ik vind denim blouses heel lelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 19:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mwa jah, denk het. Viel een beetje tegen, helaas. Een denim blousje en 2 high waisted broekjes, die zijn wel schattig.![]()
Was jij nog gegaan?
Judasquote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100% zeker dat naam van het kind Damian is.
Hij is grijs.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind denim blouses heel lelijk
Ja samen met houses. Had een tweetal jeans gescoord en een trui.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mwa jah, denk het. Viel een beetje tegen, helaas. Een denim blousje en 2 high waisted broekjes, die zijn wel schattig.![]()
Was jij nog gegaan?
kom vechten dan klootvioolquote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en de originaliteitsprijs gaat naar
ik ga mijn kind Destiny noemenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100% zeker dat naam van het kind Damian is.
Oppervlakkig persoon.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik ken dit
[..]
Stuur eerst maar naaktfoto's.
Heb k juist gekocht :squote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind denim blouses heel lelijk
Maar je had geen gelijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben totaal geen spijt van mijn daden, wou ik je nog even meedelen
Oh leuk! Wat voor soort jeans? Want ik zag alleen maar vreselijke wijde pijpen jeans. En wel een beetje een coole trui?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja samen met houses. Had een tweetal jeans gescoord en een trui.
zeg dat je een blaffer hebtquote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinds ik train ben ik heel sterk
Omdat 1 jeu de boeler al genoeg is :squote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik geen goede vader zou zijn?
Een lichte en een donkere. Een grijze trui.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh leuk! Wat voor soort jeans? Want ik zag alleen maar vreselijke wijde pijpen jeans. En wel een beetje een coole trui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |