Ik ook maar meestal verneuken ze als eerste de banden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ben echt benieuwd naar het tempo van de ducs
dovi
wel cheerleader effect op zn best. Moest echt twee keer kijken. Maar ik zou voor de tweede van rechts gaan. De derde van links zeg maar.quote:
Ja boeit niks toch, al het speelgoed is van plasticquote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die linkse twee zijn gewoon compleet van plastic.
Klopt, maar ik neem aan dat jij je pik niet in je baby born stopte.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja boeit niks toch, al het speelgoed is van plastic
lekker toch geen probleem meequote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die linkse twee zijn gewoon compleet van plastic.
Neah, kijk die calves, hij skipt niet. Had alleen misschien wat eerder mogen stoppen op torso-gebied.quote:
want?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neah, kijk die calves, hij skipt niet. Had alleen misschien wat eerder mogen stoppen op torso-gebied.
Ik blijf erbij dat hij er op die eerste uitziet als die goudvis uit spongebob.quote:
1 vragen: hoe tongt de achterkant van je hand (srs) (mightry) (nohomo)quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ben echt benieuwd naar het tempo van de ducs
dovi
laat gwn je tieten doen danquote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
JONGENS HET SPIJT ME.
OK.
HET SPIJT ME.
IK GA ALWEER NAAR M'N CORNER OF SHAME.
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hewat?
Tieten zijn een vd weinige dingen die geen werk nodig hebben hoor.
copy thatquote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.
dm staat open
Als jij me jouw ballen laat zien, show ik je de mijne.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.
dm staat open
Ja of als je die 25kg niet kwijt bent en ze over een paar jaar tot op je knie hangnequote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef seto het volgende:
dat denk je tot je 25kg kwijt bent en ze 3x zo klein zijn
Waarom denk je dat ik connecties heb opgebouwd met plastisch chirurgen. Not gonna happen dit, vriend.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of als je die 25kg niet kwijt bent en ze over een paar jaar tot op je knie hangne
ni zo lekker als de spiegelquote:Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
1 vragen: hoe tongt de achterkant van je hand (srs) (mightry) (nohomo)
kaas begon.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef no1uknow het volgende:
wow gaan we nou al over de hangende tieten van c_c praten
c_c
fisheye lensquote:Op zondag 29 maart 2015 16:55 schreef seto het volgende:
beach heeft large format camera nodig om zijn ballen op de plaat te zetten
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
kaas begon.
Ik zit gewoon oude top gear afleveringen te kijken en onschuldig te wezende GYM te vervuilen met hangende tieten en dagboekposts.
neuken?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
kaas begon.
Ik zit gewoon oude top gear afleveringen te kijken en onschuldig te wezen.
echt hequote:
ondertussen zit ze frikandelbroodjes te vrete en energiedrink te sippenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:05 schreef seto het volgende:
[..]
echt he
de gedachte dat ze allemaal van die bullshit zit te typen met die worstenvingers van d'r
word er gewoon onwel van
Nou dan maar voor straf en pot b&jquote:Op zondag 29 maart 2015 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
ik moet straks na 4 boterhammen met pindakaas, een bord roti en 1/4 kwarktaart nog 1.200 kcal naar binnen werken
dit ben ik als endo echt niet gewend.. te kort aan kcal hebben
iemand tips?
heb niet in huisquote:Op zondag 29 maart 2015 17:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou dan maar voor straf en pot b&j
lol was ook mijn suggestiequote:Op zondag 29 maart 2015 17:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou dan maar voor straf en pot b&j
protein balls?quote:
ben je gaan fietsen dan lolquote:Op zondag 29 maart 2015 17:55 schreef seto het volgende:
2k kcal verbrand wie probeer je nou voor de gek te houden vriend
je mag mijn noten ook wel etenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/P13bRG6
Brb even avocadopitten eten.
met je simpelquote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Best passend tochquote:
hey clumsyquote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
seto........quote:Op zondag 29 maart 2015 18:07 schreef seto het volgende:
mag wel hoor
maar wil niet stoken in relaties snap je
Cap'n 'Murica.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
JB. Ik heb captain america eindelijk gezien.
Ik snap je.
ulgh dont get me started ik heb al zo'n dagquote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
JB. Ik heb captain america eindelijk gezien.
Ik snap je.
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahha echt he... Lmao
Die 1e doet me denken aan
[ afbeelding ]
Last van lentehormonen?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ulgh dont get me started ik heb al zo'n dag
tegenwoordig heeft ie een baard, is wat meer in jouw straatje dacht ik
hoe dan ook mag hij mijn straatje altijd in
alleen dan niet mn straatje maar
Wat. Doet. Ze.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahha echt he... Lmao
Die 1e doet me denken aan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef Baconbus het volgende:
hey die komt van mn website chrisevansfangirls.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een raciaal onverantwoorde opmerkingquote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga JB maar weer even aan de kettingen hangen.
Ziek streefje, vriend.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:04 schreef V1z0R het volgende:
synthol
http://www.worldstarhipho(...)wshhwpNobGHYT85nEwvh
Zou wel cumswappen met jou daarna hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hahahha ik zei iets van: oh lekker hoor die blokjes zou er wel overheen spuiten en dan mn zaad eraf likken nohomo
Op die foto van die vulpes van ofzo.
Lekker toch, je pik gewoon tot in haar ribbenkast naar binnen proppen.quote:
Lekker, vriend.quote:
Zeg 't 'm, meid.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tegen wie heb jij het nou weer want je lult uit je nek.
Als je een vrouw bent van <1.65 en niet erg hoog gewicht met een zittende baan is je dagelijkse verbruik heus niet zo hoog hoor.
fucking mannen altijd met deze bullshitheujj je moet minimaal 2000 kcal gaan eten dan val je af.
Godverdomme wat lekker zeg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahaha.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:00 schreef JackieBrown het volgende:
jij hebt zeker een thigh gap he seto
denk kaasplankje ook wel met dat gefiets
Bedankt voor de info, vriend. Hoe lang denk je dat ie moet zijn om de ziekste ladyboys te pullen?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:01 schreef Drinky het volgende:
Overigens gigantisch veel ladyboys die een man met baard willen doen blijkbaar, maar no thnx jeff mijn exit is geen entry (en nee sap andersom ga ik hun exit niet als entry gebruiken). Ze zijn trouwens ook kaolo lang. Lange (man)vrouwen![]()
Goede VOC-mentaliteit.quote:
Tweede van rechts. Maar de rest ook wel hoor.quote:
Dat is haar beroemde butt workout. Allerlei bodyweight oefeningen waarmee je puur je billen traint.quote:
Ik zei het vanmiddag al togquote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga JB maar weer even aan de kettingen hangen.
Eens.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef Awesome_ het volgende:
En wie is die ts die tof komt doen??
Ben er helemaal klaar mee. Fuck gastvrijheid.
Inderdaad ja. Ik ga sowieso gewoon Wilders stemmen straksquote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef Awesome_ het volgende:
En wie is die ts die tof komt doen??
Ben er helemaal klaar mee. Fuck gastvrijheid.
Vrienden met ang3l?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Bacon. Of Bacòn. Ik ben een bruinkijker.
durft ie nietquote:Op zondag 29 maart 2015 19:36 schreef seto het volgende:
etha je moet haar tablet nog ff pakken ze post nog steeds
geen idee bredda ik ben 185 (lengte van pener niet meegenomen haha) maar ik had al vrij snel interesse van de eigenaar(esse) van de grootste ladyboy club daar dus zal wel loslopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
Bedankt voor de info, vriend. Hoe lang denk je dat ie moet zijn om de ziekste ladyboys te pullen?
Ik doelde eigenlijk op de lengte van de baard.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen idee bredda ik ben 185 (lengte van pener niet meegenomen haha) maar ik had al vrij snel interesse van de eigenaar(esse) van de grootste ladyboy club daar dus zal wel loslopen.
Ja. Daar ben ik al allergisch voor.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
In ieder geval een verdwaalde utopiaan zo te zien aan de Pohi
wat was dat vriendquote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Awesome_ het volgende:
Vms weet je nog dat topic van ons in uto hahahaha
oh geen idee hangt er vanaf of ik het uitkam of niet (vaker niet dan wel omdat --> luiquote:Op zondag 29 maart 2015 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de lengte van de baard.
Hahahahahaquote:
Penislengte mag alsnog welquote:Op zondag 29 maart 2015 19:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
oh geen idee hangt er vanaf of ik het uitkam of niet (vaker niet dan wel omdat --> lui). Maar 3,5~4 maanden ongeveer met goede genetics.
Nee nog niet, weet niet waarom maar meeste zijn meh. Wel expats/reizigers maarja dat kan overalquote:Op zondag 29 maart 2015 19:47 schreef Beach het volgende:
Drinky ff serieus heb je al een thaise meid gepakt?
Ja dast wel volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bestonden die mensen uberhaupt niet?
je wordt oudquote:Op zondag 29 maart 2015 19:58 schreef Awesome_ het volgende:
Meer dan een jaar geleden alweer. Kanker.
Hou maar opquote:
Ja misschien welquote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
moet je gewoon zo cool blijven als ik ben vriend
cor is dan ook belachelijk ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hou maar op
Straks komt de jeugd hier mij belachelijk maken om mijn leeftijd zoals cor nu heeft
44 master race?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
cor is dan ook belachelijk ook.
Mijn leeftijd is perfect. 2 generaties vrouwen te batsen. 3 als je in dat soort dingen bent.
Classic, maar shit man. Alweer zo lang geleden.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:58 schreef Awesome_ het volgende:
Meer dan een jaar geleden alweer. Kanker.
Hits produced: 0quote:Op zondag 29 maart 2015 20:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Classic, maar shit man. Alweer zo lang geleden.
je ziet het verkeerd vriendquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hits produced: 0
We worden oud, ik DM je FF
Dit kan zo niet verder maat
FF nieuwe plannetje, straks hebben we volgend jaar weer deze feels
eh ehhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is goed, ik lees zo.
Moet ff mainstage draaien @ Ultra zo.
37 jongenquote:
weet niet als je misschien zin hebt om met awesome en mij een minecraft kanaal te beginnen op youtube???quote:
vblog?? yes pleaasseeeeee leukkkquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
weet niet als je misschien zin hebt om met awesome en mij een minecraft kanaal te beginnen op youtube???
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:34 schreef seto het volgende:
yo real talk minecraft had wel chille soundtrack
Ja maar ondertussen committed aan je wijfje kids en katten toch? Dus dan heb je er nog je niks aanquote:Op zondag 29 maart 2015 20:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
37 jongen
20 jarige vrouwtjes en hun milfs. Alles binnen bereik
En we doen in dit droomscenario alsof alles tussen de 20 en 50 smacht naar stinkiepik?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
37 jongen
20 jarige vrouwtjes en hun milfs. Alles binnen bereik
niet de katten. Ik heb er 1 al sinds vanmorgen niet gezien. Kan nog best een leuke avond worden zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen committed aan je wijfje kids en katten toch? Dus dan heb je er nog je niks aan
Of ben je ook zon openrelatie blasfemist
Geen klachten hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:42 schreef stinkie het volgende:
Snel jongens, Nder onderwerp, voor je het weet zit cc weer te dagboeken met klachten ober haar liefdesleven
Ik heb nog wel wat vrienden die kunnen zorgen dat je katten 'weggelopen zijn'quote:Op zondag 29 maart 2015 20:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet de katten. Ik heb er 1 al sinds vanmorgen niet gezien. Kan nog best een leuke avond worden zo.
Oh gelukkig. Ik was even bang dat je een hersenbloeding had. Je mondhoek hangt toch niet he?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Zomaar een zin als je maar wat swypt op mijn tablet
Allebei. Als ik jouw posts lees.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik was even bang dat je een hersenbloeding had. Je mondhoek hangt toch niet he?
ja was echt vetquote:
kk zielig hoe de natuur werktquote:Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een beetje hoe die opmerking hoe die awesome. Als ik ballen zou hebben gehad.
dat was echt erg jaquote:Op zondag 29 maart 2015 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
ja was echt vet
mooi dat de Ducs nu eens niet halverwege door de banden heen zijn
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:11 schreef seto het volgende:
je dacht het wel
beach heeft je gewoon geowned
high five beach
Kutslangquote:Op zondag 29 maart 2015 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dat was echt erg ja
maar dat is nu water under the bridge
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
doe dan een goeie
jezus deuce heb niets aan jou
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:17 schreef Awesome_ het volgende:
Hey beach
Oh gaat eigenlijk heel makkelijk hier
Heel raar bij je
Ik Kan dit nog jaren doen hoor
ik zie hem nietquote:Op zondag 29 maart 2015 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een verborgen boodschap in die post ofzo.
Meer dan eensquote:Op zondag 29 maart 2015 21:19 schreef Awesome_ het volgende:
Snap echt niet waarom je me niet gelooft
Heb ik ooit tegen je gelogen dnn
Hey JB?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
fucking nep die chick, kom op deuce dit valt tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb geen tats
heb geen zichtbare abs
heb geen nephaar
hou je opquote:Op zondag 29 maart 2015 21:30 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Hey allemannenindittopicbehalvebeachdenkik
Die schoenen passen niet echt bij de restquote:Op zondag 29 maart 2015 21:30 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Stinkie.
Is dit een van de generaties binnen jouw bereik?meer Cor denk ik. Maar die zal het wel te jong vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
dat dere 'ik ben altijd verbaasd" blikquote:Op zondag 29 maart 2015 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
Dat waist tho.
Photoshop experts, wat is jullie oordeel?
[ afbeelding ]
Ja kijk. Kijk nou maar uit wat je zegt vriend!!!quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb geen tats
heb geen zichtbare abs
heb geen nephaar
Is dat niet die Yoventura oid? Echt zo'n typisch Instagramsletje dat. Doet verder niks anders dan beetje selfies maken en pronken met haar lichaam om dan een rijke man aan de haak te slaan. Zoals Justin Bieber die heeft haar keer geraakt blijkbaar.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:30 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Werkelijk geen ideequote:Op zondag 29 maart 2015 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet die Yoventura oid? Echt zo'n typisch Instagramsletje dat. Doet verder niks anders dan beetje selfies maken en pronken met haar lichaam om dan een rijke man aan de haak te slaan. Zoals Justin Bieber die heeft haar keer geraakt blijkbaar.
hehequote:Op zondag 29 maart 2015 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet die Yoventura oid? Echt zo'n typisch Instagramsletje dat. Doet verder niks anders dan beetje selfies maken en pronken met haar lichaam om dan een rijke man aan de haak te slaan. Zoals Justin Bieber die heeft haar keer geraakt blijkbaar.
woah vet man nog steeds spijt dat ik niet kon toenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef seto het volgende:
heb foto gevonden van oude meet boys
[ afbeelding ]
cool! Ik had die sticker toen nog van ircute gehad hahaquote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
lol liet die foto nog aan mn moeder zien toen ze vroeg hoe het was maar ze vroeg wrm je middelvinger opstak xD lol zag ik zelf toennog niet eens pas toen ze het zeiquote:Op zondag 29 maart 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
cool! Ik had die sticker toen nog van ircute gehad haha
was zeker vetquote:Op zondag 29 maart 2015 21:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
woah vet man nog steeds spijt dat ik niet kon toen
Ja jij geloofde ook niet dat ik dat echt bij dr had gedaan Haha. Etha ook niet, totdat ie mijn vinger rook xDquote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol liet die foto nog aan mn moeder zien toen ze vroeg hoe het was maar ze vroeg wrm je middelvinger opstak xD lol zag ik zelf toennog niet eens pas toen ze het zei
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
samen met ray.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
etha was zobizo kk dronken daar nog door de mcdrive rennen alles
was wel gezelligquote:Op zondag 29 maart 2015 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
etha was zobizo kk dronken daar nog door de mcdrive rennen alles
Ik ga zo nog ff lezen en dan oogjes dicht en snaveltjes toequote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Jongens, de uurtjes voor 12 denk eraan he
nog anderhalf uur en dan reset de week weer!!quote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Jongens, de uurtjes voor 12 denk eraan he
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de truc zit hem in het volgende
ze moet achter je zitten
dan heeft ze de perfecte hoek
je speelt zelf ook vanuit die hoek met de joystick namelijk
en dan moet ze met een deathgrip er een slinger aan geven
ayyy lmaoquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
Jeetje, dat jullie dit topic hebben weten te vinden! Leuk om te zien!
Ik weet nog dat ik me er oprecht kwaad om maakte toen ik dit op de televisie zag. Mijn vriend kon gewoon aan me merken dat het me echt wat deed.
Ben het wat betreft de inhoud van mijn openingspost nog 110% met mezelf eens!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb eigenlijk een godsgruwelijke hekel aan selfies, maar vond deze opzich wel grappig
Beats by Ep Oorklep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |