Daar zijn ze niet zo goed in, in een zetel zitten.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etixx in een zetel als ze goed samenwerken
Zeg het maar Thijs.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:59 schreef marcodej het volgende:
Echt heel grappig van Ray.twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 29-03-2015 om 16:47:26Geraint Thomas zingt 'i wish i could fly' in de musical Gent-Wevelgem. Foto via Gregor Brown http://t.co/xLkYS5cGX5 reageer retweet
Dat ging gelukkig goed in de Omloop.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etixx in een zetel als ze goed samenwerken
Dat was wel treurig ja... Hopelijk hebben ze daarvan geleerdquote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ging gelukkig goed in de Omloop.
VDB3 is nog een groter tactisch onbenul dan alle ploegleiders van Jumbo bij elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaak de benen, maar nooit het inzicht.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
VDB3 is nog een groter tactisch onbenul dan alle ploegleiders van Jumbo bij elkaar.
Hehe.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een beetje wrange opmerking, nu ze over de velden rijden waar in WO1 gas is gebruiktquote:Op zondag 29 maart 2015 17:04 schreef franklop het volgende:
Ze moeten de gaskraan nu wel open gaan gooien, anders blijft het voor Roelandts
Dan wordt Vannieuwkerke mad.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou nu wel lekker zijn als ze terugkomen en Paolini wint.
Die gaat er niet mee bijkomen.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou nu wel lekker zijn als ze terugkomen en Paolini wint.
Is al terug hoor.quote:
Ah, zie het ja. Dacht dat ie nog achter Oss reed.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is al terug hoor.
Maar verwacht eerder een dubbel voor Thomas.
Ik gun het Sep eigenlijk 1000 keer meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Hoewel ik Terpstra de minst sympathieke Nederlandse renner vind mag ie van mij wel winnen.
Hopelijk wint Vanmarcke, de halve Nederlander.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Mykonos het volgende:
Stel dat ze het nu dichtrijden en dat Debusschere wint, dat zou zuur zijn zeg
Die is wel de snelste van allemaal maar na zo'n zware etappe weet je het maar nooitquote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Mykonos het volgende:
Eens.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik gun het Sep eigenlijk 1000 keer meer.
Denk dat hij dan wel liever Debusschere heeft dan een van de anderenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Mykonos het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:52 schreef TheArt het volgende:
Roelandts gaat dus gewoon winnen mits geen enorme inzinking.
Het bleef zo lang op iets meer dan 2 minuten dat ik het niet meer zag gebeuren. Maar het gaat nu toch ineens heel snel.quote:
Klote dat ie bij zo'n veredeld PCT rijdt.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Had omloop al moeten winnen. Wat was 'ie daar sterk
Ook de enige Nederlander die dit soort ritten kan winnen, dan maar voor lief nemen dat hij niet altijd even sympathiek overkomt inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Hoewel ik Terpstra de minst sympathieke Nederlandse renner vind mag ie van mij wel winnen.
Zonder lekrijden had hij gewonnenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klote dat ie bij zo'n veredeld PCT rijdt.
Ja, ook als ie niet wint moet ie eigenlijk wel de beker en het prijzengeld krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |