verkocht aan @srslymortaxxquote:Op maandag 30 maart 2015 19:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is er met Mortaxx zijn account gebeurd? ;s
Geen tijd, moet zelf trainen en FOK!kenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh... ok... wat volwassen van jegeef je ook trainingen?
Oh ok... nou ik vraag me af, verloopt tijd gelijkmatig of gaat het met schokken en staan we soms miljarden jaren stil, zonder dat we het merkenquote:
nee, dat doen we niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh ok... nou ik vraag me af, verloopt tijd gelijkmatig of gaat het met schokken en staan we soms miljarden jaren stil, zonder dat we het merken
omdat wijze meneren dat onderzocht hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom niet, waarom zou tijd gelijkmatig verlopen?
Ja had ik gezien maar ging over voedselverwerking en daar ligt m'n interesse niet. Evengoed bedankt voor het op wijzen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee suikerbietje van me,
Die post van mortaxx nog gezien over dat agrarische traineeship?Maybe interesting for u.
onzin, dat is niet te onderzoeken, of je moet uit het universum stappenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat wijze meneren dat onderzocht hebben
welquote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onzin, dat is niet te onderzoeken, of je moet uit het universum stappen
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
Jullie zien skinny als soort leggings, zo aansluitend. Maar ik heb het gewoon over aansluitend vanaf de knie vooral.
dit boeit echt niemandquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
Jullie zien skinny als soort leggings, zo aansluitend. Maar ik heb het gewoon over aansluitend vanaf de knie vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |