SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Jij geeft gewoon toe dat je bepaalde dingen lekker vond/vindt, ook al is het dierlijk.quote:
omdat dit een sc isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef politiekman het volgende:
Hoe maak je eigenlijk weer een nieuw topique? #dtv
Tuurlijk is het lekker, maar dat is voor mij niet een reden om het wel te eten. Dat is vrijwel de enige reden waarom je het zou eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij geeft gewoon toe dat je bepaalde dingen lekker vond/vindt, ook al is het dierlijk.
Als je dat tegen een andere vegan zegt schreeuwen ze moord en brand dat het niet kan en niet mag enzo.
Onderaan staat bij een SC 'Open nieuw deel'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef politiekman het volgende:
Hoe maak je eigenlijk weer een nieuw topique? #dtv
Maar dat is nou het leuke aan jou: Jij geeft gewoon eerlijk toe dat het lekker is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:44 schreef politiekman het volgende:
[..]
Tuurlijk is het lekker, maar dat is voor mij niet een reden om het wel te eten. Dat is vrijwel de enige reden waarom je het zou eten.
Duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:45 schreef RadioSlut het volgende:
Onderaan staat bij een SC 'Open nieuw deel'
met witte sokken in de sandals?quote:
Zonder. Is de 'ultra' versie, nog nooit gespeeld. :pquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef politiekman het volgende:
Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef RadioSlut het volgende:
Swords and Sandals aan het spelen
je haalt wel het meeste uit je tijd op school hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
Bijna pauze.Tijd gaat snel als je spelletjes speelt.
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je haalt wel het meeste uit je tijd op school he
Oh damn, basisschoolherinneringenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh damn, basisschoolherinneringen
www.spele.nl en www.speeleiland.nlquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat geloof ik net op de middelbare toen dit spel uitkwamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jonkiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zat geloof ik net op de middelbare toen dit spel uitkwam
shame on youquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef Crip het volgende:
School geskipt. Had slaap nodig.
Morgen ook btw. ga naar R'dam en A'dam
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef Crip het volgende:
School geskipt. Had slaap nodig.
Morgen ook btw. ga naar R'dam en A'dam
Ik weeet, ben moe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shame on you
en allebei op 1 dag? wat ga je doen
en: goedemorgen crip
waarom dan beide steden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weeet, ben moe.
Jep, shoppen.
Goedemorgen
zou naar rotterdam gaan om rs te spottenquote:
Ik ben zo lichtschuw dat het een hele opgave is om me te spottenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou naar rotterdam gaan om rs te spotten
dus ik kan beter snachts zoeken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben zo lichtschuw dat het een hele opgave is om me te spotten
deze inkopper laat ik even voor langs gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef RadioSlut het volgende:
En in donkere holletjes, tunnels, viaducten, dat soort shit.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze inkopper laat ik even voor langs gaan
studenten OV zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wil in A'dam ff chinatown bezoeken. En in R'dam stad en de markthal
Als je tijd hebt in Amsterdam ga dan ook richting de Jordaan of de Haarlemmerstraat/Haarlemmerdijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wil in A'dam ff chinatown bezoeken. En in R'dam stad en de markthal
flipselquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je tijd hebt in Amsterdam ga dan ook richting de Jordaan of de Haarlemmerstraat/Haarlemmerdijk
Albert cuijp is wel geinig als het mooi weer is, je er bent als niet net pas staat of als het al opgeruimd is. En zelfs dan moet het je ding zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
laatste keer dat ik in amsterdam was had ook iemand zich bedacht dat we naar de albert cuijp moesten. wat een pauperbende
dat is wel heel specifiekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Albert cuijp is wel geinig als het mooi weer is, je er bent als niet net pas staat of als het al opgeruimd is. En zelfs dan moet het je ding zijn.
Mja spreekt wel voor zich voor een markt toch? Met zonnetje id alles beter. Als alles er net staat zijn ze nog bezig met neerzetten etc en als ze gaan opruimen is het er een afschuwelijke tyfuszooi. Zit wel een toffe restaurant daar overigens. Het bazaar ofzo.quote:
nja, restaurants heb ik toen niet gezien. is ook alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja spreekt wel voor zich voor een markt toch? Met zonnetje id alles beter. Als alles er net staat zijn ze nog bezig met neerzetten etc en als ze gaan opruimen is het er een afschuwelijke tyfuszooi. Zit wel een toffe restaurant daar overigens. Het bazaar ofzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik had overigens een bizarre droom.. En dit wil ik uiteraard met jullie delen:
Er was een zombie apocalypse. En om een of ander reden was ik verliefd op een zombie en toen gingen we reizen en vonden we een vet groot fort voor mensen waar ik dus veilig zou zijn en toen mocht hij niet naar binnen en ik wel. En dus had ik eens een vriend, moest ik hem voor zo iets stoms aan de kant zetten. Flips en relaties. Echte no go.
Er was een zombie apocalypse. En om een of ander reden was ik verliefd op een zombie en toen gingen we reizen en vonden we een vet groot fort voor mensen waar ik dus veilig zou zijn en toen mocht hij niet naar binnen en ik wel. En dus had ik eens een vriend, moest ik hem voor zo iets stoms aan de kant zetten. Flips en relaties. Echte no go.
Hoeft ook niet toch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, restaurants heb ik toen niet gezien. is ook alweer lang geleden.
ik voel niet echt aandrang om naar amsterdam toe te gaan
Hoe gaat het met de 97 katten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
Meh ik dacht dat deze periode leuk zou zijn omdat we een website moeten maken, da's echt mijn ding.
Alleen wordt mijn creativiteit beperkt doordat je verplicht een aantal stappen moet ondergaanEn de website aan 3904329324034 eisen moet voldoen.
doei mooie website
Goed, denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de 97 katten?
tja, jij woont er wat dichter bij, dus je zal er vaker komen..quote:
mooi is dat altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
Meh ik dacht dat deze periode leuk zou zijn omdat we een website moeten maken, da's echt mijn ding.
Alleen wordt mijn creativiteit beperkt doordat je verplicht een aantal stappen moet ondergaanEn de website aan 3904329324034 eisen moet voldoen.
doei mooie website
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Goed, denk ik.Ga er vanavond weer langs.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet blauwe skittles langsbrengen voor mn zusjes
skittlesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet blauwe skittles langsbrengen voor mn zusjes
Ik zie centrum van Amsterdam vaker dan mijn eigen binnenstad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, jij woont er wat dichter bij, dus je zal er vaker komen..
[..]
mooi is dat altijd
alleen de blauwe?quote:
Ja, en de mooiste website van het GLR krijgt een jaar lang creative cloud. Die wil ik wel binnenharken maar dat kan niet als je zo'n suffe website moet makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, jij woont er wat dichter bij, dus je zal er vaker komen..
[..]
mooi is dat altijd
Ik geef haar groot gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij vindt boterhamworst lekker.
Straks is dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet nog wat ophalen op school straks
Vudel (dat beest van den UI) ging een keer op mijn bord zitten toen ik t-bone steak aan het eten was.quote:
Pics van je zusjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb het over mn zusjes
Jij ook?
Ah nice. Ik houd vooral van de grotere groepen, Floyd, Doors, Dire Straits. Specifiek fan van Lou Reed & The Velvet Underground. Verder begin ik interesse te tonen in het elektronische subgenre, dus denk aan Jarre, Alan Parsons Project (quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb van bijna alle SW albums, op het eerste na, de speciale editie. Dus dat bijna-LP formaat hardcoverboek.
Insurgentes heb ik wel op vinyl. Grace for Drowning dacht ik ook, maar weet ik niet zeker meer. Los natuurlijk van de stapel Porcupine Tree meuk.
Verder in (grofweg) het zelfde straatje luister ik naar Pink Floyd, Karnivool, Tool, Opeth, etc.
Maar ben ook niet vies van andere muzieksoorten. Noisia, Meshuggah, Gojira, Boris (de experimentele Japanse band, niet die Nederlandse knakker), Periphery, Mastodon, The Knife, Twelve Foot Ninja, Jack White, Aphex Twin, etc.
Ehh.. ik zat nog in de boterhamworst fase..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij ook?
Zijn nog iets te jong voor je.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vudel (dat beest van den UI) ging een keer op mijn bord zitten toen ik t-bone steak aan het eten was.Prr prr njep
Beter stuur je daar pics van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij ook?
Fylax leeftijd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zijn nog iets te jong voor je.
Wel bijna op de leeftijd dat ze ook op FOK! kunnen verschijnen
13-14 ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zijn nog iets te jong voor je.
Wel bijna op de leeftijd dat ze ook op FOK! kunnen verschijnen
Nee, iets jonger. Oudste wordt 13 dit jaar.quote:
Ze blijven het toch doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet lievv want op iemand z'n bord zitten is asociaal.
10-12 dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
13-14 ofzo?
Dat is pittig te jong ja
Daar zijn het katten voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze blijven het toch doen. Die van mij gaat altijd als ze honger heeft en geen vreten krijgt op mijn laptop zitten hinderen
Vaak geef ik na 5 minuten al toe en geef haar maar eten anders kom ik echt niet van haar afquote:
Ik heb nu spijt van die opmerkingquote:
Bij ons gaan ze heel lief kijken. Heel lief. En voor de rest gebeurt er niks, tenzij er luxe vlees als t-bone steak tevoorschijn komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak geef ik na 5 minuten al toe en geef haar maar eten anders kom ik echt niet van haar af
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, iets jonger. Oudste wordt 13 dit jaar.
(Ik was 12 toen ik op fok terecht kwam, stel je voor dat het met mn zusje gebeurt)
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze heel lief kijken. Heel lief. En voor de rest gebeurt er niks, tenzij er luxe vlees als t-bone steak tevoorschijn komt
Sowieso slachtoffer van fylax, die heeft zijn dickpics al klaarstaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zijn ze meteen ook verpest door het internet. En misschien toekomstig slachtoffer van Fylax.
Ja, best goed afgericht.quote:
Ik hou ze in de gatenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zijn ze meteen ook verpest door het internet. En misschien toekomstig slachtoffer van Fylax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |