Echt niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:30 schreef RadioSlut het volgende:
Aight, hele dag achter de pc dus ook de hele dag slootjetten.
tijd voor ontbijt?quote:
daar hebben jullie vast een kantine..quote:
Die is nu nog niet open helaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben jullie vast een kantine..
Whutquote:
volgens mij was die op mijn oude school om 8 uur open.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Half 10 pas, en in het andere gebouw
Lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij was die op mijn oude school om 8 uur open.
en de duitse school om 7 en vanaf half 11 kreeg je warme maaltijden
middelbare school had vroeger alleen broodjes frikandel en zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr
Op mijn middelbare school ging de kantine alleen open in de pauze.Maar daar hadden ze wel ziek lekkere broodjes, die er helaas uit werden gegooid omdat ze te ongezond zouden zijn
_!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
middelbare school had vroeger alleen broodjes frikandel en zo
tot ze daarna "de gezonde school" begonnen.
toen kon je zakjes met wortel uit de snoep automaat halen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wij hadden dan wel broodje kip kerrie (recept van de concierge) en een broodje gezond op een surinaams broodje. Heel simpel, sla, komkommer, tomaat en kaas. Maar zo fucking lekker
wat is een surinaams broodje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wij hadden dan wel broodje kip kerrie (recept van de concierge) en een broodje gezond op een surinaams broodje. Heel simpel, sla, komkommer, tomaat en kaas. Maar zo fucking lekker
quote:
Geen idee hoe je dat moet beschrijven, maar het zit ongeveer tussen een pistoletje en een zacht broodje in. En wat donkerder.quote:
Dacht al.quote:
Ahh dat is kut, ik zit op werk wat betekend onbeperkt theequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dacht al.Zit op school, kan nu helaas geen thee drinken
En gisteren helemaal niks gedronken.
En ik besef me net dat ik thee ben vergeten voor thuis.
ik moet nog boodschappen doen vanmiddagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dacht al.Zit op school, kan nu helaas geen thee drinken
En gisteren helemaal niks gedronken.
En ik besef me net dat ik thee ben vergeten voor thuis.
neem dan wat fruitthee mee alsjeblieftquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog boodschappen doen vanmiddag
Lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ahh dat is kut, ik zit op werk wat betekend onbeperkt thee.
Dat moet je ook allemaal niet doen hééééé
welk fruit ?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
neem dan wat fruitthee mee alsjeblieft
[..]
Lekker
ziet er vies uit, maar is wel lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:27 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren zat ik masterchef te kijken, hadden ze een mysterybox. Daar zat een hele octopus in.meh
Ik vond calamares altijd lekker, maar dat waren inktvisringen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er vies uit, maar is wel lekker
Maakt niks uit, als het maar echte fruitthee is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk fruit ?
en kom je het halen, of moet ik het brengen
Hoe smaakt het?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er vies uit, maar is wel lekker
van die kleine pijlinktvisjes gegrildquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik vond calamares altijd lekker, maar dat waren inktvisringen.
Ik had net tropical fruit theequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef RadioSlut het volgende:
Maakt niks uit, als het maar echte fruitthee is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die kleine pijlinktvisjes gegrild
ik heb nooit fruittheequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maakt niks uit, als het maar echte fruitthee is.
[..]
Hoe smaakt het?
Ik vind het er niet vies uitzien, alleen lag er een heel dier op tafel waarvan ze de tentakels lekker aan het afsnijden waren?
En dan kneiter veel van die soort pure knoflook shit er opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit fruitthee
uhm, tja, ooit calamares gegeten?
Nope, sowieso geen zeevruchten en vis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit fruitthee
uhm, tja, ooit calamares gegeten?
ohw, ja, dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, sowieso geen zeevruchten en vis.
Vind het tot nu toe helemaal niks.
Neenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
LekkerMaar mijn engelse fruitthee is lekkerder.
Kun je misschien beschrijven hoe het smaakt? En is de structuur jelly, een beetje als het stukje vet van de entrecote? :pquote:
Okeeeeeeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jawel.Anders laat ik het je proeven.
beetje steviger wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kun je misschien beschrijven hoe het smaakt? En is de structuur jelly, een beetje als het stukje vet van de entrecote? :p
De structuur lijkt me wel nice eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje steviger wel.
en niet zo vettig natuurlijk
Is het ook, als je een keer in Frankrijk ofzo op vakantie bent, en je gaat uit eten. Altijd dat nemen als voorgerecht!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De structuur lijkt me wel nice eigenlijk.
zou met je gaan eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De structuur lijkt me wel nice eigenlijk.
Maar jij was toch vegan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef politiekman het volgende:
[..]
Is het ook, als je een keer in Frankrijk ofzo op vakantie bent, en je gaat uit eten. Altijd dat nemen als voorgerecht!
Klopt, ik eet het ook niet meer. Maar vroeger deed ik dat altijd, ik ben pas een jaarte vegan ofzo.quote:
Dacht al.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:40 schreef politiekman het volgende:
[..]
Klopt, ik eet het ook niet meer. Maar vroeger deed ik dat altijd, ik ben pas een jaarte vegan ofzo.
Hahahaha, hoe bedoelt je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dacht al.maakt je ook een heel stuk menselijker op de 1 of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |