quote:
srsquote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee suikerbietje van me,
Die post van mortaxx nog gezien over dat agrarische traineeship?Maybe interesting for u.
ik beschrijf nietsquote:Op maandag 30 maart 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nope... beschrijf maar een experiment
ik care relatief veel andersquote:Op maandag 30 maart 2015 20:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, alles wat hier gezegd wordt boeit niemand eigenlijk.
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja had ik gezien maar ging over voedselverwerking en daar ligt m'n interesse niet. Evengoed bedankt voor het op wijzen.
quote:
Mehquote:Op maandag 30 maart 2015 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is slim fit en dat is goed
Blauw/wit ;squote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lelijke schoenen, zou nog eerder air max goud/zwart kopen
Kledingwinkel? Wees specifieker. Er zijn allerlei verschillende stijlen qua winkels.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blij dat jij niet bij een kledingwinkel werkt iig
ja, en jij kleedt mannen op de meest lelijke wijzequote:Op maandag 30 maart 2015 20:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kledingwinkel? Wees specifieker. Er zijn allerlei verschillende stijlen qua winkels.
Hey, ieder zijn eigen smaak hè.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, en jij kleedt mannen op de meest lelijke wijze![]()
![]()
quote:
ewaa. hoe is de leefquote:
Download gewoon torrents wat doe je moeilijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wat is er met Popcorntime aan de hand
En aberquote:Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:
als de kutusers komen, komen ze altijd samen en met veelquote:Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schandalig, bietje in die kutserie gaan zitten
ook goedenavond hzawquote:Op maandag 30 maart 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
als de kutusers komen, komen ze altijd samen en met veel
Dan schuif ik ook wel aan.quote:
Ik was er langer hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
kloptquote:Op maandag 30 maart 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
wordt eraf gegooid door stichting breinquote:Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
REMQOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
heya :wquote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Reemqmqmqmqmmememqemqemqemqmqmqmqmqmqqoqooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ey ik was eerst verdomme ik heb iedereen geloktquote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen was lurken tot jij kwam, als een suprise party
die kijk ik altijd op RTL Gemist zodat ik geen reclames hoef te zien, die serie is zo goed dat ik een pauze tijdens het kijken niet kan verdragenquote:
was er al tijdenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey ik was eerst verdomme ik heb iedereen gelokt
Als ik dat doe word ik voor vanalles uitgemaaktquote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey ik was eerst verdomme ik heb iedereen gelokt
oh ja ik zat nog in de war dat de klok een uur vooruit was gegaanquote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoezo 20.08 hadden we afgesproken toch
pedoquote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik dat doe word ik voor vanalles uitgemaakt
eindelijk weer eens tot wat normalere tijden licht buitenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja ik zat nog in de war dat de klok een uur vooruit was gegaan
lichtquote:Op maandag 30 maart 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk weer eens tot wat normalere tijden licht buiten
Uiteraard.quote:
ik dm iedereen die jij benaderd het echte verhaalquote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik hossel nooit iemand hier
why?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef SideEffect het volgende:
ik geef eerlijk toe, ik was aan het lurken.
probeer speeltuintjesquote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik hossel nooit iemand hier
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dm iedereen die jij benaderd het echte verhaal
ja maar soms gluipt er soms nog wat licht naar binnenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon alle gordijnen/rolluiken dicht, toch
quote:
Ik vond Morgan best normaal eigenlijk. De laatste episode waar hij in voor kwam, was hij best wel ontspoord.quote:
Die zou je voor je houdenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die van jou met je regenjas en je dickpicdms
Morgan was gewoon een kung-fu meester met die stokquote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Morgan best normaal eigenlijk. De laatste episode waar hij in voor kwam, was hij best wel ontspoord.
HZAW heeft me pas 10 keer voor Pedo uitgemaakt, dus rustig zelfsquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, gewoon zoals het altijd gaat
Je bedoelt toen Rick terug ging naar z'n oude woonplaats.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Morgan best normaal eigenlijk. De laatste episode waar hij in voor kwam, was hij best wel ontspoord.
Hij had alleen niet zo'n mooie kung-fu snorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Morgan was gewoon een kung-fu meester met die stok
hoeveel series volg jij tegelijk manquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Morgan was gewoon een kung-fu meester met die stok
ik heb alleen dit topic teruggelezen, vond je matigquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je mij sterk vandaag?
Waarom schiet meteen de foto van hoink in mijn hoofd?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had alleen niet zo'n mooie kung-fu snor
In TV heb je een topic waarin je kan melden welke series je kijkt, sommigen kijken er echt ruim 20quote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeveel series volg jij tegelijk man
Een echte redneckquote:
Jezus.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
In TV heb je een topic waarin je kan melden welke series je kijkt, sommigen kijken er echt ruim 20
Arrow, The Flash, Justified, Better Call Saul, Agents of SHIELD, The Blacklist en The Walking Dead heeft net seizoensfinale gehad. over paar weekjes komen Game of Thrones, Orphan Black, Daredevil erbij.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, vind dat toch wel behoorlijk veelquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Arrow, The Flash, Justified, Better Call Saul, Agents of SHIELD, The Blacklist en The Walking Dead heeft net seizoensfinale gehad. over paar weekjes komen Game of Thrones, Orphan Black, Daredevil erbij.
valt mee
wowquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Arrow, The Flash, Justified, Better Call Saul, Agents of SHIELD, The Blacklist en The Walking Dead heeft net seizoensfinale gehad. over paar weekjes komen Game of Thrones, Orphan Black, Daredevil erbij.
valt mee
Geen ideequote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jezus.waar halen mensen de tijd vandaan
toen ik jong wasquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
oh ja en Hannibal komt binnenkort ook terug
en buiten dat om kijk ik ook andere series die al afgelopen zijn uiteraardquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, vind dat toch wel behoorlijk veel
maak maar af hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toen ik jong was![]()
laat maar
Van de zomer komt de spinoff van Walking Dead:quote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt mee
waar haal jij de tijd vandaan?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en buiten dat om kijk ik ook andere series die al afgelopen zijn uiteraard
dat je nog tijd overhoudt om te FOK!ken en te gamenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en buiten dat om kijk ik ook andere series die al afgelopen zijn uiteraard
omdat ik beter kan of gewoon ;s ;s ;squote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb alleen dit topic teruggelezen, vond je matig
wat fylax met die hoerenchat doet, doet herman met seriesquote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon :squote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik beter kan of gewoon ;s ;s ;s
hoerenchat?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat fylax met die hoerenchat doet, doet herman met series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |