SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Flippiee op 31-03-2015 16:13:38 ]
Awwww ;_;quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn hond had vet veel moeite met de wind. Continu door wind weggeduwd worden. Vet zielig.
oh dat scheeltquote:
Ik ben aan het zoeken, zie een webshop waar die 2000 euro is. Dus denk dat mijn 1700 euro wel kloptquote:
Dat zou natuurlijk desastreus zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dalijk vergeet ik je afspraakje nog
Oh, dan was die met alleen polychromos 1200quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken, zie een webshop waar die 2000 euro is. Dus denk dat mijn 1700 euro wel klopt
Het zijn de details die het 'm doen he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde nog #neverforget erbij doen
Wss over 20 minuten.quote:
Hij leeft nog. Dat is meestal wel een goed tekenquote:
Echt belachelijke bedragen welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, dan was die met alleen polychromos 1200
Totale reistijd; 6,5 uur zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef DrNick het volgende:
Surge, via Zutphen en Winterswijk en Geldemalsen en Dordrecht kom je er wel
Ow dat is niet zo mooi. Ga eens snel van FOK! en ga genieten van je laatste 20 minutenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het zijn de details die het 'm doen he.
[..]
Wss over 20 minuten.
daar hebben meer mensen last vanquote:
je bent gehosseld door amoeba? #ripRSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan hossel je vast wel een nieuwe chick.Of anders een hont.
quote:
ej, wat is deze dan. btje respect voor de bijna-doden.quote:
sowieso flipsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
wie heeft mijn lijsje uit de op gehaald
ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
wie heeft mijn lijsje uit de op gehaald
I know. Ik haat TR anders had ik het wel gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het zijn de details die het 'm doen he.
[..]
Wss over 20 minuten.
Het idee dat je gaat sterven lijkt me geen prettig vooruitzichtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij leeft nog. Dat is meestal wel een goed teken
Uiteraard.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar over doden niets dan goeds
Ja, ff genieten van het zonnetje, brbquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow dat is niet zo mooi. Ga eens snel van FOK! en ga genieten van je laatste 20 minuten
Ik heb ontzettend veel respect voor jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
ej, wat is deze dan. btje respect voor de bijna-doden.
Je wilt me ditchen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan hossel je vast wel een nieuwe chick.Of anders een hont.
Ik zet hoogstens aan tot zulke acties.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips houdt van mij die doet zo iets niet
Welk zonnetje, hier alleen windquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ff genieten van het zonnetje, brb
Kan je er wel nog even alles uithalen. Glas halfvol/half leeg jeweetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I know. Ik haat TR anders had ik het wel gedaan.
[..]
Het idee dat je gaat sterven lijkt me geen prettig vooruitzicht
[..]
Uiteraard.
pics?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
ghehehe zusje gaat mijn klusjes doen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
elke zichzelf respecterende broer zal nooit foto's van zijn zusje op fok plaatsen
Ik wou een plaatje van die Geusman invoegen maar dat is wel een beetje flauw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus je wilt daten voor de vorm en me dan ditchen. Man man man.
klopt, maar elke zichzelf respecterende broer zal wel aan elke andere FOK!ker vragen om pics van zijn zusjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
elke zichzelf respecterende broer zal nooit foto's van zijn zusje op fok plaatsen
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik wou een plaatje van die Geusman invoegen maar dat is wel een beetje flauw.
ja duhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
klopt, maar elke zichzelf respecterende broer zal wel aan elke andere FOK!ker vragen om pics van zijn zusje
treuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja duh
maar omdat ik rook betekent het niet dat ik het goed zou vinden dat mijn zusje zou gaan roken
weet nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ben voor mijn moeder online aan het inchecken en ze heeft een marokkaans paspoort maar is gewoon woonachtig in nl.
Moet ik dan bij country of issue Nederland intypen omdat het afgehaald word in een Marokkaans consulaat in NL? of gwn marokko.
Ik ben in de war.
Ik zou je graag willen helpen, maar snap er zelf ook niets vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ben voor mijn moeder online aan het inchecken en ze heeft een marokkaans paspoort maar is gewoon woonachtig in nl.
Moet ik dan bij country of issue Nederland intypen omdat het afgehaald word in een Marokkaans consulaat in NL? of gwn marokko.
Ik ben in de war.
Bel naar het consulaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ik ben in de war.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar snap er zelf ook niets van
ik gok op marokkoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ik ben in de war.
Marokkoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ik ben in de war.
Dit. Weet je iig zeker dat je een juist antwoord krijgt. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bel naar het consulaat?Zou het namelijk ook niet met zekerheid kunnen zeggen
Het antwoord is zeker Marokko.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit. Weet je iig zeker dat je een juist antwoord krijgt. Denk ik.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens naar huis ga. Krijg echt het lazarus van dit.
quote:
quote:
quote:
toch bedanktttquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar snap er zelf ook niets van
ja truequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bel naar het consulaat?Zou het namelijk ook niet met zekerheid kunnen zeggen
ik durf nu niet in te vullenquote:
Weet je dat zeker?quote:
Meh, soms heb je dat.quote:
Ja, zoeken he!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hee, waar blijven die fotos nou
Anders vlieg ik wel naar huisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, soms heb je dat.
Dan kun je beter naar huis gaan idd.
Pas wel op met de wind, mocht het daar ook zo hard gaan.
IK BEN TOCH AL OVERLEDEN STAAT ER TOCHquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe nog ffe gauw mee aan de icebucket challenge
Geen grapjes he, kan link zijn. Wees voorzichtigquote:
Leugens want je post toch hier. Aggresieveling.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IK BEN TOCH AL OVERLEDEN STAAT ER TOCH
ltgeestquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugens want je post toch hier. Aggresieveling.
Hallo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugens want je post toch hier. Aggresieveling.
Zal wel oppassen voor bovenleidingen en rondlopende flats. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen grapjes he, kan link zijn. Wees voorzichtig
geesten bestaan niet.quote:
LT.surge is een leugenaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo.
Surge is op dit moment niet aanwezig, probeer het later nogmaals.
Gr gr
RotBot
jij bestaat nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geesten bestaan niet.
[..]
LT.surge is een leugenaar.
xoxo Flips
LT.geest is het postende bewijs andersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geesten bestaan niet.
[..]
LT.surge is een leugenaar.
xoxo Flips
Ik zal zo ff pic maken van deze laptop, kun je voor jezelf zien dat Surge er niet achter zitquote:
MySpace. Kekke tijden wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef Crip het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik selfies met vriendinnen terug vind waar we die foto zo myspace-ish schieten van helemaal bovenaf.
Het zielige is dat ik deze selfie week geleden ofzo heb gemaakt. Ik kijk gewoon naar het plafondquote:
Wow.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bestaat niet
je bent slechts een illusie
Zou wel toffe kloon zijn btw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
LT.geest is het postende bewijs anders
Maar wie maakt die foto dan. Foto's ontstaan niet uit zichzelf.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal zo ff pic maken van deze laptop, kun je voor jezelf zien dat Surge er niet achter zit
Yes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb geen selfies met vriendinnen
wel eentje met flips
Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Het zielige is dat ik deze selfie week geleden ofzo heb gemaakt. Ik kijk gewoon naar het plafond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |