SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door gianni61 op 31-03-2015 12:19:37 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
onjuist wel, want nijn is de kabouterquote:
/tr00quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef politiekman het volgende:
sc is echt bevorderend voor m'n werk
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Al een stuk of 20 keer live gezien :3
Icon - ToA was een van de beste feestjes ooit!
In dat leuke ijskoude pakhuis in amsterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ookAls het niet meer is.
Icon was ik ook!
Kou had ik op de 1 of andere manier geen last van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In dat leuke ijskoude pakhuis in amsterdam?
prspct xl 21quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kou had ik op de 1 of andere manier geen last van.
Paradigm in Groningen is pas koud, daar heb ik de hele nacht met mn jas aan rondgelopen.
Wat is je eerstvolgende feestje?
Toch alleen Eye-D en Dj Hidden? En Semiomime?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
prspct xl 21ToA en Eye-d en dj-Hidden setje :3
oh je hebt gelijkt, is dj producerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Toch alleen Eye-D en Dj Hidden? En Semiomime?
Is ook niks mis mee! Wacht op een mooi vervolg van zijn setje op Bangface, heldig was datquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
oh je hebt gelijkt, is dj producer
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.quote:
Is Maassilo toch? Dan weet ik bijna zeker van wel qua lichten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.
Maassilo is altijd goed te doen, zeker in de rvlt kelder omdat al dat mainstream volk dat niet aan kanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.
Ja, maar in de RVLT area worden altijd van die lelijke stroboscopen neergezetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Is Maassilo toch? Dan weet ik bijna zeker van wel qua lichten.
Altijd helemaal gedesoriënteerd door die kut stroboscopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je moet er toch langs om naar boven te kunnen, of om naar de plees te gaan? (Wel van bovenaf)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maassilo is altijd goed te doen, zeker in de rvlt kelder omdat al dat mainstream volk dat niet aan kan
valt de laatste paar keren wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar in de RVLT area worden altijd van die lelijke stroboscopen neergezetkan ik niet tegen
Idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Altijd helemaal gedesoriënteerd door die kut stroboscopen.
Laatste keer toen ik er was, was er in dat kleine kutzaaltje vet veel warmte en stroboscopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
valt de laatste paar keren wel mee.
Kan me geen strobes herinneren op geen 1 stage heel eerlijk
Deze meneer gaat ook PRSPCT tochquote:
Nee, je hebt een gang op een tussen verdieping, die gaat of naar boven naar de grote zalen of naar beneden naar de kelder. In de kelder is verder niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je moet er toch langs om naar boven te kunnen, of om naar de plees te gaan? (Wel van bovenaf)
Oooh daar!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, je hebt een gang op een tussen verdieping, die gaat of naar boven naar de grote zalen of naar beneden naar de kelder. In de kelder is verder niks
hmm, misschienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niemand. Zet er een leuk plaatje/liedje in ipv spoiler.
Wpquote:
Yesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik er was, was er in dat kleine kutzaaltje vet veel warmte en stroboscopen.
[..]
Deze meneer gaat ook PRSPCT toch
was te verwachtenquote:
Flipjen jij kliekt met mij toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind die spoiler zo incrowd achtig.En er zijn hier al genoeg onderlinge kliekjes.
sinds de zomertijd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Overigens heb ik een vraag.
Al een paar dagen op rij geeft mijn laptop foutieve datum en tijd aan na het opstarten. Hoe kan ik er achter komen wat de oorzaak is en hoe verhelp ik het
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.quote:
eigenlijk heb ik geen idee. kan hier ook niet naar de instellingen kijken aangezien ik geen admin rechten hebquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.
ik heb hem nu gesynchroniseerd of zo iets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik geen idee. kan hier ook niet naar de instellingen kijken aangezien ik geen admin rechten heb
Gebruikt hij de tijd van het netwerk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.
Instellingen van de klok en goed kijken of ie op Amsterdam staat regio en desnoods zelf tijd goed zetten dan herstarten en dan nog eens kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Overigens heb ik een vraag.
Al een paar dagen op rij geeft mijn laptop foutieve datum en tijd aan na het opstarten. Hoe kan ik er achter komen wat de oorzaak is en hoe verhelp ik het
kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Dire Straits - Telegraph Road
Bowie - Moonage Daydream
The Doors - Light my Fire
Pink Floyd - One of these Days
Wel echt een heerlijke set om een stuk te gaan hardlopen.
Euhm volgens instellingen staat ie op synchroniseren met time.Windows.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gebruikt hij de tijd van het netwerk?
De regio klopt. En ik zet iedere keer tijd en datum goed. Net heb ik de optie synchroniseren gedaan en dat lijkt te hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Instellingen van de klok en goed kijken of ie op Amsterdam staat regio en desnoods zelf tijd goed zetten dan herstarten en dan nog eens kijken.
dat je op die muziek kunt rennen.quote:
Ik wilde vandaag rennen maar die wind jonguhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je op die muziek kunt rennen.
maar goed, ik ren ook niet graag
Als dat niet werkt kan misschien de BIOS batterij niet goed zijn. Als je daar niet makkelijk bij kan met openschroeven dan kun je het blijven goed zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm volgens instellingen staat ie op synchroniseren met time.Windows.
[..]
De regio klopt. En ik zet iedere keer tijd en datum goed. Net heb ik de optie synchroniseren gedaan en dat lijkt te hebben gewerkt.
Hopelijk geldt dit ook voor als ie langer uitstaat
Waarop moet je dan rennen? Als Knopfler die solo inzet, spontaan tandje bijschakelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je op die muziek kunt rennen.
maar goed, ik ren ook niet graag
gisteravond al genoeg gerendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag rennen maar die wind jonguh
hardstylequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarop moet je dan rennen? Als Knopfler die solo inzet, spontaan tandje bijschakelen.
Moest toch eigenlijk al mijn ventilator schoon laten maken. Dan laat ik dat ook wel gelijk fixenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als dat niet werkt kan misschien de BIOS batterij niet goed zijn. Als je daar niet makkelijk bij kan met openschroeven dan kun je het blijven goed zetten
ik gisteren mijn rug getraindquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onjuist wel, want nijn is de kabouter
Ik!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:38 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik was even afgeleid :S
Wie gaan er nu allemaal prspct?
dat ook, hadden eerst krachttraining, daarna nog conditiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest toch eigenlijk al mijn ventilator schoon laten maken. Dan laat ik dat ook wel gelijk fixen
[..]
ik gisteren mijn rug getraind
ik fiets altijd met metalcorequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik loop eigenlijk altijd met house op de achtergrond.
Bazenlied.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bij passende titel bij bijpassend liedjeng
Nee man hij is rastafariquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
heeft gangstertje nog wat coke radioslet?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Wil me best wassen voor jou hoor.
Ben op het werk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
fl check dat nummer eens vind je ook wel leuk denk ik
drum n bass
heb ik je dan toch nog goed opgevoed?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
fl check dat nummer eens vind je ook wel leuk denk ik
drum n bass
hjb kitkatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb ik je dan toch nog goed opgevoed?
Uit jouw profiel leid ik af dat je een nerdje bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb ik je dan toch nog goed opgevoed?
ff dimmen he pikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Uit jouw profiel leid ik af dat je een nerdje bent.
Ik zou oppassen.
ga je hem stalken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zou oppassen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zou oppassen.
niet zo stoer doen pls. Moet ik jullie straks weer huisarrest geven of zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff dimmen he pik
dat is mijn nerdje en hij doet mijn huiswerk al
Zo doe je niet tegen een vrouw, ga even heel gauw in de hoek zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff dimmen he pik
dat is mijn nerdje en hij doet mijn huiswerk al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |