He neequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word![]()
Jammer MaJoquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Ik vroeg inderdaad gisteren nog hoe het bij jou was afgelopen, balen is dat dan hč?quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:43 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
He nee![]()
Bij mij was het vorige week ook vals alarm nadat ik (en een aantal anderen) toch echt een schaduwlijntje dacht(en) te zien. Zo stom als het dan toch niks is! Hopelijk word je nu snel ongesteld en kun je snel door naar de volgende ronde
quote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Cygne het volgende:
Ohnee..Voorzichtig gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg inderdaad gisteren nog hoe het bij jou was afgelopen, balen is dat dan hč?
Ach ik sta er ook wel nuchter in hoor, dan wacht ik het maar weer af. Ik kwam er vandaag trouwens achter dat mijn zus PCOS heeft, ik wist wel dat ze iets had maar nooit precies wat (ze is ook bewust kinderloos). Ik denk dat ik dus snel maar eens naar de huisarts ga
Nee dat dacht ik ook niet. Waarom zo veel hier er prat op gaan begrijp ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:18 schreef L0t.. het volgende:
Nah, balen MaJo![]()
Heb je ook nog zo'n 2v5 gedaan?
Volgens mij zijn die CB digital niet heel gevoelig trouwens..
omdat je dan geen streepjes hoeft te turen, het stokje in het licht moet houden en met je ene oog dicht en door de wimpers van het andere oog op zoek moet naar een streepje. Zwanger/niet zwanger geeft duidelijkheid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:23 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook niet. Waarom zo veel hier er prat op gaan begrijp ik niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |