White Knightquote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK BEN JE GVD AAN HET VERDEDIGEN JA?! BEETJE RESPECT
Nee want ik heb gelijk gvd :squote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jezus maak je niet zo druk, het gaat om de boodschap niet het papier ;s
Oh ja ik volg het allemaal niet meer, ik ben niet zo snugger he. Mijn vrouw staat onder de douche dus die kan niet meelezen om me uit te leggen wat jullie bedoelenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK BEN JE GVD AAN HET VERDEDIGEN JA?! BEETJE RESPECT
ik vertrouw foto's nooitquote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jammer dat ze wel knap is, kan die combinatie nooit zo goed handelen
Nu troll je gewoon.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn moeder is eerstegraads familie dus is het dan ik
Laten we privé praten, misschien kom ik dan anders over?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jammer dat ze wel knap is, kan die combinatie nooit zo goed handelen
Snel, vraag of ze wil daten.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb ik sjans dan??? ZEG HET ME!!!ik snap er niets meer van hier
Daarom wil ik geen kinderen, alleen maar lastig als je uiteindelijk gaat scheiden.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me echt een genot, met jou in het huwelijk stappen.
wil je nu niet meer met me tekenen?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu troll je gewoon.Misselijk ventje ben je
Pics van je vrouw onder de douche :squote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh ja ik volg het allemaal niet meer, ik ben niet zo snugger he. Mijn vrouw staat onder de douche dus die kan niet meelezen om me uit te leggen wat jullie bedoelen
lijkt mij wel leuk een kindquote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom wil ik geen kinderen, alleen maar lastig als je uiteindelijk gaat scheiden.
Alimentatie,quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom wil ik geen kinderen, alleen maar lastig als je uiteindelijk gaat scheiden.
Mwa jah, denk het. Viel een beetje tegen, helaas. Een denim blousje en 2 high waisted broekjes, die zijn wel schattig.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je nog mooie kleding gekocht @ kilo sale?
Nu niet, laat me maar even.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je nu niet meer met me tekenen?
100% zeker dat naam van het kind Damian is.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk een kind
ik ken ditquote:
Stuur eerst maar naaktfoto's.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Laten we privé praten, misschien kom ik dan anders over?![]()
![]()
![]()
Beter doe je dat nietquote:Op maandag 30 maart 2015 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk een kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |