Kusje op je slaapritme.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn slaapritme is echt fucked. Als ik in bed lig, dan gaan mijn hersenen echt in HxC mode, en dan ben ik helemaal hyped en dan is het game over.
thx bby, en hoe laat moet jij je melden morgen?quote:
Klokslag 9.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thx bby, en hoe laat moet jij je melden morgen?
Ah, kun je altijd dan nog je slaap inhalen mocht dat nodig zijn.quote:
Doe ik nooit echt, zie wel. Heb op wat examentraining praktisch vakantiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, kun je altijd dan nog je slaap inhalen mocht dat nodig zijn.
examentrainingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe ik nooit echt, zie wel. Heb op wat examentraining praktisch vakantie
Chillie is wel nice.quote:
Chillie leef best leef.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chillie is wel nice.
Moet ik ook eens doen.
Mijn katten zijn het er niet mee eens. Lumpy breekt de toko af, en de andere 2 rennen er nu heen om te kijken of er nog wat te beleven valt.quote:
Carpe diemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 04:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn katten zijn het er niet mee eens. Lumpy breekt de toko af, en de andere 2 rennen er nu heen om te kijken of er nog wat te beleven valt.
I need ur Chillie tips Nickj0n.
quote:
Lumpy is een bitch. Als die de bbq ziet dan is die al bezig met plannen te maken om mij er op te gooien.quote:
Is your cat plotting to kill you? Vol. 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 04:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Lumpy is een bitch. Als die de bbq ziet dan is die al bezig met plannen te maken om mij er op te gooien.
Yes he is. Funeral 1.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 04:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is your cat plotting to kill you? Vol. 1
Dit ga ik morgen ook proberen bij de lokale c1000quote:
c1000 in de fik?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 04:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen ook proberen bij de lokale c1000
Nee man, ik ga gewoon die banden verbranden binnen, iedereen paniek van ''aaaaaah alles staat in de brand!! help politie!! help brandweer!!'' en dan zijn het alleen maar die bandenquote:
De c1000 gaat mee dan hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 04:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee man, ik ga gewoon die banden verbranden binnen, iedereen paniek van ''aaaaaah alles staat in de brand!! help politie!! help brandweer!!'' en dan zijn het alleen maar die banden![]()
Ik lachen natuurlijk terwijl ik in de rij sta voor de kassa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |