Winkels hangen er echt vol meequote:
Wat is de carbon footprint?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een lichte en een donkere. Een grijze trui.
Nu huilen in bed omdat jij weer lullig doet tegen mequote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen gelijk gekregen.
Wat nu?
Goed gevonden dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een lichte en een donkere. Een grijze trui.
Fan van Hans Teeuwen ?quote:
ik ben wel bang dat als ik straks een kind krijg dat echt als twee druppels water op mij lijktquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat 1 jeu de boeler al genoeg is :s
Heb nu donkere jeans eronderquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan ga je daar een spijkerbroek in dezelfde kleur onder dragen?
ik weet nooit zo goed hoe ik lief moet doenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu huilen in bed omdat jij weer lullig doet tegen me
Wij allemaalquote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben wel bang dat als ik straks een kind krijg dat echt als twee druppels water op mij lijkt
Skinny?quote:
Koosnaampjesquote:Op maandag 30 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet nooit zo goed hoe ik lief moet doen
En ook de vrouwen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Goed gevonden dan.
Toen ik er was, viel het echt tegen. Behalve de cupcakes.
Nu staat het weer gelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow deze deed echt zeer.. vond ik heel gemeen
gekleurde?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind spijkerbroeken ook niets, draag altijd chino's
Goed zo, suikerdruifjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |