Dat is een goeie, die heb ik nog wel liggenquote:Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef Cholula het volgende:
Majo heb je nog ovulatietesten liggen? Misschien kun je daar over heen plassen. Bij mij werden die namelijk ook positief als ik zwanger was.
Bij mij werden ze donker, maar nog niet positief. Pas na een week, maar toen knalde de zwangerschapstest al flink. Oooioeeeeeh, ik zit te brunchen bij mijn schoonouders, ik kan niet wachten om er een photoshopje overheen te halen Majo!quote:Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef Cholula het volgende:
Majo heb je nog ovulatietesten liggen? Misschien kun je daar over heen plassen. Bij mij werden die namelijk ook positief als ik zwanger was.
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!quote:Op maandag 6 april 2015 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die kan ik morgen pas kopen, winkels zijn dicht vandaag.
[..]
Ik heb nog Kruidvat testen liggen. Misschien slimmer om nu een dagje te wachten?
[..]
Zo zie ik ook niks inderdaad maar het bied wel hoop dat je het met die andere levels wel zag
Ik denk dat het nu echt een kwestie van geduld is
OMG Joycie ik had je pakketje gekregen maar had niet door dat het van jou wasquote:Op maandag 6 april 2015 13:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Majo, heb je mijn pakketje nog niet binnen? Daar heb ik een digitale in verstopt
Mijn duimen draaien!!quote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef MaJo het volgende:
Meiden jullie maken me gek![]()
Waaaah geduld is zo lastig op te brengen
[..]
OMG Joycie ik had je pakketje gekregen maar had niet door dat het van jou was![]()
Ik verwacht namelijk ook iets anders (minder boeiends) dus had het helemaal nog niet geopend. Bedankt voor je super lieve pakketje
Met test inderdaad, die ga ik dus morgen zeker gebruiken!
Ongeopend retourquote:Op maandag 6 april 2015 17:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn duimen draaien!!
En stiekem hoop ik dat je het pakketje zo weer door kunt sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Cygne het volgende:
Ohnee..Ik ga weer keihard duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte deze weken
![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ohnee..Wat spannend, ik duim voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Majo, ik zie ook een streepje!
Nee.. geen stripsquote:Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ongeopend retour
Grappige ovulatietesten trouwens, ik had gewoon van die strips verwacht
Ik duim voor je! 'T is je zo gegund!quote:Op maandag 6 april 2015 17:47 schreef Cygne het volgende:
Weten jullie nog die test van de laatste keer? Zo licht is tie nu ook. Alleen was t toen na NOD.
Ik zou ervan uit gaan dat t niks betekent, heb t ook wel eens gehad.quote:Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef Aardappel22 het volgende:
Spannend Majo! ik zie ook een streepje![]()
Ik heb ook weer een test gedaan, negatief, maar ik kreeg in alle 2 de vakjes wel een horizontale streep
terwijl op de bijsluiter een voorbeeld staat van een verticale streep. Alleen zijn die horizontale strepen nu wel na een paar minuten weer wegegaan en staat er alleen weer 1 verticale streep. Maar de horizontale strepen kreeg ik gelijk te zien na 1 minuut en daarna pas de verticale streep. Wat zou dat betekenen?
12 weken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef MaJo het volgende:
Wat is het verste dat je bent gekomen nu cygne? Ik ga echt mijn duimen voor je draaien!
Ik duim voor een plakkert Cygnequote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef Cygne het volgende:
[..]
12 weken.
En lichtroze bloed, dat had ik gisteren, heb juist een test gedaan omdat ik dat vreemd vond, bij mij gaat t normaal meteen volle bak open.
He neequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word![]()
Jammer MaJoquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Ik vroeg inderdaad gisteren nog hoe het bij jou was afgelopen, balen is dat dan hè?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:43 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
He nee![]()
Bij mij was het vorige week ook vals alarm nadat ik (en een aantal anderen) toch echt een schaduwlijntje dacht(en) te zien. Zo stom als het dan toch niks is! Hopelijk word je nu snel ongesteld en kun je snel door naar de volgende ronde
Ohnee..Voorzichtig gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg inderdaad gisteren nog hoe het bij jou was afgelopen, balen is dat dan hè?
Ach ik sta er ook wel nuchter in hoor, dan wacht ik het maar weer af. Ik kwam er vandaag trouwens achter dat mijn zus PCOS heeft, ik wist wel dat ze iets had maar nooit precies wat (ze is ook bewust kinderloos). Ik denk dat ik dus snel maar eens naar de huisarts ga
Nee dat dacht ik ook niet. Waarom zo veel hier er prat op gaan begrijp ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:18 schreef L0t.. het volgende:
Nah, balen MaJo![]()
Heb je ook nog zo'n 2v5 gedaan?
Volgens mij zijn die CB digital niet heel gevoelig trouwens..
omdat je dan geen streepjes hoeft te turen, het stokje in het licht moet houden en met je ene oog dicht en door de wimpers van het andere oog op zoek moet naar een streepje. Zwanger/niet zwanger geeft duidelijkheid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:23 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook niet. Waarom zo veel hier er prat op gaan begrijp ik niet zo goed.
ik heb alleen geen idee welke ik hadquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef Sara82 het volgende:
Verdumme Majo... Stom! de CB met week-aanduiding is trouwens wel heel gevoelig, die "gewone", zonder week aanduiding zijn inderdaad minder gevoelig. (Jep, als seriestokjespisser zoek je van alles uit....)
Seriestokjespisserquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef Sara82 het volgende:
Verdumme Majo... Stom! de CB met week-aanduiding is trouwens wel heel gevoelig, die "gewone", zonder week aanduiding zijn inderdaad minder gevoelig. (Jep, als seriestokjespisser zoek je van alles uit....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of de foto zo te zien is in spoiler... Alweer lang geleden dat ik op fok een foto plaatste...
Wie o wie heeft een theorie over wat er aan de hand kan zijn? Word hier gek van!
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:36 schreef Leonietje83 het volgende:
Oeh! spannende tijden! Duim voor een plakker voor Cygne en dat MaJo toch stiekem wél zwanger is!
Hier soort van op het wachtbankje... Al snap ik niks meer van mijn cyclus... Ben begonnen met temperaturen, oraal weliswaar. Zat heel stabiel op 36,3 bij wakker worden vanaf dag 5 tm 10.
Op dag 10 een licht positieve ovulatietest, dag 11 36,0 (zou die dip in temp moeten zijn van vlak voor de eisprong), dus tot zover zou het kunnen kloppen... dag 12 36,4 (eisprong?) en dag 13 weer 36,3 én op 13e dag een licht positieve ovulatietest? dag 14 witte test en 36,4 sindsdien weer 36,3... Aaarrgg!
Snap dus vooral die ovulatietest op dag 13 niet? Daarbij was ie deze cyclus dan veel eerder dan andere keren met ovulatietest alleen gemeten... En dat het nu weer terug is naar 36,3 zou betekenen dat ik niet zwanger ben...
Huh? Nog gekker, nu net nog even ovutest gedaan...Welke dag zit je nu in je cyclus Leonietje? Verder geen ovulatie testen/temperatuur expert, maar een positieve ovulatie test zou ook kunnen betekenen dat je zwanger bent volgens mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of de foto zo te zien is in spoiler... Alweer lang geleden dat ik op fok een foto plaatste...
Wie o wie heeft een theorie over wat er aan de hand kan zijn? Word hier gek van!
Yay!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Cygne het volgende:
Vandaag nod, afgelopen dagen wat bruin en rozeverlies gehad. Dus nog maar een test gedaan. Nog steeds licht, maar niet meer tuur en 2 x zo donker.
Yayquote:Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Cygne het volgende:
Vandaag nod, afgelopen dagen wat bruin en rozeverlies gehad. Dus nog maar een test gedaan. Nog steeds licht, maar niet meer tuur en 2 x zo donker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knalstrepen bestaan niet bij mij.![]()
of gewoon pregnantquote:Op woensdag 8 april 2015 17:12 schreef MaJo het volgende:
Duidelijke streep Cygne! Ik ga echt zo hard voor je duimen.
Vanochtend weer een veeg (bruinig) bloed dus dacht dat de menstruatie nu echt doorgebroken was maar de rest van de dag helemaal niks meer. Ondertussen voel ik me nog steeds heel vaag, ook een soort raar gevoel in mijn hoofdIk heb ook keelpijn dus zal wel ziek aan het worden zijn.
Morgenochtend weten we meerquote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef Aardappel22 het volgende:
[..]
of gewoon pregnantHahah ik duim voor je! Heb eigenlijk wel het idee zo na je verhalen dat je die 2 streepjes nog eens gaat plassen binnekort
![]()
Ik voel me inmiddels al bijna 3 maanden zwanger (vast schijnzwanger ofzo).. en elke keer een negatieve test.. meh. Straks beval ik nog zonder dat ik het ooit geweten heb. Van die horror verhalen op TLC ook altijd... niet goed voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |