Winkels hangen er echt vol meequote:
Wat is de carbon footprint?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een lichte en een donkere. Een grijze trui.
Nu huilen in bed omdat jij weer lullig doet tegen mequote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen gelijk gekregen.
Wat nu?
Goed gevonden dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een lichte en een donkere. Een grijze trui.
Fan van Hans Teeuwen ?quote:
ik ben wel bang dat als ik straks een kind krijg dat echt als twee druppels water op mij lijktquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat 1 jeu de boeler al genoeg is :s
Heb nu donkere jeans eronderquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan ga je daar een spijkerbroek in dezelfde kleur onder dragen?
ik weet nooit zo goed hoe ik lief moet doenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu huilen in bed omdat jij weer lullig doet tegen me
Wij allemaalquote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben wel bang dat als ik straks een kind krijg dat echt als twee druppels water op mij lijkt
Skinny?quote:
Koosnaampjesquote:Op maandag 30 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet nooit zo goed hoe ik lief moet doen
En ook de vrouwen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Goed gevonden dan.
Toen ik er was, viel het echt tegen. Behalve de cupcakes.
Nu staat het weer gelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow deze deed echt zeer.. vond ik heel gemeen
gekleurde?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind spijkerbroeken ook niets, draag altijd chino's
Goed zo, suikerdruifjequote:
Moet daar elke keer om lachen als hij het zegtquote:
Kus op je boosquote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, deze deed oprecht zeer
vind ik niet leuk
DADELNEUSJEquote:Op maandag 30 maart 2015 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet daar elke keer om lachen als hij het zegt
Heb geel, rood, lichtblauw en grijsquote:
neuzen ahahahahaquote:Op maandag 30 maart 2015 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomd toevallig dat ik hier nu even kom neuzen he
haha want trainen en neuken jatok jahahahah doeidoeiquote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik ge dadelijk weer weg, dusjahahaah ;p
Kquote:
Trainen jaquote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha want trainen en neuken jatok jahahahah doeidoei
wat voor rood? bordeauxrood of lichtrood?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Heb geel, rood, lichtblauw en grijs
Is ze al ontwaakt uit d'r coma of??quote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Trainen jamorgen neukuh! hahahaah ;p jwz
Jungle redquote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor rood? bordeauxrood of lichtrood?
?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is ze al ontwaakt uit d'r coma of??
Lijkt me niet dusquote:Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is ze al ontwaakt uit d'r coma of??
Skinny?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Heb geel, rood, lichtblauw en grijs
goeden OPquote:
Nee. Elke man moet skinny dragen. Maar niet die zoals jullie skinny zien. Die vanwaar de pijpen strak zijn.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee. Elke man moet skinny dragen. Maar niet die zoals jullie skinny zien. Die vanwaar de pijpen strak zijn.
slim fit gewoonquote:Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee. Elke man moet skinny dragen. Maar niet die zoals jullie skinny zien. Die vanwaar de pijpen strak zijn.
stratmannquote:Op maandag 30 maart 2015 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op braadslee/vallendbroodjebanaan/
ik moet wennen aan je nieuwe UIquote:Op maandag 30 maart 2015 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op braadslee/vallendbroodjebanaan/
je aanstaande?quote:
Ja, je pestte me steeds met het aantal prijzen van Robert, dus ik denk ik doe een nieuwe.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet wennen aan je nieuwe UI
dacht ik zeg het even
Ja dit is ook niets hequote:Op maandag 30 maart 2015 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, je pestte me steeds met het aantal prijzen van Robert, dus ik denk ik doe een nieuwe.
LIEG NIETquote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
ik vind deze beter, dat welquote:Op maandag 30 maart 2015 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, je pestte me steeds met het aantal prijzen van Robert, dus ik denk ik doe een nieuwe.
Hee suikerbietje van me,quote:
Vragen kun je sturen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind deze beter, dat wel
verkocht aan @srslymortaxxquote:Op maandag 30 maart 2015 19:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is er met Mortaxx zijn account gebeurd? ;s
Geen tijd, moet zelf trainen en FOK!kenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh... ok... wat volwassen van jegeef je ook trainingen?
Oh ok... nou ik vraag me af, verloopt tijd gelijkmatig of gaat het met schokken en staan we soms miljarden jaren stil, zonder dat we het merkenquote:
nee, dat doen we niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh ok... nou ik vraag me af, verloopt tijd gelijkmatig of gaat het met schokken en staan we soms miljarden jaren stil, zonder dat we het merken
omdat wijze meneren dat onderzocht hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom niet, waarom zou tijd gelijkmatig verlopen?
Ja had ik gezien maar ging over voedselverwerking en daar ligt m'n interesse niet. Evengoed bedankt voor het op wijzen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee suikerbietje van me,
Die post van mortaxx nog gezien over dat agrarische traineeship?Maybe interesting for u.
onzin, dat is niet te onderzoeken, of je moet uit het universum stappenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat wijze meneren dat onderzocht hebben
welquote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onzin, dat is niet te onderzoeken, of je moet uit het universum stappen
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
Jullie zien skinny als soort leggings, zo aansluitend. Maar ik heb het gewoon over aansluitend vanaf de knie vooral.
dit boeit echt niemandquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef DjeDje het volgende:
Jullie zien skinny als soort leggings, zo aansluitend. Maar ik heb het gewoon over aansluitend vanaf de knie vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |