quote:Op maandag 30 maart 2015 10:08 schreef AwayTL het volgende:
soes heldin.. Tussen de drama's door gewoon denken aan een derde!
Sterkte!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef JufMariska het volgende:
Ha vindt 'm zo verkouden dat er meer aan de hand kan zijn; misschien allergie maar ze wil ook RS-virus uitsluitenNu op weg naar zkh, kinderarts.
Bestellingsbabyquote:Op maandag 30 maart 2015 10:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nou, voor nu vind ik het zo wel even goed hoor. maar wie weet, over een jaar of 4? een jongetje dan graag![]()
ik denk ook dat het hier bij 2 blijft eigenlijk maar omdat ik nog zo jong benquote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Bestellingsbaby.
Ik wil dan een meisje ooit, misschien, eigenlijk komt dat niet zo goed uit![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef Radyhyn het volgende:
Precies een jaar geleden had ik een positieve test!!!![]()
En gisteren was ons ventje alweer 4 maanden!![]()
![]()
Zo lekker in je decolletequote:Op maandag 30 maart 2015 10:45 schreef Skittles het volgende:
Mijn associatie met een jongensbaby is dat ie in een straaltje over je heen kan pissen.![]()
![]()
Oh en dat jongenskleding veel leuker is dan meisjeskleding.
Wil je ze kwijt toevallig?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Zo lekker in je decollete![]()
Vind je dat echt? Ik vind het echt zoeken naar leuke jongens dingen, maar misschien heb ik wel een hele specifieke smaak![]()
Een zure tante dus KwakSlapen op de bank is wel fijn
![]()
JM, succes in het zh, hoop dat er niets ernstigs aan de hand is![]()
Soesa, lekker slapende baby![]()
Rady, wat leuk! Wist helemaal niet van het bestaan maar las er juist vanochtend iets over in het nieuws. Volgend jaar ook maar kijken, we lezen ook best wat strips hier![]()
Ingee mooie foto serie![]()
F kwijlt niet zo veel, heb wel een shitload aan funkygiraffe dingen maar gebruik ze dus niet (meer) In de winter deden ze nog wel eens dienst als sjaal
Ik had niet zo'n zin in mijn schoonouders over de vloer. Peuter is op het kdv en A. wil waarschijnlijk toch de hele dag clusteren. En ik voel me alweer veel beter, nog wel slapjes en moe, maar wel in staat om een beschuitje te smeren als dat nodig isquote:Op maandag 30 maart 2015 11:01 schreef AwayTL het volgende:
Zieken boks trouwens. V is ziek en ik dacht ook mooi overgeslagen te zijn.. Niet dus.
Nu zit ik er heel hard aan te denken om mn schoonmoeder weer te vragen, maar vind het zo'n last omdat ze ook op 2 dagen oppast..
Spannend! Heb zelf met tbs'ers gewerkt.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:54 schreef Chanty het volgende:
Oh bah PhaidraBeterschap. Het wordt HOOG tijd voor beter weer en minder virussen!
Ik ben helemaal hieperdepieper. Net gehoord dat ik voor mijn vrijwilligerswerk nog een zedendader mag gaan begeleidenIk vind het zo tof, vooral omdat dit een wat heftiger geval is. Uitdaging, uitdaging, uitdaging
Ach JMquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Ik reageer later even meer, straks alle tijd voor want *drum roll* Mr Lucas wordt opgenomenSaturatie is aan de lage kant, dus ze willen 'm in de gaten houden. Misschien vanmiddag weer naar huis, maar grote kans dat we ook blijven slapen
Hij heeft iets viraals, dat is wel duidelijk. Later meer, nu richting kinderafdeling.
Verstandig! Fijn dat er mensen zijn die wel achter je staan maar kan me zo voorstellen dat je niet echt lekker meer zit daar.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Spannend! Heb zelf met tbs'ers gewerkt.
Vanaf zaterdag begin ik weer in de psychiatrie. Heb zin om mn cliënten en collega's weer te zien. (al ben ik wel aan t solliciteren want een goede werkgever is t niet)
Beterschap mama's en baby's
Bedankt voor de tips!
Bijzondere dag rady
Bah wat naarquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Ik reageer later even meer, straks alle tijd voor want *drum roll* Mr Lucas wordt opgenomenSaturatie is aan de lage kant, dus ze willen 'm in de gaten houden. Misschien vanmiddag weer naar huis, maar grote kans dat we ook blijven slapen
Hij heeft iets viraals, dat is wel duidelijk. Later meer, nu richting kinderafdeling.
Ach wat sneuquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Och jee.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Ik begon ook al een beetje te twijfelen een tijd terug toen bijna iedere baby wel leek door te slapen hierquote:Op zondag 29 maart 2015 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Boem boem A-tje! Je gaat gewoon meedoen als je dat ziet![]()
batvic to the rescue
Slaap voor Zoë!
Ik las gisteren in Kleintjes dat het echt méér dan normaal is dat kinderen de eerste 1-2 jaar van hun leven niet langer dan vijf uur doorslapen. Dat deed me zoveel goednu ga ik dus niet meer onzeker worden van doorslaapverhalen hier
![]()
![]()
![]()
Beterschap voor alle zieken!
Lekker knuffelslapenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:09 schreef JufMariska het volgende:
Zo. Rust in de tent /ziekenhuiskamer So far so 'good'; we zijn opgenomen, uk ligt aan de monitor en doet het aardig goed. Saturatie schommelt wat, maar zit wel wat laag. Hij krijgt elke 2u vernevelaar (pufje, maar dan meer en met een apparaat) en neusspray en -druppels. Hij heeft weer iets meer gedronken dan de afgelopen dagen en ligt nu op schoot te slapenHet is nog steeds afwachten of we thuis slapen of moeten blijven.
Dank voor jullie knuffels en lieve wensen, doet ons goed! We zijn geschrokken maar blij dat we adequaat hebben gehandeld.
Raar is dat he! Ik had vanochtend beide kindjes op de opvang en ik was zelf thuis, vanwege nieuwe werkdagen die voor mij deze week al beginnen maar t kdv rooster verandert pas per 1-4. Beetje een gejaagd gevoel ofzo, alsof je elk moment iets moet doen, de babyfoon hoort of je rust over isquote:Op maandag 30 maart 2015 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik werd ook al onzeker van al die doorslapende baby's.. Afgelopen nacht was wel een van de betere van de laatste tijd: voedingen om 22.30 (ja hoor, geen probleem
), 3 uur (heujjj dikke prima!
) en 4.45 (kut
). En dan om half 8 een onwijs slaperig jongetje uit de wieg halen.
.
Verder was ik eerder klaar op school en zit ik nu thuis na te kijken, terwijl I nog bij de go is. Raarrrrr!
Mooi he! Ze kunnen maar 1 ding (melk verwerken), maar dat doen ze dan ook met volle overgave, van voren en van achterenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:09 schreef Gevalletje het volgende:
Het was hier weer een enerverende avond/nacht/ochtend.. S avonds bleek dat mamma niet kan wassen en dat rode kleed niet in de wasmachine had moeten doen.. Nu wat rozige hydrofielen, romper en pakje
S nachts poepluier verschonen (die scheten op het moment dat je net met een doekje daar bezig bent blijf ik wat eng vinden) en net op het moment dat ie schoongeveegd is en schone luier eronder worden je handen warm.. Gauw bovenkant erover, even grinniken en wachten en weer door. Nog voor ik een volgende schone luier heb begint ie gewoon wéér te plassen
![]()
Maar de ergste lachbui was vanmorgen. Q. werd wakker met honger en de hik. Die huiltjes met hik klinken al grappig, maar hij raakte gefrustreerd bij het aanleggen waarbij hij ook nog steeds scheetjes liet, dat alles door elkaar klonk best hilarisch
Ik geloof dat als je kind vijf uur achter elkaar slaapt dat het dan ook wordt gezien als 'doorslapen'. Maar iedereen heeft volgens mij ook een ander beeld bij wat 'goed slapen' is bij een baby/dreumes. Ik heb bijvoorbeeld altijd gevonden dat I een prima slaper is ('s nachts dan, overdag minder). Maar toch slaapt zij maar zelden een nacht helemaal door (dus zonder een voeding). Het is ook gewoon heel erg waar je je op instelt, hoe je het beleeft, wat je verwachtingen zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las gisteren in Kleintjes dat het echt méér dan normaal is dat kinderen de eerste 1-2 jaar van hun leven niet langer dan vijf uur doorslapen. Dat deed me zoveel goednu ga ik dus niet meer onzeker worden van doorslaapverhalen hier
![]()
![]()
![]()
Haha, allemaal herkenbaar!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik werd ook al onzeker van al die doorslapende baby's.. Afgelopen nacht was wel een van de betere van de laatste tijd: voedingen om 22.30 (ja hoor, geen probleem
), 3 uur (heujjj dikke prima!
) en 4.45 (kut
). En dan om half 8 een onwijs slaperig jongetje uit de wieg halen.
.
Verder was ik eerder klaar op school en zit ik nu thuis na te kijken, terwijl I nog bij de go is. Raarrrrr!
pciesquote:Op maandag 30 maart 2015 14:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh goed om te weten SQ, t zal aan de geboortedatum liggen dan. En gedeelde smart is halve smart.
Nou vooralsnog lijkt ze in de zomertijd te trappen want t was vanochtend wel 615!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pciesal is 5:00 wel ellendig vroeg
gelukkig wordt het steeds vroeger licht de komende maanden
Herkenbaarquote:Op maandag 30 maart 2015 14:31 schreef Chanty het volgende:
DoorslapenNah…. Maar zolang hij na zijn voeding gewoon weer gaat maffen vind ik het prima!
Op dit moment ligt meneer heeeel moe ik bed en wil niet slapen. Wat is dat toch met moe zijn en niet willen slapen bij baby's? Ik haal hem er dus maar weer uit nu…. Baby - mama : 1 - 0.
In de OPquote:Op maandag 30 maart 2015 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
HerkenbaarLigt ze aan de fles in oogjes te wrijven, handjes voor oogjes te leggen, ligt ze tien minuten later te keten in bed.
Handleiding voor baby's iemand?
Ik wist dat ergens toch iets niet klopte.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook het gedeelte waarbij je een jongetje uit de wieg haalt, ja?.
In de OPquote:Op maandag 30 maart 2015 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
HerkenbaarLigt ze aan de fles in oogjes te wrijven, handjes voor oogjes te leggen, ligt ze tien minuten later te keten in bed.
Handleiding voor baby's iemand?
En dat terwijl ik een rollende baby aan het redden was om niet van het bed af te kletterenquote:
Multitasking to the max!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een rollende baby aan het redden was om niet van het bed af te kletteren![]()
You slow!
En om dat nou elke dag te doen is ook weer zo watquote:Op maandag 30 maart 2015 14:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb echt voor het eerst meegemaakt, na 14 maanden, dat ik I 's middags slapend in haar bed heb kunnen leggen en dat ze niet eens wakker werd. Maar daar had ik wel twee inentingen voor nodig.
Bhehehehehe.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien is dit een idee tegen slapeloze/gebroken nachten?
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien is dit een idee tegen slapeloze/gebroken nachten?
Dikke +1 hierop, gaat hier net zoquote:Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je kind vijf uur achter elkaar slaapt dat het dan ook wordt gezien als 'doorslapen'. Maar iedereen heeft volgens mij ook een ander beeld bij wat 'goed slapen' is bij een baby/dreumes. Ik heb bijvoorbeeld altijd gevonden dat I een prima slaper is ('s nachts dan, overdag minder). Maar toch slaapt zij maar zelden een nacht helemaal door (dus zonder een voeding). Het is ook gewoon heel erg waar je je op instelt, hoe je het beleeft, wat je verwachtingen zijn.
Ook met die zwaailichtenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe die wagen zo droog komt aangereden met dat kind erin![]()
Ik piste in mijn broek
Dan slaapt mijn kind niet door geloof ikquote:Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je kind vijf uur achter elkaar slaapt dat het dan ook wordt gezien als 'doorslapen'. Maar iedereen heeft volgens mij ook een ander beeld bij wat 'goed slapen' is bij een baby/dreumes. Ik heb bijvoorbeeld altijd gevonden dat I een prima slaper is ('s nachts dan, overdag minder). Maar toch slaapt zij maar zelden een nacht helemaal door (dus zonder een voeding). Het is ook gewoon heel erg waar je je op instelt, hoe je het beleeft, wat je verwachtingen zijn.
lego motortjes zijn niet sterk genoegquote:Op maandag 30 maart 2015 15:41 schreef ingee het volgende:
[..]
Ook met die zwaailichten
En die baby diep in slaap met de armpjes omhoog
Ook iets voor de Lego fanatics hier?
ok als ik t zo teruglees lijkt t net of peuter totaal maar een halfuurtje slaapt. Maar ik bedoel natuurlijk 12 en n half uur.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
(en t komt goed blijf ik maar denken. Peuter had ook zo'n fase, maar niet zó erg en die slaapt inmiddels van 7 tot half 8)
En een cosleeper?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Dan slaapt mijn kind niet door geloof ik
Hij is nu van maximaal 3 uur achter elkaar slapen (en dan drinken of een scheet laten en verder tukken, dus gelukkig niet willen spelen) veranderd naar elke 2 uur wakker grr..
Soms wil ie niet drinken (meestal wel) maar zit m een scheet dwars. Maar dan moeten wij er toch uit.
Slapen bij ons in bed gaat iets beter, maar past eigenlijk niet. Dan lig ik verkrampt wakker.. We hebben nl een twijfelaar(1.20 breed).
Nou ja wilde t even van me afschrijven.. we proberen al van alles en het komt vast goed, maar het is wel vermoeiend..
(en t komt goed blijf ik maar denken. Peuter had ook zo'n fase, maar niet zó erg en die slaapt inmiddels van 7 tot half 8)
*sorry voor niet reageren op anderen enzo.. vergeet alles zodra ik t lees.. sterkte met nachten en zieke kindjes etc..
Kan t me voorstellen. Lekker uitrusten en genietenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
Stoere chick van GM
Sterkte JM met zieke Lschrikken is dat
Verder even niet zoveel toe te voegen. Ik heb vanaf nu een ruime week vrij tot en met woensdag volgende week, en daar ben ik echt aan toe! Even bijkomen... Werken vakt me best zwaar, vooral de afgelopen twee weken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |