Met Terpstra erbij hopelijk nu wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Principia het volgende:
Groep van Sep rijdt ook niet volle bak hoor, Thomas, Poalini en Terpstra rijden er ik hun eentje heen.
Illustreert dat de rest waarschijnlijk ook stukken harder kan.quote:
Van Ieper is het nog 22 km. Dat doen ze in een kwartier met deze wind. Naja, iets langer misschien.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef franklop het volgende:
wordt 18.15 eer dat ze binnen zijn
althans komt nog wel stuk meewind
Regelmatig. Windkracht 6 is echt wel killing.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:37 schreef VASND het volgende:
Iemand hier wel eens tegen de wind in gebeukt? Gaat goed totdat het niet meer goed gaat en dan doei. Maar als ie dat stuk overleefd, tja wie weet.
Het waait hier altijd.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:37 schreef VASND het volgende:
Iemand hier wel eens tegen de wind in gebeukt? Gaat goed totdat het niet meer goed gaat en dan doei. Maar als ie dat stuk overleeft, tja wie weet.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef 4-elements het volgende:
Vraag me af hoe goed de tijdwaarneming werkt. Verschillen veranderen nogal zeer snel de hele tijd.
Komt misschien door de wind. Als de motor 10 meter verder vooruit rijdt, scheelt dat meteen 10 seconden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef 4-elements het volgende:
Vraag me af hoe goed de tijdwaarneming werkt. Verschillen veranderen nogal zeer snel de hele tijd.
Alsof je flink bergop rijdt maar dan K.U.T.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Regelmatig. Windkracht 6 is echt wel killing.
Wel meer dan een zelfs.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi op tijd zie ik, hoorde dat een wielrenner van weg af gewaaid werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |