Ja man, vrouwtje ook nog zwanger, druk druk druk.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:06 schreef Gieliovd het volgende:
Jezus koning, ik maar denken wat doet die knakker allemaal... nooit meer updates.
Loopt gewoon een 750i op te knappen, een kruiser erbij en wat nog meer. Heeft nog een YT kanaal ook zag ik. Lekker steenkolen Rotterdams-Engels. Genieten.
Zelfde "hok" als TS.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
Open effe een eigen topic, nu zit je een projecttopic te verkutten.
En vergeet niet te vermelden om wat voor hok het gaat, want we hebben geen glazen bollen.
nee, in projecttopics gaan we niet zitten klooien, die zijn heilig wmb.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zelfde "hok" als TS.![]()
Op zich heb je wel gelijk, maar je zou dit ook als het centrale BMW V12 topic kunnen beschouwen. Ik vind het prima leesbaar tot nu toe. En hoeveel V12 boys hebben we nou bij PTA?
Misschien over laten aan TS hoe het verder moet met zijn topic?
Aanrader, heb ik ook gedaan bij mijn E34.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:22 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik zou sowieso de visco vin vervangen voor een elektrische vin die schakelbaar is via (instelbare) thermostaat.
Nee leer nog niks aangedaan, maar ik ga sowieso een andere bestuurdersstoel moeten regelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:48 schreef -Richard- het volgende:
Al wat aan je leer interieur gedaan?
Kan heel erg mooi opknappen van een dikke reinigingsbeurt.
Mooi ding,
maar hoe bouw je die PDC in ? Gewoon alles aansluiten met de laptop eraan om het te activeren? Zou wel graag willen weten wat je allemaal achteraf kan inbouwen bij een BMW..?
Ik vind die Visco koppelingen eigenlijk wel handig, redelijk storingsvrij en als ze stuk gaan dan staan ze altijd te hard mee te draaien en heb je dus eigenlijk te weinig koeling ipv te weinig.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Aanrader, heb ik ook gedaan bij mijn E34.
Jazeker, en ik doe het rustig aan.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geile bak als ie gewoon op orde is, hopelijk gaat het je ook lukken..
Het is dat mijn verstand technisch met auto's niet zo goed is, anders leek mij dat ook geweldig, maar toch best netjes man. Het is een dure gok, maar wauw wat een klasbakquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jazeker, en ik doe het rustig aan.
Het is gewoon mijn daily en als ik weer wat onderdelen voor goede prijzen tegenkom dan koop ik dat weer.
Zo bouw je langzaam iets moois op.
Ik moest meteen denken aan die hydraulische kofferbak van een Mercedes 600 Pullman, die kapot gaat als je hem handmatig dichtdoet. Is dat hier ook?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Dat is echt een hele gave optie, en nog nuttig ook.
150bar is niet zo bijzonder voor een hydraulisch systeem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:26 schreef Ciora het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan die hydraulische kofferbak van een Mercedes 600 Pullman, die kapot gaat als je hem handmatig dichtdoet. Is dat hier ook?
Bij die Merc staat er wel 150 bar op, dat zal hier wellicht minder zijn
Oh, kan hoor, heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
150bar is niet zo bijzonder voor een hydraulisch systeem.
quote:"If a line breaks, the stream of hydraulic fluid can go right into your finger. It's just like a knife."
Mooi spulquote:When lowering the window, this switch acts in a simple on-off fashion; push it, the window moves at one speed. When raising the window, however, the switch offers a variable rate--pressing it gently creeps the glass up, but nailing it slams the window shut fast enough to slice off a body part. You can hear it whunk into the door. It sounds like a cleaver pounding into a chopping block.
Dat is het ding inderdaad, als je niet kan sleutelen ver weg van zo'n auto blijven of je moet geld teveel hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat mijn verstand technisch met auto's niet zo goed is, anders leek mij dat ook geweldig, maar toch best netjes man. Het is een dure gok, maar wauw wat een klasbak
Geen idee, maar goed kan het nooit zijn, er staat altijd wel veel tegendruk op en je hebt kans dat je dingen gaat verbuigen als je die cilinder wil laten inschuiven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:26 schreef Ciora het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan die hydraulische kofferbak van een Mercedes 600 Pullman, die kapot gaat als je hem handmatig dichtdoet. Is dat hier ook?
Bij die Merc staat er wel 150 bar op, dat zal hier wellicht minder zijn
Ja mooi he, maar hij gaat bij mij wel open, alleen de klep komt boven het slot te liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:34 schreef romokum het volgende:
Hè,
Zo een kofferbak heb ik ook, druk op de knop en sesam opent zich, ideaal werkt prima!
Er zit een softclose systeem op, houdt in dat je de klep laat vallen en hij zichzelf sluit, je hoeft niet te gooien, daar gaat het stuk van.
Ik ben lyrisch over deze functie, helemaal top, echt een aanrader!
Voor zijn ze elektrisch inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:54 schreef pvdplanet het volgende:
Heeft hij eigenlijk ook electrische hoofdsteunen?
Geen ideequote:Op zondag 9 augustus 2015 20:41 schreef Gieliovd het volgende:
Hoe is het nou met die geluiden afgelopen? Was het je koppelomvormer?
wat is daar het nut van?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Voor zijn ze elektrisch inderdaad.
Achter niet, al bestaat dit wel en zie je dit vaak op de L versie.
De hoofsteunen gaan dan automatisch omlaag als je achteruit rijdt en weer terug in de normale stand als je weer vooruit gaat:
ziet er geinig uit maar als je op je spiegels + parkeersensoren achteruit inparkeert behoorlijk overbodig imhoquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je meer zicht hebt bij het achteruit rijden?
Klopt wel inderdaad, zeker omdat de achteruit vrij hoog begint en er nog 1 meter achterklep zit heeft het geen nu, het enige wat je ziet is de achterruit van de auto waar je voor parkeert.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:22 schreef fathank het volgende:
[..]
ziet er geinig uit maar als je op je spiegels + parkeersensoren achteruit inparkeert behoorlijk overbodig imho
Maar ik lees hierboven dat morgen de Grote Trek gaat beginnen.quote:
Nou het wordt een paar dagen later.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maar ik lees hierboven dat morgen de Grote Trek gaat beginnen.![]()
Alles in Ordnung gebracht?
Setje curbfeelers erbij en het is compleetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:01 schreef Hyperdude het volgende:
Geen parkeerantenne's?
[ afbeelding ]
Uit de tijd dat je je harde schijf nog moest parken.
Wat zijn dat en wat doen zequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Setje curbfeelers erbij en het is compleet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die steken een stukje buiten de auto ( zoals je kan zienquote:
Godver wat lelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Die steken een stukje buiten de auto ( zoals je kan zien) en schrapen langs de stoeprand als waarschuwingssignaal voor je dure velgen
. Wat nou electronische rommel, gewoon oldschool
truequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, op een 60's yank wel, op alle andere voertuigen kansloos.
Waarom geen 95 dan, in Dld scheelt het 2 cent ofzo maar verbruik ligt wel hoger...quote:Op donderdag 10 september 2015 23:20 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb een 95L tank, en ik was inderdaad niet met volle tank vetrokken.
En ik tankte de eerste keer en toen kon ik max voor 80 euro tanken, geen idee waarom maar dat kon niet anders.
Ik tank altijd 95, ik merk amper verschil.
En in Frankrijk tank ik dat E10, tijdens het rijden ook niks merkbaar.
Alleen stationair schudt de auto iets meer.
In Duitsland heb ik volgens mij niet getankt, daar ben ik echt alleen een stuk doorheen gereden tot Zwitserland.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom geen 95 dan, in Dld scheelt het 2 cent ofzo maar verbruik ligt wel hoger...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |