlog de doodstraf kreeg....
Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.
pi_151281807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.
Ik vermoed ook dat hij niet-Nederlands is, maar als je het op taalfouten baseert overschat je de taalvaardigheden van de Nederlandse jeugd.
  donderdag 2 april 2015 @ 00:00:25 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151282445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vermoed ook dat hij niet-Nederlands is, maar als je het op taalfouten baseert overschat je de taalvaardigheden van de Nederlandse jeugd.
Nederlandse jeugd, tenzij in omgang met mocro's, maakt doorgaans geen de/het fouten. Zijn Nederlands is verder vrij goed en dat verraadt het voor mij. Als hij een algemene slechte taalvaardigheid had gehad had hij meer fouten gemaakt. De/het blijft lastig voor allochtonen (en logisch ook), jou zie ik er wel eens fouten in maken ;)
pi_151282894
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nederlandse jeugd, tenzij in omgang met mocro's, maakt doorgaans geen de/het fouten. Zijn Nederlands is verder vrij goed en dat verraadt het voor mij. Als hij een algemene slechte taalvaardigheid had gehad had hij meer fouten gemaakt. De/het blijft lastig voor allochtonen (en logisch ook), jou zie ik er wel eens fouten in maken ;)
Ik maak er alleen maar fouten mee, op zaken na die er echt ingeprent zijn dan. :')
Maar ik denk echt dat je het behoorlijk overschat. :o

maar goed offtopic.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2015 00:16:55 ]
pi_151282922
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

bizar dat isis nog steeds leden kan werven voor hun gedoemde ideologie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151282986
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef IPA35 het volgende:
Grensovergang bij Deraa (al een tijd lang afgesneden) is ingenomen door de gematigden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 2 april 2015 @ 00:25:43 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151283096
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

bizar dat isis nog steeds leden kan werven voor hun gedoemde ideologie
Ze betalen geld en als je uit een kansloos dorp in een van de stans komt...
pi_151283107


arabthomness twitterde op donderdag 02-04-2015 om 00:07:01 #Syria: Busra al-Sham..... #Idlib...... Nassib crossing...... It has been a terrible week for the #Assad regime reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151283165
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ze betalen geld en als je uit een kansloos dorp in een van de stans komt...
geld is uiteraard een belangrijke drijfveer

:7

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151284766
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:03 schreef primakov het volgende:

[..]

Oh prachtig dit voorbeeld, echt prachtig _O- _O- _O-

Achmed X sluit zich aan bij een organisatie waarvan bekend is dat ze terroristen zijn, burgers vermoorden/martelen/verkrachten, maar hey! we moeten ze allemaal per individu bekijken! We moeten ISIS/JAN/Boko Haram, elke random groepering, waarvan algemeen bekend is dat ze mensen vermoorden per individu bekijken!

Waarom pas je deze, 1 van je vele prachtige voorbeelden van logisch redeneren, redenering niet toe op SAA/Hezbollah/NDF dan? Die moeten we ook allemaal per individu bekijken?
Omdat al nusra over het algemeen burgers met rust laat. Ze zijn niet isis of boko haram. En ja, veel saa soldaten zijn ook normale mensen. Veel lopen pas over als ze de barrelbombs met eigen ogen zien. Ja, er lopen redelijk wat criminele al nusra gasten rond. Maar ze zullen nooit aan de macht komen. De levant front is bijv veel groter en sterker.

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 02-04-2015 07:28:49 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151284775
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef reza1 het volgende:

[..]

Heb je hier bewijs van?
Ja,vice news. Zoek maar op youtube.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151284804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zijn vele de/het fouten verraden dat hij niet-Nederlands is. Hij is gewoon een soort de_Illias ofzo.
Ik ben in Nederland geboren. Het is mijn hoofdtaal en ik heb geen moslims in mijn familie. Sinds vroeger maakte ik al de/het fouten en ik probeer het te verbeteren. Wanneer ik een keertje bezopen ff op fok zit, moet je me al helemaal niet pakken op spelfouten. Al die aannames om mensen en onderwerpen een label te geven, gaat soms te ver hier.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151287319
naseeb

"best fries from the land" naast een fried pantservoertuig :D



markito0171 twitterde op donderdag 02-04-2015 om 09:24:52 #Syria #Daraa Rebels seized villages Nada & Alaman along border to #Jordan after took over Naseeb border crossinghttp://t.co/RJXXEHsiQ5 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151288612
briljante spin zoals altijd van het regime :D

quote:
Syria Feature: Assad Regime Finally (Sort of) Admits Loss of Idlib

Scott Lucas

By Scott Lucas April 2, 2015 08:48

Five days after losing the provincial capital of Idlib in northwest Syria to rebels, the Assad regime has admitted defeat.

Well, sort of.

The quasi-admission is cloaked in a protest by the Foreign Ministry about a UN statement “on the dangerous events in Idlib”, claiming it is “falsifying realities and misleading the international public opinion”.

Tuesday’s statement by the UN Humanitarian Coordinator for Syria, Yacoub El Hillo, appears to be a neutral call for protection of civilians and humanitarian personnel after the rebel takeover of Idlib: “I appeal to all parties to de-escalate hostilities and to allow humanitarian agencies to deliver urgently needed life-saving help, which can offer some reprieve from the daily suffering of the Syrians.”

However, the Assad regime took offense that the UN statement did not focus solely on “armed terrorist organizations” and blame them for the flight of 30,000 people — many of them evacuated by Syrian civil defense, in anticipation of retaliatory bombing by the Syrian air force — from Idlib.

The Foreign Ministry never actually admits that the opposition controls Idlib. Instead, it explains that “thousands of terrorists from ‘Jabhat al-Nusra’ attacked the two cities of Busra al-Sham [in southern Syria, also taken by rebels last week] and Idlib after firing them with hundreds of rocket shells for many days”.

Specifically, the Ministry tries to turn the regime’s bombing of key administrative and service buildings, including the main hospital in Idlib, against the rebels: “It is…regrettable the UNCHR [UN High Commission for Refugees] claims that Syrian government’s planes bombarded the Red Crescent Hospital in Idlib while those, whom the press statement describes as ‘armed anti-government groups’, destroyed the hospital.”

The statement concludes — without specifically saying whether or not the Syrian military is still in Idlib — “The army of the Syrian Arab Republic fights terrorism on behalf of the Syrian people and the peoples of world countries in defense of humanity, justice, freedom, and good life values.”
http://eaworldview.com/20(...)dmits-loss-of-idlib/

bij grensovergang naseeb op doorreis naar idlib _O- _O- _O-



[ Bericht 10% gewijzigd door Slayage op 02-04-2015 12:15:28 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151291706
Conflict reporter twitter: The #Assad army is on the run in southern #Daraa.
Withdrawal of over 20 km since yesterday evening.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151292387
archicivilians twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:29:14 #Syria: After Nassib crossing, Rebels took control of the Industrial Free-Zone & military border posts on the Syrian/Jordanian borders. reageer retweet
isis gesponsord door de UNHCR _O- _O- _O-



de rebellen hebben momentum?

markito0171 twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:45:53 #Syria #Idlib Heavy clashes at regime hold Abu al-Dhuhur airbase http://t.co/5udAJS2gnp reageer retweet


[ Bericht 23% gewijzigd door Slayage op 02-04-2015 13:49:53 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151293450
kijk em lachen dan? :')

green_lemonnn twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:54:41 #Syria going to Jihad w/ @Superdry jacket MT@metesohtaoglu: 💥1 of 9 #British arrested by #Turkey trying to join IS http://t.co/BAhlygH9HO reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151295075
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:04 schreef Slayage het volgende:
kijk em lachen dan? :')

green_lemonnn twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:54:41 #Syria going to Jihad w/ @Superdry jacket MT@metesohtaoglu: 💥1 of 9 #British arrested by #Turkey trying to join IS http://t.co/BAhlygH9HO reageer retweet
Krijgen we ook de foto's te zien NA het nekschot? Kunnen wij ook lachen.
Racist
pi_151296738
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja,vice news. Zoek maar op youtube.
:') :')
  donderdag 2 april 2015 @ 15:52:09 #87
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151297120
Helaas lijkt het regime zijn grip te verliezen. Hopelijk komen de Shia milities er snel aan om voor eens en voor altijd de grip op Syrië te kunnen consolideren. Als ik Assad was zou ik tactisch terugtrekken tot het gebied wat hij heeft, ondertussen werken aan het recruteren van nieuwe soldaten en herbewapening en wachten tot de versterkingen komen om in een all-out battle alles weg te vagen. Ondertussen wel dagelijkse bombardementen en artilleriebeschietingen om die ratten te verzwakken.
pi_151297890
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef Richestorags het volgende:
Helaas lijkt het regime zijn grip te verliezen. Hopelijk komen de Shia milities er snel aan om voor eens en voor altijd de grip op Syrië te kunnen consolideren. Als ik Assad was zou ik tactisch terugtrekken tot het gebied wat hij heeft, ondertussen werken aan het recruteren van nieuwe soldaten en herbewapening en wachten tot de versterkingen komen om in een all-out battle alles weg te vagen. Ondertussen wel dagelijkse bombardementen en artilleriebeschietingen om die ratten te verzwakken.
De oorlog in Irak gaat nog een hele lange tijd innemen. Minimaal 1 jaar.
#freefrederike
pi_151299730
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:31 schreef Slayage het volgende:
archicivilians twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:29:14 #Syria: After Nassib crossing, Rebels took control of the Industrial Free-Zone & military border posts on the Syrian/Jordanian borders. reageer retweet
isis gesponsord door de UNHCR _O- _O- _O-

[ afbeelding ]

de rebellen hebben momentum?

markito0171 twitterde op donderdag 02-04-2015 om 13:45:53 #Syria #Idlib Heavy clashes at regime hold Abu al-Dhuhur airbase http://t.co/5udAJS2gnp reageer retweet
Je hebt het bewijs gevonden!! Amnesty support ISIS! Turkije en de zionisten supporten ISIS! :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151299934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef Richestorags het volgende:
Helaas lijkt het regime zijn grip te verliezen. Hopelijk komen de Shia milities er snel aan om voor eens en voor altijd de grip op Syrië te kunnen consolideren. Als ik Assad was zou ik tactisch terugtrekken tot het gebied wat hij heeft, ondertussen werken aan het recruteren van nieuwe soldaten en herbewapening en wachten tot de versterkingen komen om in een all-out battle alles weg te vagen. Ondertussen wel dagelijkse bombardementen en artilleriebeschietingen om die ratten te verzwakken.
De eerste lading strijders van Obama onder het nieuwe beleid zijn net binnen en de laatste Diplodocus op aarde komt al in de problemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')