je bent gehosseld door amoeba? #ripRSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan hossel je vast wel een nieuwe chick.Of anders een hont.
quote:
ej, wat is deze dan. btje respect voor de bijna-doden.quote:
sowieso flipsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
wie heeft mijn lijsje uit de op gehaald
ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
wie heeft mijn lijsje uit de op gehaald
I know. Ik haat TR anders had ik het wel gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het zijn de details die het 'm doen he.
[..]
Wss over 20 minuten.
Het idee dat je gaat sterven lijkt me geen prettig vooruitzichtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij leeft nog. Dat is meestal wel een goed teken
Uiteraard.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar over doden niets dan goeds
Ja, ff genieten van het zonnetje, brbquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow dat is niet zo mooi. Ga eens snel van FOK! en ga genieten van je laatste 20 minuten
Ik heb ontzettend veel respect voor jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
ej, wat is deze dan. btje respect voor de bijna-doden.
Je wilt me ditchen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan hossel je vast wel een nieuwe chick.Of anders een hont.
Ik zet hoogstens aan tot zulke acties.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips houdt van mij die doet zo iets niet
Welk zonnetje, hier alleen windquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ff genieten van het zonnetje, brb
Kan je er wel nog even alles uithalen. Glas halfvol/half leeg jeweetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I know. Ik haat TR anders had ik het wel gedaan.
[..]
Het idee dat je gaat sterven lijkt me geen prettig vooruitzicht
[..]
Uiteraard.
pics?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
ghehehe zusje gaat mijn klusjes doen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
elke zichzelf respecterende broer zal nooit foto's van zijn zusje op fok plaatsen
Ik wou een plaatje van die Geusman invoegen maar dat is wel een beetje flauw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus je wilt daten voor de vorm en me dan ditchen. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |