Ik ook maar meestal verneuken ze als eerste de banden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ben echt benieuwd naar het tempo van de ducs
dovi
wel cheerleader effect op zn best. Moest echt twee keer kijken. Maar ik zou voor de tweede van rechts gaan. De derde van links zeg maar.quote:
Ja boeit niks toch, al het speelgoed is van plasticquote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die linkse twee zijn gewoon compleet van plastic.
Klopt, maar ik neem aan dat jij je pik niet in je baby born stopte.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja boeit niks toch, al het speelgoed is van plastic
lekker toch geen probleem meequote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die linkse twee zijn gewoon compleet van plastic.
Neah, kijk die calves, hij skipt niet. Had alleen misschien wat eerder mogen stoppen op torso-gebied.quote:
want?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neah, kijk die calves, hij skipt niet. Had alleen misschien wat eerder mogen stoppen op torso-gebied.
Ik blijf erbij dat hij er op die eerste uitziet als die goudvis uit spongebob.quote:
1 vragen: hoe tongt de achterkant van je hand (srs) (mightry) (nohomo)quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ben echt benieuwd naar het tempo van de ducs
dovi
laat gwn je tieten doen danquote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
JONGENS HET SPIJT ME.
OK.
HET SPIJT ME.
IK GA ALWEER NAAR M'N CORNER OF SHAME.
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hewat?
Tieten zijn een vd weinige dingen die geen werk nodig hebben hoor.
copy thatquote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.
dm staat open
Als jij me jouw ballen laat zien, show ik je de mijne.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.
dm staat open
Ja of als je die 25kg niet kwijt bent en ze over een paar jaar tot op je knie hangnequote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef seto het volgende:
dat denk je tot je 25kg kwijt bent en ze 3x zo klein zijn
Waarom denk je dat ik connecties heb opgebouwd met plastisch chirurgen. Not gonna happen dit, vriend.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of als je die 25kg niet kwijt bent en ze over een paar jaar tot op je knie hangne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |