klopt, maar elke zichzelf respecterende broer zal wel aan elke andere FOK!ker vragen om pics van zijn zusjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
elke zichzelf respecterende broer zal nooit foto's van zijn zusje op fok plaatsen
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik wou een plaatje van die Geusman invoegen maar dat is wel een beetje flauw.
ja duhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
klopt, maar elke zichzelf respecterende broer zal wel aan elke andere FOK!ker vragen om pics van zijn zusje
treuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja duh
maar omdat ik rook betekent het niet dat ik het goed zou vinden dat mijn zusje zou gaan roken
weet nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ben voor mijn moeder online aan het inchecken en ze heeft een marokkaans paspoort maar is gewoon woonachtig in nl.
Moet ik dan bij country of issue Nederland intypen omdat het afgehaald word in een Marokkaans consulaat in NL? of gwn marokko.
Ik ben in de war.
Ik zou je graag willen helpen, maar snap er zelf ook niets vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ben voor mijn moeder online aan het inchecken en ze heeft een marokkaans paspoort maar is gewoon woonachtig in nl.
Moet ik dan bij country of issue Nederland intypen omdat het afgehaald word in een Marokkaans consulaat in NL? of gwn marokko.
Ik ben in de war.
Bel naar het consulaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ik ben in de war.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar snap er zelf ook niets van
ik gok op marokkoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ik ben in de war.
Marokkoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Crip het volgende:
Ik ben in de war.
Dit. Weet je iig zeker dat je een juist antwoord krijgt. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bel naar het consulaat?Zou het namelijk ook niet met zekerheid kunnen zeggen
Het antwoord is zeker Marokko.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit. Weet je iig zeker dat je een juist antwoord krijgt. Denk ik.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens naar huis ga. Krijg echt het lazarus van dit.
quote:
quote:
quote:
toch bedanktttquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar snap er zelf ook niets van
ja truequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bel naar het consulaat?Zou het namelijk ook niet met zekerheid kunnen zeggen
ik durf nu niet in te vullenquote:
Weet je dat zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |