Straks nog 3 dagen valkansen in de 3daagse van de Pannequote:Op zondag 29 maart 2015 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Straks gaat Roompot nog Vlaanderen winnen als alle 150 andere kanshebbers ook nog gaan vallen
Ban..Wuyts out, Renaat inquote:Op zondag 29 maart 2015 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Wuyts zit gewoon valse informatie over Krek te verspreiden
want?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Syntix zit nu in een hoekje te huilen.
Voor Stybar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:27 schreef Tommeke het volgende:
Voor wie is Stybar nou op kop aan het beuken?
Trentin denk ikquote:Op zondag 29 maart 2015 16:27 schreef Tommeke het volgende:
Voor wie is Stybar nou op kop aan het beuken?
Dat is code voor, nou ja jeweetwel.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Wombcat het volgende:
RoelandtsNiet normaal.
Voor het eerst hoogtestage gedaan, zegt Wuyts.
Net als Poels. Ik verbaas me daar gigantisch over.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Wombcat het volgende:
RoelandtsNiet normaal.
Zonder een georganiseerde jacht gaat Roelandts dit gewoon winnen. Zeker met wind straks in de rug.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog altijd 55 kilometer, dat zie ik Roelandts niet volhouden, hoe hoog die stage ook was.
maar wie gaat hem terughalen? Die achtervolgers waar de helft niet werkt, dat peloton waar geen knechten zitten?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog altijd 55 kilometer, dat zie ik Roelandts niet volhouden, hoe hoog die stage ook was.
Straks komen die groepen terug samen en dan gaan ze gewoon ronddraaien.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder een georganiseerde jacht gaat Roelandts dit gewoon winnen. Zeker met wind straks in de rug.
Als je maar niet met het motortje in de fiets rijdt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef DeeBee het volgende:
Ik ben ook net op hoogtestage geweest met wintersport, ga morgen ook even iedereen lossen op weg naar werk.
Bij groep 2 zit ook geen snelheid meer in.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Straks komen die groepen terug samen en dan gaan ze gewoon ronddraaien.
Dit dus.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder een georganiseerde jacht gaat Roelandts dit gewoon winnen. Zeker met wind straks in de rug.
1 minuut/10km regel geldt niet voor dit soort koersen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Straks komen die groepen terug samen en dan gaan ze gewoon ronddraaien.
Volg het voorseizoen niet top dit jaar, maar tot vandaag was hij niet top toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Wombcat het volgende:
RoelandtsNiet normaal.
Slaat helemaal nergens op, zitten ze vooraan te wachten, gaan ze daarachter ook plots inhouden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij groep 2 zit ook geen snelheid meer in.
Tweeënvijftig kilometer.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op, zitten ze vooraan te wachten, gaan ze daarachter ook plots inhouden.
Top 10 in E3.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef Principia het volgende:
[..]
Volg het voorseizoen niet top dit jaar, maar tot vandaag was hij niet top toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |