SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Jij geeft gewoon toe dat je bepaalde dingen lekker vond/vindt, ook al is het dierlijk.quote:
omdat dit een sc isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef politiekman het volgende:
Hoe maak je eigenlijk weer een nieuw topique? #dtv
Tuurlijk is het lekker, maar dat is voor mij niet een reden om het wel te eten. Dat is vrijwel de enige reden waarom je het zou eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij geeft gewoon toe dat je bepaalde dingen lekker vond/vindt, ook al is het dierlijk.
Als je dat tegen een andere vegan zegt schreeuwen ze moord en brand dat het niet kan en niet mag enzo.
Onderaan staat bij een SC 'Open nieuw deel'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef politiekman het volgende:
Hoe maak je eigenlijk weer een nieuw topique? #dtv
Maar dat is nou het leuke aan jou: Jij geeft gewoon eerlijk toe dat het lekker is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:44 schreef politiekman het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekker, maar dat is voor mij niet een reden om het wel te eten. Dat is vrijwel de enige reden waarom je het zou eten.
Duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:45 schreef RadioSlut het volgende:
Onderaan staat bij een SC 'Open nieuw deel'
met witte sokken in de sandals?quote:
Zonder. Is de 'ultra' versie, nog nooit gespeeld. :pquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef politiekman het volgende:
Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef RadioSlut het volgende:
Swords and Sandals aan het spelen
je haalt wel het meeste uit je tijd op school hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
Bijna pauze.Tijd gaat snel als je spelletjes speelt.
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je haalt wel het meeste uit je tijd op school he
Oh damn, basisschoolherinneringenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh damn, basisschoolherinneringen
www.spele.nl en www.speeleiland.nlquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat geloof ik net op de middelbare toen dit spel uitkwamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jonkiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zat geloof ik net op de middelbare toen dit spel uitkwam
shame on youquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef Crip het volgende:
School geskipt. Had slaap nodig.
Morgen ook btw. ga naar R'dam en A'dam
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef Crip het volgende:
School geskipt. Had slaap nodig.
Morgen ook btw. ga naar R'dam en A'dam
Ik weeet, ben moe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shame on you
en allebei op 1 dag? wat ga je doen
en: goedemorgen crip
waarom dan beide steden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weeet, ben moe.
Jep, shoppen.
Goedemorgen
zou naar rotterdam gaan om rs te spottenquote:
Ik ben zo lichtschuw dat het een hele opgave is om me te spottenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou naar rotterdam gaan om rs te spotten
dus ik kan beter snachts zoeken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben zo lichtschuw dat het een hele opgave is om me te spotten
deze inkopper laat ik even voor langs gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef RadioSlut het volgende:
En in donkere holletjes, tunnels, viaducten, dat soort shit.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze inkopper laat ik even voor langs gaan
studenten OV zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wil in A'dam ff chinatown bezoeken. En in R'dam stad en de markthal
Als je tijd hebt in Amsterdam ga dan ook richting de Jordaan of de Haarlemmerstraat/Haarlemmerdijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wil in A'dam ff chinatown bezoeken. En in R'dam stad en de markthal
flipselquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je tijd hebt in Amsterdam ga dan ook richting de Jordaan of de Haarlemmerstraat/Haarlemmerdijk
Albert cuijp is wel geinig als het mooi weer is, je er bent als niet net pas staat of als het al opgeruimd is. En zelfs dan moet het je ding zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
laatste keer dat ik in amsterdam was had ook iemand zich bedacht dat we naar de albert cuijp moesten. wat een pauperbende
dat is wel heel specifiekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Albert cuijp is wel geinig als het mooi weer is, je er bent als niet net pas staat of als het al opgeruimd is. En zelfs dan moet het je ding zijn.
Mja spreekt wel voor zich voor een markt toch? Met zonnetje id alles beter. Als alles er net staat zijn ze nog bezig met neerzetten etc en als ze gaan opruimen is het er een afschuwelijke tyfuszooi. Zit wel een toffe restaurant daar overigens. Het bazaar ofzo.quote:
nja, restaurants heb ik toen niet gezien. is ook alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja spreekt wel voor zich voor een markt toch? Met zonnetje id alles beter. Als alles er net staat zijn ze nog bezig met neerzetten etc en als ze gaan opruimen is het er een afschuwelijke tyfuszooi. Zit wel een toffe restaurant daar overigens. Het bazaar ofzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik had overigens een bizarre droom.. En dit wil ik uiteraard met jullie delen:
Er was een zombie apocalypse. En om een of ander reden was ik verliefd op een zombie en toen gingen we reizen en vonden we een vet groot fort voor mensen waar ik dus veilig zou zijn en toen mocht hij niet naar binnen en ik wel. En dus had ik eens een vriend, moest ik hem voor zo iets stoms aan de kant zetten. Flips en relaties. Echte no go.
Er was een zombie apocalypse. En om een of ander reden was ik verliefd op een zombie en toen gingen we reizen en vonden we een vet groot fort voor mensen waar ik dus veilig zou zijn en toen mocht hij niet naar binnen en ik wel. En dus had ik eens een vriend, moest ik hem voor zo iets stoms aan de kant zetten. Flips en relaties. Echte no go.
Hoeft ook niet toch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, restaurants heb ik toen niet gezien. is ook alweer lang geleden.
ik voel niet echt aandrang om naar amsterdam toe te gaan
Hoe gaat het met de 97 katten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
Meh ik dacht dat deze periode leuk zou zijn omdat we een website moeten maken, da's echt mijn ding.
Alleen wordt mijn creativiteit beperkt doordat je verplicht een aantal stappen moet ondergaanEn de website aan 3904329324034 eisen moet voldoen.
doei mooie website
Goed, denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de 97 katten?
tja, jij woont er wat dichter bij, dus je zal er vaker komen..quote:
mooi is dat altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
Meh ik dacht dat deze periode leuk zou zijn omdat we een website moeten maken, da's echt mijn ding.
Alleen wordt mijn creativiteit beperkt doordat je verplicht een aantal stappen moet ondergaanEn de website aan 3904329324034 eisen moet voldoen.
doei mooie website
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Goed, denk ik.Ga er vanavond weer langs.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet blauwe skittles langsbrengen voor mn zusjes
skittlesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet blauwe skittles langsbrengen voor mn zusjes
Ik zie centrum van Amsterdam vaker dan mijn eigen binnenstad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, jij woont er wat dichter bij, dus je zal er vaker komen..
[..]
mooi is dat altijd
alleen de blauwe?quote:
Ja, en de mooiste website van het GLR krijgt een jaar lang creative cloud. Die wil ik wel binnenharken maar dat kan niet als je zo'n suffe website moet makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, jij woont er wat dichter bij, dus je zal er vaker komen..
[..]
mooi is dat altijd
Ik geef haar groot gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij vindt boterhamworst lekker.
Straks is dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet nog wat ophalen op school straks
Vudel (dat beest van den UI) ging een keer op mijn bord zitten toen ik t-bone steak aan het eten was.quote:
Pics van je zusjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb het over mn zusjes
Jij ook?
Ah nice. Ik houd vooral van de grotere groepen, Floyd, Doors, Dire Straits. Specifiek fan van Lou Reed & The Velvet Underground. Verder begin ik interesse te tonen in het elektronische subgenre, dus denk aan Jarre, Alan Parsons Project (quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb van bijna alle SW albums, op het eerste na, de speciale editie. Dus dat bijna-LP formaat hardcoverboek.
Insurgentes heb ik wel op vinyl. Grace for Drowning dacht ik ook, maar weet ik niet zeker meer. Los natuurlijk van de stapel Porcupine Tree meuk.
Verder in (grofweg) het zelfde straatje luister ik naar Pink Floyd, Karnivool, Tool, Opeth, etc.
Maar ben ook niet vies van andere muzieksoorten. Noisia, Meshuggah, Gojira, Boris (de experimentele Japanse band, niet die Nederlandse knakker), Periphery, Mastodon, The Knife, Twelve Foot Ninja, Jack White, Aphex Twin, etc.
Ehh.. ik zat nog in de boterhamworst fase..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij ook?
Zijn nog iets te jong voor je.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vudel (dat beest van den UI) ging een keer op mijn bord zitten toen ik t-bone steak aan het eten was.Prr prr njep
Beter stuur je daar pics van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij ook?
Fylax leeftijd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zijn nog iets te jong voor je.
Wel bijna op de leeftijd dat ze ook op FOK! kunnen verschijnen
13-14 ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zijn nog iets te jong voor je.
Wel bijna op de leeftijd dat ze ook op FOK! kunnen verschijnen
Nee, iets jonger. Oudste wordt 13 dit jaar.quote:
Ze blijven het toch doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet lievv want op iemand z'n bord zitten is asociaal.
10-12 dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
13-14 ofzo?
Dat is pittig te jong ja
Daar zijn het katten voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze blijven het toch doen. Die van mij gaat altijd als ze honger heeft en geen vreten krijgt op mijn laptop zitten hinderen
Vaak geef ik na 5 minuten al toe en geef haar maar eten anders kom ik echt niet van haar afquote:
Ik heb nu spijt van die opmerkingquote:
Bij ons gaan ze heel lief kijken. Heel lief. En voor de rest gebeurt er niks, tenzij er luxe vlees als t-bone steak tevoorschijn komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak geef ik na 5 minuten al toe en geef haar maar eten anders kom ik echt niet van haar af
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, iets jonger. Oudste wordt 13 dit jaar.
(Ik was 12 toen ik op fok terecht kwam, stel je voor dat het met mn zusje gebeurt)
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze heel lief kijken. Heel lief. En voor de rest gebeurt er niks, tenzij er luxe vlees als t-bone steak tevoorschijn komt
Sowieso slachtoffer van fylax, die heeft zijn dickpics al klaarstaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zijn ze meteen ook verpest door het internet. En misschien toekomstig slachtoffer van Fylax.
Ja, best goed afgericht.quote:
Ik hou ze in de gatenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zijn ze meteen ook verpest door het internet. En misschien toekomstig slachtoffer van Fylax.
Nou ik ben geen 15/16 hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik die leeftijden zo hoor van jullie hier dan voel ik mij echt oud.
Was ik ook nog maar 15/16
Dat heb ik in het begin ook geprobeerd, maar ik heb het na dag 1 al opgegeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, best goed afgericht.
[..]
Ik hou ze in de gaten
Maak eens een nieuwe UI voor mij je had het beloofd. Doe ook maar iets met een kat ofzo.quote:
Hier ging het gewoon automatisch. Maar dat zal wel komen omdat er crazy cat ladies in dat huis wonenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin ook geprobeerd, maar ik heb het na dag 1 al opgegeven.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso slachtoffer van fylax, die heeft zijn dickpics al klaarstaan
Ik 21quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik zat vanaf mijn 15e op FOK!
errug
Bitch pls. Ik ben echt al ver verwijderd van 15/16.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik die leeftijden zo hoor van jullie hier dan voel ik mij echt oud.
Was ik ook nog maar 15/16
Wandelstok kopen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bitch pls. Ik ben echt al ver verwijderd van 15/16.
ouwe taartquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gaat het makkelijk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hier ging het gewoon automatisch. Maar dat zal wel komen omdat er crazy cat ladies in dat huis wonen
Ik had wel een kat die dat leuk vond. Die zat heel de dag te wachten tot ik naar de wc gingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gaat het makkelijk ja.
Zij is verslaafd aan mij, gaat naar bed wanneer ik ga, staat op wanneer ik op sta. Eet wanneer ik eet. Gaat gelukkig niet naar het toilet wanneer ik moet...
Is wel meer classy dan een rollator.quote:
Je bent zelf.quote:
True true. In tegenstelling tot sommige anderenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee
Je zit nog aan de goede kant van de ..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had wel een kat die dat leuk vond. Die zat heel de dag te wachten tot ik naar de wc ging
TR gemachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is wel meer classy dan een rollator.
[..]
Je bent zelf.
[..]
True true. In tegenstelling tot sommige anderen![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf.
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had wel een kat die dat leuk vond. Die zat heel de dag te wachten tot ik naar de wc ging
Zal ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf.
[..]
Hij lag ook met mij in bed, lepeltje lepeltje. na een tijdje 3 keer per dagquote:
Lievvvvvvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hij lag ook met mij in bed, lepeltje lepeltje. na een tijdje 3 keer per dag
Ik had een tijdje geleden ook eens afgesproken met iemand, en hij heeft dus een kat. Zit in een bench, maar die zat ons heel de tijd in de gaten te houden.
Als wij liepen, liep hij. Als wij lagen, lag hij. Als wij onze ogen dichtdeden, deed hij dat ook. Zelfs kroelen en eten deed ie
Afgehandeld grgr undercover mod.quote:
Zo zullen er vast meer zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man is baas met een stok.
dan was het iig altijd gezellig tijdens het kroelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hij lag ook met mij in bed, lepeltje lepeltje. na een tijdje 3 keer per dag
Ik had een tijdje geleden ook eens afgesproken met iemand, en hij heeft dus een kat. Zit in een bench, maar die zat ons heel de tijd in de gaten te houden.
Als wij liepen, liep hij. Als wij lagen, lag hij. Als wij onze ogen dichtdeden, deed hij dat ook. Zelfs kroelen en eten deed ie
Kan ik nou niks van jou winnenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgehandeld grgr undercover mod.
[..]
Zo zullen er vast meer zijn.
Straks eens doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak eens een nieuwe UI voor mij je had het beloofd. Doe ook maar iets met een kat ofzo.
aaahwwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja vet lief beest was datHelaas zal ik 'm niet meer zien.
Was die suggestie dan ooit gewekt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik nou niks van jou winnen
Tijd dat ik eens op 80% ga spelen in plaats van de luie 30% en daarmee alles verlies. Nu win ik allesquote:
Voor hem 10.000 anderenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was ook best wel een leuke kerel.Maar hij heeft nu een relatie.
Klopt, maar ik zweer dat er geen 10.000 bij hem in de buurt komen.quote:
Oh dear. Ik heb een monster gecreëerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd dat ik eens op 80% ga spelen in plaats van de luie 30% en daarmee alles verlies. Nu win ik alles
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dear. Ik heb een monster gecreëerd.
Ik zie hier een briljant format voor een nieuw programmaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zweer dat er geen 10.000 bij hem in de buurt komen.
(De kans dat ik zo'n leuke kat tegenkom is best kleinin combinatie met zo'n leuke kerel)
Koppel de cat aan de lady oid?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie hier een briljant format voor een nieuw programma.
kan gebeurenwquote:
Ik was net buiten, het was leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand durft naar buiten met deze storm des doods.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar moet ik nog over nadenken. In ieder geval geen catfish...
Beter gezegd ik lig nog in bedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand durft naar buiten met deze storm des doods.
Ja, ik denk dat lopen sneller was gewees ':')quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ging harder achteruit dan vooruit?
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan gebeurenw
is de pizza al afgeschreven?
Ik vind het stormpje maar meevallen hier. Niet echt bijzonder. Met fietsen wel kut jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat lopen sneller was gewees ':')
Fietsen is noodzaak für mich.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Fietsen moet je alleen doen als het lekker weer is!
Daarboven is het ook donker, lieve schat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vraag ook geen foto van onder je deken
Elke storm in NL valt mee, alleen het fietst zo moeilijk. Wind mee daarentegenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het stormpje maar meevallen hier. Niet echt bijzonder. Met fietsen wel kut ja.
Flitsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarboven is het ook donker, lieve schat.
Gordijnen open in die darkroom van je!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarboven is het ook donker, lieve schat.
wat ben je van plan?quote:
Wist ik, ik ben een soort Uri Geller. Ook met lepels enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nu bij een instructie Algebra.
Ik ook, maar heb te weinig tijd voor een hondquote:
Whaha, wietparkiet spreekt geen Duits.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik spreek ook geen duits maar dat herken ik ook
je punt?
Ik wil een hontquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:28 schreef politiekman het volgende:
Honten zijn trouw en altijd vriendjes
Ik wil ook een hontquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil een hont
Maar kan niet echt op deze 17m2
ik zou ergens heen gaan waar het leuk is..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil een weekendje weg boeken, iemand tips?
Ik zei hond, niet katquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wil ook een hont
Ahjoh, gewoon een tekkel of een chiwawa
Uri Gellerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:28 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wist ik, ik ben een soort Uri Geller. Ook met lepels enzo.
Ja, ik kan nu echt niet met m'n studie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb te weinig tijd voor een hond.
Ooit als ik gepensioneerd ben, neem ik een hond
Opetenquote:
Niceeeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nu bij een instructie Algebra.
Kadden ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:28 schreef politiekman het volgende:
Honten zijn trouw en altijd vriendjes
Ik help je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef politiekman het volgende:
[..]
Maakt het al ietsjes aantrekkelijker dat wel.
Berlijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uri Geller
[..]
Ja, ik kan nu echt niet met m'n studie.Gelukkig hebben m'n ouders een hond. Echt als ik thuis kom begint ie ook het vizier van m'n helm te poetsen als ik die nog niet afgezet heb.
Later dan een Border Collie of een terriër.
ik wil mij graag vrijwillig aanmeldenquote:
Dacht dat dat al zo was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)v-mag-wettelijk-niet![]()
Wiskunde is vooral boring als je er geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Opeten
[..]
Niceeee![]()
(Nee maar ik meen het echt, wiskunde is sexy)
[..]
Kadden ookSoms nog trouwer dan honden
[..]
Ik help je wel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ergens heen gaan waar het leuk is..
Jij bent geen nerdje tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil mij graag vrijwillig aanmelden
Ierse Setterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik een hond neem, wil ik een golden retriever
Wiskunde is nooit saai.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wiskunde is vooral boring als je er geen zin in hebt.
nee, ik ben te groot om een nerdje te zijnquote:
en vrouw en kinderen thuis latenquote:
Opleiding wiskunde tho, wel genoeg compensatiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik duik en rijd motor. Wel een sportief nerdje ja.
Motorrijden is ook heel sexyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik duik en rijd motor. Wel een sportief nerdje ja.
Antwerpen, Praag, Valencia.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hmm, tja, ieder zn ding natuurlijk..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd. Alleen maar hoeren scoren!
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben te groot om een nerdje te zijn
maar ik ben wel socially awkward
Dat gaat me iets te ver (heb alleen maar wiskunde A gehad) maar zou het opzich wel willen lerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bepaal alle linker nevenklassen van een of andere gare groep.
Gg hf mij niet gezien
ben je al uit bed?quote:
Ik ben er goed in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef politiekman het volgende:
[..]
Opleiding wiskunde tho, wel genoeg compensatie
Mooi. Eerste date dan een motorritje?quote:
Antwerpen is kut. Praag is nice.quote:
ben nooit in de binnenstad geweest, maar de buitenwijken zien er niet echt uitnodigend uitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hoe durf je Antwerpen kut te noemen
Zit in m'n tweede jaar nu. 85/90 ECTS gehaald en ik ga die andere 5 punten volgende week dinsdag even binnenhengelen in hertentamen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
[..]
Dat gaat me iets te ver (heb alleen maar wiskunde A gehad) maar zou het opzich wel willen leren
Ontspanningquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk met een weekendje weg? Zon? Iets zien? Moet het per se 'ver' zijn?
Binnenstad is echt gezellig man, goeie winkels. En veel vriendelijkere mensen in het uitgaansleven dan hier hedendaags.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nooit in de binnenstad geweest, maar de buitenwijken zien er niet echt uitnodigend uit
Vond er niet zoveel aan. Mag dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hoe durf je Antwerpen kut te noemen
Ja graagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben er goed in.
[..]
Mooi. Eerste date dan een motorritje?
[..]
Antwerpen is kut. Praag is nice.
Buitenwijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nooit in de binnenstad geweest, maar de buitenwijken zien er niet echt uitnodigend uit
Sowieso zijn Belgen vriendelijk maar vaag volk. Vooral tijdens het uitgaan, om 2 uur 's nachts al kwijl op hun blouse omdat ze zo van de kaart zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef politiekman het volgende:
[..]
Binnenstad is echt gezellig man, goeie winkels. En veel vriendelijkere mensen in het uitgaansleven dan hier hedendaags.
Tjaah, je kan bier drinken of niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso zijn Belgen vriendelijk maar vaag volk. Vooral tijdens het uitgaan, om 2 uur 's nachts al kwijl op hun blouse omdat ze zo van de kaart zijn
Bij mij hing er meestal wat uit mijn broek...na het uitgaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Mag je me ook wiskunde bijleren
[..]
BuitenwijkenHoe onguurder hoe beter.
[..]
Sowieso zijn Belgen vriendelijk maar vaag volk. Vooral tijdens het uitgaan, om 2 uur 's nachts al kwijl op hun blouse omdat ze zo van de kaart zijn
Kom je richting Eindhoven dan? Kan wel een motorrit uitzetten hier in de omgeving.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Mag je me ook wiskunde bijleren
[..]
BuitenwijkenHoe onguurder hoe beter.
[..]
Misschien zat ie wel in een k-hole.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef politiekman het volgende:
[..]
Tjaah, je kan bier drinken of niet.
Tuurlijk, toch gratis OV en Eindhoven is een toffe stad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kom je richting Eindhoven dan? Kan wel een motorrit uitzetten hier in de omgeving.
Nee ik ga mijn dates geen wiskunde leren okay
Haha, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Misschien zat ie wel in een k-hole.
Heb je een helm?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Tuurlijk, toch gratis OV en Eindhoven is een toffe stad.![]()
Waarom niet?
Ik weet alles, dat weet je tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
Dat weet je toch niet. (Ik ook niet hoor )
Ik heb wel een reservehelm, maar echt geen idee of dat ding je past. Is zo'n jet helm, geen integraalhelm. Maat S denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet.
(Ik ook niet hoor)
[..]
Nee, helaas niet.
Wat is het verschil? :pquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wel een reservehelm, maar echt geen idee of dat ding je past. Is zo'n jet helm, geen integraalhelm.
Ik wil niet fronten maar een jet helm op een motor is niet echt helemaal veiligquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wel een reservehelm, maar echt geen idee of dat ding je past. Is zo'n jet helm, geen integraalhelm.
Ik wist het ook, alleen jij wist het nog niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet. En als je echt alles wist dan wist je dat ook.
Ja ik heb zelf een integraalhelm, die jet helm gebruiken we alleen voor bijrijders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wil niet fronten maar een jet helm op een motor is niet echt helemaal veilig
Hahahaha, zo heurt het. Als je zelf maar veilig bentquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf een integraalhelm, die jet helm gebruiken we alleen voor bijrijders.
Anders zelf even een regelen dan. Weet niet wanneer je tijd hebt én het mooi weer is?quote:
Ik ken dus echt niemand die op een gemotoriseerd tweewielig voertuig rijdt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Anders zelf even een regelen dan. Weet niet wanneer je tijd hebt én het mooi weer is?
Mij maakt het echt niet uit. Motorrijden is leuk en als er iemand mee wil prima.
Ik neem die jethelm wel een keer mee dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ken dus echt niemand die op een gemotoriseerd tweewielig voertuig rijdt.
Helaas geen invloed op het weer.
Dank u wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik neem die jethelm wel een keer mee dan.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beetje domme vraag, maar heb je een beetje een klein hoofd?
Bij karten heb ik maat M, maat S pas ik opzich ook wel maar dan gaat mn bril kaduukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beetje domme vraag, maar heb je een beetje een klein hoofd?
Theehoofd bedoel je.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb gehoord dat ze een waterhoofd heeft
Grap
Ah okay. Ken nog wel iemand met een helm maat M, denk dat ik die wel ff kan lenen dan. Die kerel woont niet ver weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij karten heb ik maat M, maat S pas ik opzich ook wel maar dan gaat mn bril kaduuk
Lief van jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah okay. Ken nog wel iemand met een helm maat M, denk dat ik die wel ff kan lenen dan. Die kerel woont niet ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |