Straks nog 3 dagen valkansen in de 3daagse van de Pannequote:Op zondag 29 maart 2015 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Straks gaat Roompot nog Vlaanderen winnen als alle 150 andere kanshebbers ook nog gaan vallen
Ban..Wuyts out, Renaat inquote:Op zondag 29 maart 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Wuyts zit gewoon valse informatie over Krek te verspreiden
want?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Syntix zit nu in een hoekje te huilen.
Voor Stybar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:27 schreef Tommeke het volgende:
Voor wie is Stybar nou op kop aan het beuken?
Trentin denk ikquote:Op zondag 29 maart 2015 16:27 schreef Tommeke het volgende:
Voor wie is Stybar nou op kop aan het beuken?
Dat is code voor, nou ja jeweetwel.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Wombcat het volgende:
RoelandtsNiet normaal.
Voor het eerst hoogtestage gedaan, zegt Wuyts.
Net als Poels. Ik verbaas me daar gigantisch over.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Wombcat het volgende:
RoelandtsNiet normaal.
Zonder een georganiseerde jacht gaat Roelandts dit gewoon winnen. Zeker met wind straks in de rug.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog altijd 55 kilometer, dat zie ik Roelandts niet volhouden, hoe hoog die stage ook was.
maar wie gaat hem terughalen? Die achtervolgers waar de helft niet werkt, dat peloton waar geen knechten zitten?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog altijd 55 kilometer, dat zie ik Roelandts niet volhouden, hoe hoog die stage ook was.
Straks komen die groepen terug samen en dan gaan ze gewoon ronddraaien.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder een georganiseerde jacht gaat Roelandts dit gewoon winnen. Zeker met wind straks in de rug.
Als je maar niet met het motortje in de fiets rijdt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef DeeBee het volgende:
Ik ben ook net op hoogtestage geweest met wintersport, ga morgen ook even iedereen lossen op weg naar werk.
Bij groep 2 zit ook geen snelheid meer in.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Straks komen die groepen terug samen en dan gaan ze gewoon ronddraaien.
Dit dus.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder een georganiseerde jacht gaat Roelandts dit gewoon winnen. Zeker met wind straks in de rug.
1 minuut/10km regel geldt niet voor dit soort koersen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Straks komen die groepen terug samen en dan gaan ze gewoon ronddraaien.
Volg het voorseizoen niet top dit jaar, maar tot vandaag was hij niet top toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Wombcat het volgende:
RoelandtsNiet normaal.
Slaat helemaal nergens op, zitten ze vooraan te wachten, gaan ze daarachter ook plots inhouden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij groep 2 zit ook geen snelheid meer in.
Tweeënvijftig kilometer.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op, zitten ze vooraan te wachten, gaan ze daarachter ook plots inhouden.
Top 10 in E3.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef Principia het volgende:
[..]
Volg het voorseizoen niet top dit jaar, maar tot vandaag was hij niet top toch?
Met Terpstra erbij hopelijk nu wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Principia het volgende:
Groep van Sep rijdt ook niet volle bak hoor, Thomas, Poalini en Terpstra rijden er ik hun eentje heen.
Illustreert dat de rest waarschijnlijk ook stukken harder kan.quote:
Van Ieper is het nog 22 km. Dat doen ze in een kwartier met deze wind. Naja, iets langer misschien.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef franklop het volgende:
wordt 18.15 eer dat ze binnen zijn
althans komt nog wel stuk meewind
Regelmatig. Windkracht 6 is echt wel killing.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:37 schreef VASND het volgende:
Iemand hier wel eens tegen de wind in gebeukt? Gaat goed totdat het niet meer goed gaat en dan doei. Maar als ie dat stuk overleefd, tja wie weet.
Het waait hier altijd.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:37 schreef VASND het volgende:
Iemand hier wel eens tegen de wind in gebeukt? Gaat goed totdat het niet meer goed gaat en dan doei. Maar als ie dat stuk overleeft, tja wie weet.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef 4-elements het volgende:
Vraag me af hoe goed de tijdwaarneming werkt. Verschillen veranderen nogal zeer snel de hele tijd.
Komt misschien door de wind. Als de motor 10 meter verder vooruit rijdt, scheelt dat meteen 10 seconden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef 4-elements het volgende:
Vraag me af hoe goed de tijdwaarneming werkt. Verschillen veranderen nogal zeer snel de hele tijd.
Alsof je flink bergop rijdt maar dan K.U.T.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Regelmatig. Windkracht 6 is echt wel killing.
Wel meer dan een zelfs.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi op tijd zie ik, hoorde dat een wielrenner van weg af gewaaid werd?
Builenpest ik heb geen idee.quote:
Wel meer als één.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het leuke gedeelte heb je juist gemist.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Achterstand van het peloton loopt per seconde een seconde op.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die tijdsverschillen... hebben ze een paar Spanjaarden ingehuurd?
Ook niet van mij. Ik reed laatst een stukje door de Flevopolder met wind pal op kop. Reed ik ook maar 22quote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Alsof je flink bergop rijdt maar dan K.U.T.
Niet mijn ding.
Dat is correct en tevens juist.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het leuke gedeelte heb je juist gemist.
quote:
Luie varkensquote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met het snelste schema waren ze nu onderhand binnen.
Yep, WP en AGR zijn wat dat betreft de ergste koersen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef VASND het volgende:
Vlaamse klassiekersheerlijk dat de controle nergens te vinden is.
Fantastische tegenhanger van de veelal steriele grote dagkoersen.
Tis een sprinterskoers hequote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Verbaast dan Van Poppel er nog bij zit.
de rest staat nog harder stilquote:Op zondag 29 maart 2015 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Wow, Roelandts staat echt stil op dat klimmetje.
Vanwege slecht weer en zo. Maar goed heeft misschien meer te maken met onderschatting mijner zijde van de Van Poppels te maken.quote:
Als het zo blijft wel ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
Het enige jammere van zoveel spektakel vroeg in de koers, is het gebrek aan een climax.
Opgeven, op naar café. Pinten drinkenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat. Is. Het. Peloton. Aan. Het. Doen?
Aan het keuvelen. Noem het maar "de bus" in TdF-termen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat. Is. Het. Peloton. Aan. Het. Doen?
RVV is er ook niet beter op geworden met het nieuwe parkoers.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, WP en AGR zijn wat dat betreft de ergste koersen.
Manmanman.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Aan het keuvelen. Noem het maar "de bus" in TdF-termen.
Yep, er moeten straks 3/4 man wegrijden en vol kop over kop doorrijden, anders is het einde verhaal.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef franklop het volgende:
Als Terpstra en Vanmarcke samen gaan op de Kemmel dan kan het nog hard gaan
Omdat er niemand meer rijdt. Alle ploegen hebben iemand in de 2e groep zitten.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manmanman.
Hoe kan het zo zijn dat die minuten verliezen op Roelandts? Wat een idioten.
Dat, plus iedereen is uitgepierd.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat er niemand meer rijdt. Alle ploegen hebben iemand in de 2e groep zitten.
Giant ook ja? En Saxo?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat er niemand meer rijdt. Alle ploegen hebben iemand in de 2e groep zitten.
Die hebben nauwelijks iemand in het peloton zitten, kan je lastig een achtervolging in gang zetttenquote:
Da's waar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hebben nauwelijks iemand in het peloton zitten, kan je lastig een achtervolging in gang zettten
1 minuut per 20 km is ook nog genoegquote:
Eerst maar eens de laatste heuvels afwachten.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:52 schreef TheArt het volgende:
Roelandts gaat dus gewoon winnen mits geen enorme inzinking.
Bedankt Hans, o Herbertquote:Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
1 minuut per 20 km is ook nog genoeg![]()
Mvg, Herbert.
prima bochtje in Francorchamps wel.quote:
Echt heel grappig van Ray.twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 29-03-2015 om 16:47:26Geraint Thomas zingt 'i wish i could fly' in de musical Gent-Wevelgem. Foto via Gregor Brown http://t.co/xLkYS5cGX5 reageer retweet
Ray is een mongool, moet wel van de telegraaf zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:59 schreef marcodej het volgende:
Echt heel grappig van Ray.twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 29-03-2015 om 16:47:26Geraint Thomas zingt 'i wish i could fly' in de musical Gent-Wevelgem. Foto via Gregor Brown http://t.co/xLkYS5cGX5 reageer retweet
Daar zijn ze niet zo goed in, in een zetel zitten.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etixx in een zetel als ze goed samenwerken
Zeg het maar Thijs.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:59 schreef marcodej het volgende:
Dat ging gelukkig goed in de Omloop.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etixx in een zetel als ze goed samenwerken
Dat was wel treurig ja... Hopelijk hebben ze daarvan geleerdquote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ging gelukkig goed in de Omloop.
VDB3 is nog een groter tactisch onbenul dan alle ploegleiders van Jumbo bij elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaak de benen, maar nooit het inzicht.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
VDB3 is nog een groter tactisch onbenul dan alle ploegleiders van Jumbo bij elkaar.
Hehe.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een beetje wrange opmerking, nu ze over de velden rijden waar in WO1 gas is gebruiktquote:Op zondag 29 maart 2015 17:04 schreef franklop het volgende:
Ze moeten de gaskraan nu wel open gaan gooien, anders blijft het voor Roelandts
Dan wordt Vannieuwkerke mad.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou nu wel lekker zijn als ze terugkomen en Paolini wint.
Die gaat er niet mee bijkomen.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou nu wel lekker zijn als ze terugkomen en Paolini wint.
Is al terug hoor.quote:
Ah, zie het ja. Dacht dat ie nog achter Oss reed.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is al terug hoor.
Maar verwacht eerder een dubbel voor Thomas.
Ik gun het Sep eigenlijk 1000 keer meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Hoewel ik Terpstra de minst sympathieke Nederlandse renner vind mag ie van mij wel winnen.
Hopelijk wint Vanmarcke, de halve Nederlander.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Mykonos het volgende:
Stel dat ze het nu dichtrijden en dat Debusschere wint, dat zou zuur zijn zeg
Die is wel de snelste van allemaal maar na zo'n zware etappe weet je het maar nooitquote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Mykonos het volgende:
Eens.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik gun het Sep eigenlijk 1000 keer meer.
Denk dat hij dan wel liever Debusschere heeft dan een van de anderenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Mykonos het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:52 schreef TheArt het volgende:
Roelandts gaat dus gewoon winnen mits geen enorme inzinking.
Het bleef zo lang op iets meer dan 2 minuten dat ik het niet meer zag gebeuren. Maar het gaat nu toch ineens heel snel.quote:
Klote dat ie bij zo'n veredeld PCT rijdt.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Had omloop al moeten winnen. Wat was 'ie daar sterk
Ook de enige Nederlander die dit soort ritten kan winnen, dan maar voor lief nemen dat hij niet altijd even sympathiek overkomt inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Hoewel ik Terpstra de minst sympathieke Nederlandse renner vind mag ie van mij wel winnen.
Zonder lekrijden had hij gewonnenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klote dat ie bij zo'n veredeld PCT rijdt.
Ja, ook als ie niet wint moet ie eigenlijk wel de beker en het prijzengeld krijgen.quote:
Je moet nou eenmaal een klootzak zijn om de top te halen.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ook de enige Nederlander die dit soort ritten kan winnen, dan maar voor lief nemen dat hij niet altijd even sympathiek overkomt inderdaad.
Langeveld zou het ook moeten kunnen natuurlijk maar dan moet je er wel bij zijn.
Ook Boom moet dit kunnen...al is 240km natuurlijk net iets te lang.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ook de enige Nederlander die dit soort ritten kan winnen, dan maar voor lief nemen dat hij niet altijd even sympathiek overkomt inderdaad.
Langeveld zou het ook moeten kunnen natuurlijk maar dan moet je er wel bij zijn.
Zijn schoonbroers van elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat hij dan wel liever Debusschere heeft dan een van de anderen
Onzinquote:Op zondag 29 maart 2015 17:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je moet nou eenmaal een klootzak zijn om de top te halen.
Daarom heb ik ook nooit de top gehaald. Ben een heel lieve jongenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Toen Van Summeren PR won, had Boom de de benen, maar reed op een erg slecht moment lek, net toen hij bijna aansloot bij de kopgroep.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Boom moet dit kunnen...al is 240km natuurlijk net iets te lang.
Want? Je moet een killersmentaliteit hebben, anders kom je niet ver in de sport. Als je te lief bent, spelen ze met je ballen.quote:
Komt wel goed, is nog 27 km.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:13 schreef Ereinion het volgende:
Blijft een beetje hangen nu die voorsprong.
Ligt liever Nike te bonken.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Boom moet dit kunnen...al is 240km natuurlijk net iets te lang.
Ik zou geen enkele van de top hebben ingevuld behalve misschien Vanmarcke. Verlies ik twee puntjes op.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel veel prono's naar de gallemiezen.
Gelukkig had ik nog Sep als troef
quote:Op zondag 29 maart 2015 17:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een killer mentaliteit is iets heel anders dan een klootzak zijn. Als jij fysiek bij de sterksten hoort ben en je hebt een goed koersinzicht dan hoef je geen klootzak te zijn hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Want? Je moet een killersmentaliteit hebben, anders kom je niet ver in de sport. Als je te lief bent, spelen ze met je ballen.
catalonie hebben we beide 8quote:Op zondag 29 maart 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele van de top hebben ingevuld behalve misschien Vanmarcke. Verlies ik twee puntjes op.
Schade is te overzien
Ik heb dan Debusschere er in staan, moet ie wel 3e eindigen om optimaal te profiteren.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel veel prono's naar de gallemiezen.
Gelukkig had ik nog Sep als troef
G-W was ik vergetenquote:
moeten ze hem wel bijhalenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd als ze weer samenzijn wie bv Thomas gaat halen als ie gaat. Roelandts en VDB3 zullen wel kapot zitten en Debusschere zal op zijn sprint willen gokken.
Bij Catalonië heeft iedereen wel 8 punten of meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb dan Debusschere er in staan, moet ie wel 3e eindigen om optimaal te profiteren.
Contador, Valv.Piti en Uran had wel iedereen. Paar sukkels die Porte niet noemden.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Catalonië heeft iedereen wel 8 punten of meer.
E3 was weer enorm wisselend
Mooie stad als je die beelden mag gelovenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:19 schreef 4-elements het volgende:
Ieper. Moet ik toch nog altijd een keertje gaan kijken.
verschil loopt weer iets opquote:Op zondag 29 maart 2015 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren. VDB3 zal er voor zorgen dat het niet meer stil valt.
Velen hadden Froome, maar Froome heeft volgens Sky-watcher SYNTIX onlangs een infectie gehad.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Contador, Valv.Piti en Uran had wel iedereen. Paar sukkels die Porte niet noemden.
Gelukkig kon die auto hem nog net ontwijken toen hij viel.quote:
Zo klopt 'ie weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Velen hadden Froome, maar Froome heeft volgens Sky-watcher SYNTIX onlangs een injectie gehad.
Nee, ik zei eerst dat die hem 24 meter ver had gegooidquote:Op zondag 29 maart 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze grap had je al gemaakt.
Maar maakt niet uit.
quote:Op zondag 29 maart 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Velen hadden Froome, maar Froome heeft volgens Sky-watcher SYNTIX onlangs een infectie gehad.
Dat dus. En wel eens interessant om me eens in WO1 te verdiepen in die regio.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mooie stad als je die beelden mag geloven
Toen moest ook al niemand lachen ben ik bang.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, ik zei eerst dat die hem 24 meter ver had gegooid
Wat is er grappig aan?quote:Op zondag 29 maart 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze grap had je al gemaakt.
Maar maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |