En dat terwijl ze maar een paar punten moeten binnenhalen omdat een groot deel al binnen is met aanwezigheid en opdrachtjes maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
Op een of andere manier betekent aan de RUG studeren in dit topic dat je een enorme stresskip bent die alles veel te lang van te voren plant en dan alsnog in paniek raakt.
Ik wil heel hard lachen nu, maar dan weet ik zeker dat de UU het ook moet gaan ontgelden dus ik zeg maar niets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dat terwijl ze maar een paar punten moeten binnenhalen omdat een groot deel al binnen is met aanwezigheid en opdrachtjes maken.
Donder nou eens op man met je eeuwige, onzinnige gezeik erover.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dat terwijl ze maar een paar punten moeten binnenhalen omdat een groot deel al binnen is met aanwezigheid en opdrachtjes maken.
Wij zijn tenminste niet Paaps.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Donder nou eens op man met je eeuwige, onzinnige gezeik erover.
je iets van bb aantrekkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik wil heel hard lachen nu, maar dan weet ik zeker dat de UU het ook moet gaan ontgelden dus ik zeg maar niets.
Hollandse wind en je zal het weten ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Mshauri het volgende:
Die windvlagen in de straat zijn echt niet normaal
Ik ben van de partij!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef Yreal het volgende:
Mijn fans mogen dm'en voor rechtbank en tijd.
quote:
xDquote:
Ey komaan, lobi toch?quote:
voor het eerst niet voor een apv schending.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:35 schreef underground1009 het volgende:
Hey Y, gewoon hier posten. Komen alle lurkers eens de machtige Yreal bewonderen
Ah KOM AAAAANNquote:
Ik zou daar mee moeite mee hebben dan die IS-videos.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:54 schreef Blistering het volgende:
Benieuwd wanneer die uitlekt, ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Echt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:55 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik zou daar mee moeite mee hebben dan die IS-videos.
Met andere woorden: nee dankje.
Aha. Ik heb het precies andersom.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:55 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik zou daar mee moeite mee hebben dan die IS-videos.
Met andere woorden: nee dankje.
quote:NIJMEGEN - De oom die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van Mariska Peters uit Nijmegen blijft nog zeker 90 dagen vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris vrijdag besloten.
De 21-jarige Mariska Peters was sinds 9 februari vermist. Op 22 februari werd ze dood gevonden in de Hatertse Vennen in Nijmegen. Ze bleek te zijn gewurgd.
De oom van Mariska werd op 10 maart aangehouden in de tbs-instelling Pompekliniek in Nijmegen. De verdachte verbleef op de open afdeling.
(Omroep Gelderland)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |