Nee.. geen stripsquote:Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ongeopend retour
Grappige ovulatietesten trouwens, ik had gewoon van die strips verwacht
Ik duim voor je! 'T is je zo gegund!quote:Op maandag 6 april 2015 17:47 schreef Cygne het volgende:
Weten jullie nog die test van de laatste keer? Zo licht is tie nu ook. Alleen was t toen na NOD.
Ik zou ervan uit gaan dat t niks betekent, heb t ook wel eens gehad.quote:Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef Aardappel22 het volgende:
Spannend Majo! ik zie ook een streepje![]()
Ik heb ook weer een test gedaan, negatief, maar ik kreeg in alle 2 de vakjes wel een horizontale streep
terwijl op de bijsluiter een voorbeeld staat van een verticale streep. Alleen zijn die horizontale strepen nu wel na een paar minuten weer wegegaan en staat er alleen weer 1 verticale streep. Maar de horizontale strepen kreeg ik gelijk te zien na 1 minuut en daarna pas de verticale streep. Wat zou dat betekenen?
12 weken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef MaJo het volgende:
Wat is het verste dat je bent gekomen nu cygne? Ik ga echt mijn duimen voor je draaien!
Ik duim voor een plakkert Cygnequote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef Cygne het volgende:
[..]
12 weken.
En lichtroze bloed, dat had ik gisteren, heb juist een test gedaan omdat ik dat vreemd vond, bij mij gaat t normaal meteen volle bak open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |