Ik ook maar meestal verneuken ze als eerste de banden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ben echt benieuwd naar het tempo van de ducs
dovi
wel cheerleader effect op zn best. Moest echt twee keer kijken. Maar ik zou voor de tweede van rechts gaan. De derde van links zeg maar.quote:
Ja boeit niks toch, al het speelgoed is van plasticquote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die linkse twee zijn gewoon compleet van plastic.
Klopt, maar ik neem aan dat jij je pik niet in je baby born stopte.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja boeit niks toch, al het speelgoed is van plastic
lekker toch geen probleem meequote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die linkse twee zijn gewoon compleet van plastic.
Neah, kijk die calves, hij skipt niet. Had alleen misschien wat eerder mogen stoppen op torso-gebied.quote:
want?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neah, kijk die calves, hij skipt niet. Had alleen misschien wat eerder mogen stoppen op torso-gebied.
Ik blijf erbij dat hij er op die eerste uitziet als die goudvis uit spongebob.quote:
1 vragen: hoe tongt de achterkant van je hand (srs) (mightry) (nohomo)quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ben echt benieuwd naar het tempo van de ducs
dovi
laat gwn je tieten doen danquote:Op zondag 29 maart 2015 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
JONGENS HET SPIJT ME.
OK.
HET SPIJT ME.
IK GA ALWEER NAAR M'N CORNER OF SHAME.
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hewat?
Tieten zijn een vd weinige dingen die geen werk nodig hebben hoor.
copy thatquote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.
dm staat open
Als jij me jouw ballen laat zien, show ik je de mijne.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel even beoordelen.
dm staat open
Ja of als je die 25kg niet kwijt bent en ze over een paar jaar tot op je knie hangnequote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef seto het volgende:
dat denk je tot je 25kg kwijt bent en ze 3x zo klein zijn
Waarom denk je dat ik connecties heb opgebouwd met plastisch chirurgen. Not gonna happen dit, vriend.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of als je die 25kg niet kwijt bent en ze over een paar jaar tot op je knie hangne
ni zo lekker als de spiegelquote:Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
1 vragen: hoe tongt de achterkant van je hand (srs) (mightry) (nohomo)
kaas begon.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef no1uknow het volgende:
wow gaan we nou al over de hangende tieten van c_c praten
c_c
fisheye lensquote:Op zondag 29 maart 2015 16:55 schreef seto het volgende:
beach heeft large format camera nodig om zijn ballen op de plaat te zetten
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
kaas begon.
Ik zit gewoon oude top gear afleveringen te kijken en onschuldig te wezende GYM te vervuilen met hangende tieten en dagboekposts.
neuken?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
kaas begon.
Ik zit gewoon oude top gear afleveringen te kijken en onschuldig te wezen.
echt hequote:
ondertussen zit ze frikandelbroodjes te vrete en energiedrink te sippenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:05 schreef seto het volgende:
[..]
echt he
de gedachte dat ze allemaal van die bullshit zit te typen met die worstenvingers van d'r
word er gewoon onwel van
Nou dan maar voor straf en pot b&jquote:Op zondag 29 maart 2015 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
ik moet straks na 4 boterhammen met pindakaas, een bord roti en 1/4 kwarktaart nog 1.200 kcal naar binnen werken
dit ben ik als endo echt niet gewend.. te kort aan kcal hebben
iemand tips?
heb niet in huisquote:Op zondag 29 maart 2015 17:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou dan maar voor straf en pot b&j
lol was ook mijn suggestiequote:Op zondag 29 maart 2015 17:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou dan maar voor straf en pot b&j
protein balls?quote:
ben je gaan fietsen dan lolquote:Op zondag 29 maart 2015 17:55 schreef seto het volgende:
2k kcal verbrand wie probeer je nou voor de gek te houden vriend
je mag mijn noten ook wel etenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/P13bRG6
Brb even avocadopitten eten.
met je simpelquote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Best passend tochquote:
hey clumsyquote:Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
seto........quote:Op zondag 29 maart 2015 18:07 schreef seto het volgende:
mag wel hoor
maar wil niet stoken in relaties snap je
Cap'n 'Murica.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
JB. Ik heb captain america eindelijk gezien.
Ik snap je.
ulgh dont get me started ik heb al zo'n dagquote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
JB. Ik heb captain america eindelijk gezien.
Ik snap je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |