Ik had drugs in mijn tijdquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat er anders wle niet van jou geworden was
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/355/groter_dan_mij_ik/quote:Voorwerpsvormen van voornaamwoorden na als en dan komen overigens wel voor; in sommige gevallen is beter dan mij mogelijk naast beter dan ik, maar met een heel andere betekenis:
(2a) Jij vindt hem beter dan mij.
(2b) Jij vindt hem beter dan ik.
In deze zinnen worden twee oordelen met elkaar vergeleken. In (2a) oordeelt één persoon (jij) over twee personen (hem en mij); de betekenis van deze zin is, dat 'jij hem beter vindt dan jij mij vindt'. In (2b) oordelen twee personen (ik en jij) over één persoon (hem); bedoeld wordt, dat 'jij hem beter vindt dan ik hem vind'.
de jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en noem me geen luiwammes, bejaarde
oja mss was fok wel gezonder geweest danquote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had drugs in mijn tijd
Vb mag al bijna met pensioenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja mss was fok wel gezonder geweest dan
dus 2bquote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/355/groter_dan_mij_ik/
Sukkels.![]()
![]()
![]()
Zie het nu pas, was met vakantiequote:
2aquote:
En hoe laag hangen ze al bij jou?quote:
;squote:Op maandag 30 maart 2015 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2a
Zijn moeder vindt hem leuk, maar ze vindt zijn vrouw leuker. Doe alsjeblieft niet zo retarded, je maakt me e-mad
Komt niet meer goed tussen ons he?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2a
Zijn moeder vindt hem leuk, maar ze vindt zijn vrouw leuker. Doe alsjeblieft niet zo retarded, je maakt me e-mad
jij lijkt me bent echt heel kutquote:Op maandag 30 maart 2015 19:33 schreef DjeDje het volgende:
Voederbietel lijkt me echt een lieve man.
Ik ben niet aardig en kan er nog wel een aantal opnoemenquote:
Ik hou ook van jou.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent het zusje dat ik nooit had.
ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jij lijkt me bent echt heel kut
namenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig en kan er nog wel een aantal opnoemen
Uit ik mijn gevoelens, krijg ik dit.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jij lijkt me bent echt heel kut
Ook jij bent aardig, eend.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig en kan er nog wel een aantal opnoemen
2a, want het gaat om de mening van zijn moeder, wie zij dus leuker vindt. Zijn vrouw of hem.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
;s
2b
zijn moeder vindt hem beter dan ik hem vind
Jezus maak je niet zo druk, het gaat om de boodschap niet het papier ;squote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2a, want het gaat om de mening van zijn moeder, wie zij dus leuker vindt. Zijn vrouw of hem.
IK BEN JE GVD AAN HET VERDEDIGEN JA?! BEETJE RESPECTquote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Komt niet meer goed tussen ons he?
hzawquote:
Dat laatste voor in je haar?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
7/10 rokend zwavelzuur en 3/10 waterstofperoxide
jammer dat ze wel knap is, kan die combinatie nooit zo goed handelenquote:
zijn moeder is eerstegraads familie dus is het dan ikquote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2a, want het gaat om de mening van zijn moeder, wie zij dus leuker vindt. Zijn vrouw of hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |