Morgan was gewoon een kung-fu meester met die stokquote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Morgan best normaal eigenlijk. De laatste episode waar hij in voor kwam, was hij best wel ontspoord.
HZAW heeft me pas 10 keer voor Pedo uitgemaakt, dus rustig zelfsquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, gewoon zoals het altijd gaat
Je bedoelt toen Rick terug ging naar z'n oude woonplaats.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Morgan best normaal eigenlijk. De laatste episode waar hij in voor kwam, was hij best wel ontspoord.
Hij had alleen niet zo'n mooie kung-fu snorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Morgan was gewoon een kung-fu meester met die stok
hoeveel series volg jij tegelijk manquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Morgan was gewoon een kung-fu meester met die stok
ik heb alleen dit topic teruggelezen, vond je matigquote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je mij sterk vandaag?
Waarom schiet meteen de foto van hoink in mijn hoofd?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij had alleen niet zo'n mooie kung-fu snor
In TV heb je een topic waarin je kan melden welke series je kijkt, sommigen kijken er echt ruim 20quote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeveel series volg jij tegelijk man
Een echte redneckquote:
Jezus.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
In TV heb je een topic waarin je kan melden welke series je kijkt, sommigen kijken er echt ruim 20
Arrow, The Flash, Justified, Better Call Saul, Agents of SHIELD, The Blacklist en The Walking Dead heeft net seizoensfinale gehad. over paar weekjes komen Game of Thrones, Orphan Black, Daredevil erbij.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, vind dat toch wel behoorlijk veelquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Arrow, The Flash, Justified, Better Call Saul, Agents of SHIELD, The Blacklist en The Walking Dead heeft net seizoensfinale gehad. over paar weekjes komen Game of Thrones, Orphan Black, Daredevil erbij.
valt mee
wowquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Arrow, The Flash, Justified, Better Call Saul, Agents of SHIELD, The Blacklist en The Walking Dead heeft net seizoensfinale gehad. over paar weekjes komen Game of Thrones, Orphan Black, Daredevil erbij.
valt mee
Geen ideequote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jezus.waar halen mensen de tijd vandaan
toen ik jong wasquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
oh ja en Hannibal komt binnenkort ook terug
en buiten dat om kijk ik ook andere series die al afgelopen zijn uiteraardquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, vind dat toch wel behoorlijk veel
maak maar af hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toen ik jong was![]()
laat maar
Van de zomer komt de spinoff van Walking Dead:quote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt mee
waar haal jij de tijd vandaan?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en buiten dat om kijk ik ook andere series die al afgelopen zijn uiteraard
dat je nog tijd overhoudt om te FOK!ken en te gamenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en buiten dat om kijk ik ook andere series die al afgelopen zijn uiteraard
omdat ik beter kan of gewoon ;s ;s ;squote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb alleen dit topic teruggelezen, vond je matig
wat fylax met die hoerenchat doet, doet herman met seriesquote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon :squote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik beter kan of gewoon ;s ;s ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |