Deze man weet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krul moet eerste keeper van oranje zijn. Vermeer tweede.
Bedankt Peter.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat er regen gaat vallen.
Hier gestopt met lezenquote:
Ik zie liever een leuk plaatje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Voor jullie vermaak een filmpje
Niet belangrijk, de vaat moet nog gedaan wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie liever een leuk plaatje.
Arghhh, die knieënquote:
Twente - PSV is geen topshow. Dat wint PSV met gemak.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente - PSV en Utrecht - Ajax dit weekend. Topshow.
Excelsior - ADOquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente - PSV en Utrecht - Ajax dit weekend. Topshow.
PSV heeft al sinds 2005 niet gewonnen daar. Met gemak lijkt me dus niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente - PSV is geen topshow. Dat wint PSV met gemak.
AZ - Feyenoord is jammer genoeg ook om 12:30.
Dat wordt weer een prachtige overwinning voor Jeff Stansquote:
Een elftal zonder Ziyech, Corona en Castaignos lijkt mij een ellendig slecht team.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft al sinds 2005 niet gewonnen daar. Met gemak lijkt me dus niet.
quote:
Samen met Engelaar, dan wordt het echt genietenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een elftal zonder Ziyech, Corona en Castaignos lijkt mij een ellendig slecht team.
Misschien speelt onze favoriet Torgeir Børven wel.
Mooi dat indekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente - PSV is geen topshow. Dat wint PSV met gemak.
En natuurlijk speelt Youness Mokhthththththththar weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Samen met Engelaar, dan wordt het echt genieten
Derde keuze: de keuken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:26 schreef Nammie het volgende:
Ohhhh, interessant Brandpunt over voeding. Nu moet ik kiezen: voetbal of Brandpunt
quote:
hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:26 schreef Nammie het volgende:
Ohhhh, interessant Brandpunt over voeding. Nu moet ik kiezen: voetbal of Brandpunt
Malaga en wordt ook door Engelse clubs gevolgd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou niet weten waar die speelt en dan volg ik het voetbal wel redelijk.
Andere Tijden wordt vanavond wel heel groots (over aanslagen van de IRA in Limburg).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:26 schreef Nammie het volgende:
Tenzij pics van de tieten is dat inderdaad het enige juiste antwoord.quote:
Primera volg ik buiten Real en Barca niet zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Malaga en wordt ook door Engelse clubs gevolgd.
Groeten kan ze blijkbaar niet dus van mij part mag ze opdonderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij pics van de tieten is dat inderdaad het enige juiste antwoord.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:28 schreef Muto het volgende:
Van Bommel is een toekomstig topcoach. Geen grap.
Is een van de weinige voetballers die direct na een wedstrijd een goede analyse gaf.quote:
Dit boeit vrij weinig mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:29 schreef NaturalScience het volgende:
Vermaak voor de wedstrijd aan.... Pacman spelen in Google Maps!
Alsof iemand zijn pseudo-intelligente, van gespeelde levenswijsheid doordrenkte clichebrij serieus neemt. Goeien garpquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Is een van de weinige voetballers die direct na een wedstrijd een goede analyse gaf.
Klopt en dat Duitsland weer minstens 2-3x beter is dan dit Spanje zegt heel wat over beide teams vandaag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus dat Spaanse elftal is enorm veel beter dan dat van Nederland.
En dat zijn dan allemaal wissels
Even serieus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef cherrycoke het volgende:
nog meer mensen met een happerende stream?
Die van SBS was dramatisch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef cherrycoke het volgende:
nog meer mensen met een happerende stream?
Duitsland is iets beter dan Spanje denk ik in de breedte, maar dat zal elkaar uiteindelijk niet zoveel ontlopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt en dat Duitsland weer minstens 2-3x beter is dan dit Spanje zegt heel wat over beide teams vandaag.
Het niveau van de eredivisie lijkt geëxtrapoleerd te zijn naar het Nederlandse elftalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef Monolith het volgende:
Dit elftal is ook wel vreselijke middelmaat.
Van Bommel ziet het spelletje gewoon goed. Was als speler een tactisch sterke spelerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Alsof iemand zijn pseudo-intelligente, van gespeelde levenswijsheid doordrenkte clichebrij serieus neemt. Goeien garp
Misschien heeft ie geen tvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus.
Je kijkt via een stream terwijl het op SBS en FOX is?
Sjeem on joe.
De opstelling van de U19 ziet er een stuk beter uit. Die moeten zich ook nog wel bewijzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het niveau van de eredivisie lijkt geëxtrapoleerd te zijn naar het Nederlandse elftal
I beg to differ.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Van Bommel ziet het spelletje gewoon goed. Was als speler een tactisch sterke speler
Staat 3-0 inmiddelsquote:
Duitsland een lv 18 Mewtwo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Nederland is meer een lv 3 caterpie en Spanje is een soort van lv 18 Onix
In je Honda Prelude?quote:
Lichtenstein speelde vandaag als een lv34 Tragenstorquote:
Ik naar Still Alice, kan ik de vernedering makkelijker vergeten.quote:
Badge 6 is binnenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Lichtenstein speelde vandaag als een lv34 Tragenstor
Later man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie dat Italië-Engeland ook is.
Ik ben er niet meer.
LAAT JE TEAM MAAR IN DE STEEKquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er niet meer.
A. Flopshowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er niet meer.
Haha.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er niet meer.
Wat gay zeg. Echte mannen zoals GGMM en ik gaan gewoon naar Furious 7quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik naar Still Alice, kan ik de vernedering makkelijker vergeten.
Oh, ben je daar nog niet?quote:
Ik hoor net dat je hier ook over Italië-Engeland mag posten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er niet meer.
Ik kijk alleen al voor Fratelli d'Italia.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha.
Dat elftal van Italië is gênant.
moet je tegen een fairy gym?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eerst nog 2 te gaan . Tijd om een ice te vangen
Dat kan je ook via YouTube luisteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk alleen al voor Fratelli d'Italia.
Is zeker zo'n nieuwe aidspokemon.quote:
Omdat hij keeper is.quote:
ohquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is zeker zo'n nieuwe aidspokemon.
Was ook een zeer matige voetballer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Mark van Bommel is een dramatische analist.
Ik ken ook de eerste drie series goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohik ken alleen tot en met hoenn goed. De meeste mensen zullen nu zeggen dat ze alleen de 151 kennen.
overschat mannetje ook als voetballer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste 151 beste 151quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohik ken alleen tot en met hoenn goed. De meeste mensen zullen nu zeggen dat ze alleen de 151 kennen.
Waarom hoop je daar op in een oefenduel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:41 schreef sneakydesert het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel, winnen sowieso niet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op met je kinderachtige kutpokémon idioot
Buffon, Darmian, Ranocchia, Bonucci, Chiellini, Florenzi, Valdifiori, Soriano, Parolo, Pellè, Citadin Martinsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha.
Dat elftal van Italië is gênant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat hij met zijn hand voor zijn mond te analyseren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Ik post lekker wat ik zelf wil enorme teringdebielquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan winnen! Als we niet winnen, dan dus geen EK?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:41 schreef sneakydesert het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel, winnen sowieso niet.
Dont touch me amigo!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef Coco98 het volgende:
Zou Guus nog weten hoe hij Spaans moet spreken?
Ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef tralalala het volgende:
Zijn we vanavond allemaal voor Spanje?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
We gaan winnen! Als we niet winnen, dan dus geen EK?
Eerst een heel seizoen miepen dat er nog maar 150 van die dingen zijn ontdekt en het een godswonder noemen toen de mythische 151ste was ontdekt en vervolgens zitten op het volgende eiland 1000 andere pokemon die al eeuwen worden getrained....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
TR gemacht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een achterlijk volkslied is dit.
Omdat Nederland echt niet kan winnen van Spanje. Dit is het slechtste Nederlands elftal in 25 jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom hoop je daar op in een oefenduel?
Je moet je bek houden teringdik varken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik post lekker wat ik zelf wil enorme teringdebiel
En Italiaansequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Duitse en Russische volksliederen blijven de beste
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou ze geven.quote:
Ik snap waarom jij niet in de mannen-app mag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
En dat maakt uit omdat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Omdat Nederland echt niet kan winnen van Spanje. Dit is het slechtste Nederlands elftal in 25 jaar.
Hij is ook te goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Muto het volgende:
Jetro voelt zich te goed voor het Wilhelmus.
Ja, jij en Guitarist solliciteren.quote:
Hij kan de tekst niet onthouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Muto het volgende:
Jetro voelt zich te goed voor het Wilhelmus.
GGMM is een grote act.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die nepruzie tussen GGMM en Kopsterk komt op mij over als een act.
Nee. Hup Guusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef tralalala het volgende:
Zijn we vanavond allemaal voor Spanje?
Italiaanse volkslied ook goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Kun je nagaan wat voor hekel ze hebben aan Davy.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij en Guitarist solliciteren.
Guitarist is er nooit jij altijd.
Guitarist blauw
WAT EEN ONZIN JOH
Bedankt voor je support.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij en Guitarist solliciteren.
Guitarist is er nooit jij altijd.
Guitarist blauw
WAT EEN ONZIN JOH
FC Utrechtquote:
Guitarist is een persoonlijke vriend van Drizzt......quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor hekel ze hebben aan Davy.
Ja, snap jij dat nou?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben je stoerdoenerij een beetje zat, mafklapper-eerste-klas. Autistisch kaboutertje dat je bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je bek houden teringdik varken.
Alsof jij geen persoonlijke vrienden op dit forum hebt.................................quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist is een persoonlijke vriend van Drizzt......
tofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland wint mag Davy een UI voor mij kiezen die ik 1 week zal houden.
Ja, in het echt ben ik nog irritanter blijkt. Maar ik vind het serieus leuk om te zien!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik snap waarom jij niet in de mannen-app mag.
Is hij ook een rat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
uitshirtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef tralalala het volgende:
Wat een lelijke tenue, waarom niet totaal Oranje?
Ik heb nog nooit iemand van dit forum gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij geen persoonlijke vrienden op dit forum hebt.................................
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof kleding uitmaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef tralalala het volgende:
Wat een lelijke tenue, waarom niet totaal Oranje?
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van dit forum gezien.
Dit riekt naar vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes wel bijna.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van dit forum gezien.
Als we winnen zijn we wereldkampioen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Interessante doelen heb jij in het leven zeg. MF Doom is een matige rapper.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, ik was al bang dat ik het voor niks deed.
Wij willen onze fietsen terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer is een vriendschappelijke wedstrijd 'spannend'?
Zegt mij ook niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Wie is Guitarist eigenlijk? Die ken ik helemaal niet.
Er is hier ook geen kut aan. Net als de kwalificatiewedstrijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer is een vriendschappelijke wedstrijd 'spannend'?
malenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat Vermeer keept. Krul en Cillessen zijn beide velen male beter.
Probeer je nu te bewijzen dat je een smakeloze vent bent? Want dat wist ik al.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Interessante doelen heb jij in het leven zeg. MF Doom is een matige rapper.
Nee, het is inderdaad niet mogelijk dat spelers een kans krijgen om hun 'kwaliteiten' tentoon te spreidenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
Krul en Cillesen waren niet zo wanhopig, willen hun percentage hoog houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
Die kans krijgen ze bij hun club.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad niet mogelijk dat spelers een kans krijgen om hun 'kwaliteiten' tentoon te spreiden.
quote:
Voor de overwinning natuurlijk, wat anders.quote:
Dank, ik weet nu eindelijk waar die coded messages van jullie over gaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is zeker zo'n nieuwe aidspokemon.
Hij is niet met de brommer gekomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
Voor de stand natuurlijk.quote:
malenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
Zegt degene die pindakaas zonder stukjes noot eet en elke dag een kiwi eet als een kind van twaalf.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nu te bewijzen dat je een smakeloze vent bent? Want dat wist ik al.
Bernat>Albaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bernat vind ik echt niks. Snap niet wat Roland daarin ziet.
Bernat die is... Bernat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bernat vind ik echt niks. Snap niet wat Roland daarin ziet.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zegt degene die pindakaas zonder stukjes noot eet en elke dag een kiwi eet als een kind van twaalf.
Iedereen is beter dan Jordi Alba.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bernat>Alba
Johannes is het hier mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |