abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151160809
Hij heeft ook al 'app zin' Chanty. :o

Haarverlies, yup. Babyhaar heb ik altijd wel een beetje bij m'n pony.
pi_151161542
Ah, gewoon even wachten wat z'n ritme wordt dus :). Vandaag ligt ie best rustig in z'n wagenbak, denk dat ie laatst toch ook die regeldag had! Was nogal huilerig en plakkerig.
Spugen doet ie trouwens maar heel weinig gelukkig. Zal wel komen door het tempo waarmee hij drinkt, 2 slokjes, pauze, 3 slokjes, weer pauze en dan al snel bijna in slaap vallen :')

Vind het allemaal nog best lastig, in het ziekenhuis m'n best gedaan zo snel mogelijk thuis te komen, dan ben ik thuis en heb ik het gevoel dat ik niet de geboren moeder ben die ik dacht/hoopte dat ik zou zijn :@. Vooral als ik moe ben en ie 's nachts wéér komt, zit ik er soms even doorheen.. En als het overdag erg rustig is en ik even alleen zit dan komen er weer allemaal herinneringen aan de bevalling en tijd in het ziekenhuis boven en is alles benauwend. Meh.
Maar op andere momenten kan ik dan weer niks anders doen dan verliefd naar ons jochie kijken O+ . Komt vast snel allemaal weer goed en probeer het positief te houden!
pi_151161862
Heeeeeeel herkenbaar hoor! Echt! :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 29 maart 2015 @ 17:56:18 #54
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151162049
Herkenbaar gevalletje. En ik geloofde t helemaal niet dat t beter zou worden, wat iedereen zei, maar t is wel echt waar. Nu na vijf maanden lijken die eerste weken zo ver weg dat ik bijna vergeten ben hoe ik me voelde.

Ik weet t nog wel, maar kan t gevoel niet meer voor de geest halen, net als de pijn van de weeen en de napijn van de ks. Het deed heel erg pijn/ik vond die periose heel moeilijk en dacht dat t nooit beter zou worden, maar hoe t nou voelde :?
Kwak
pi_151162314
Gevalletje, ik heb volgens mij een super rustig tevreden meisje, en ook ik Baal 's nachts wel eens flink.

O, lichamelijk herstel vraag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151162413
Misschien even de vk vragen inge? Die zijn er ook voor nazorg en zien dat soort dingen vaker dan een ha.

Gevalletje :* de eerste weken zijn ook zwaar. Het wordt echt beter!

Hier zit het werk er weer op, blijft gek op zondagmiddag zo'n concert. Nou heb ik deze week alleen woensdag nog een tv opname en dan vind ik het wel weer even best :{ t valt me nog best wel zwaar merk ik, Wtje achterlaten..
pi_151162735
Herken het niet Inge..

Gevalletje, het is ook gewoon een heftige periode. Richt je op jezelf en de baby.. De rest is bijzaak. En het wordt beter :D

Haaruitval, was hier afgelopen twee maanden heel erg. Nu valt het mee.

Zo Js is weer thuis. Hij had het goed gedaan. Was alleen om 4 uur wakker geworden voor een speen. Speen kon oma niet meer vinden, dus was ze naar beneden gerend voor de tweede speen. Was ze teruggekomen had opa Js uit bed gehaald en was met hem aan het spelen. Toen wou hij niet meer slapen :P
Gelukkig is een flesje het antwoord op alles ;)
pi_151162797
Oh haaruitval hier ook enorm nu :'(... de zwangerschapsvacht wordt gelukkig ook minder lijkt het, maar toch. Om te huuln. denk zeker twee keer per dag dat ik maar rigoreus moet gaan knippen.
pi_151162886
Ingee ik zou idd de vk even vragen, die heeft er verstand van.

En fijn Loj dat Js het goed deed!

Hier nog niet echt beter. Hij drinkt en plast ook echt veel minder dan normaal dus morgenochtend toch maar weer de ha bellen vrees ik. Pompompom...
En 38.7 nu :{ Bah.

[ Bericht 18% gewijzigd door JufMariska op 29-03-2015 19:21:19 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 29 maart 2015 @ 19:26:25 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151164812
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:26 schreef JufMariska het volgende:
Hier nog niet echt beter. Hij drinkt en plast ook echt veel minder dan normaal dus morgenochtend toch maar weer de ha bellen vrees ik. Pompompom...
ik zou toch even de HAP bellen voor overleg denk ik, sterkte! :*

en ja, Js, bij opa en oma moet je lekker spelen hoor, slapen doen ze maar in hun eigen tijd ;)

hier lijkt mijn haar juist dikker/voller te worden twee weken na de bevalling. Gelukkig komt mijn thuiskapper dinsdag op bezoek , even de dooie punten weg knippen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151165002
Heeeeel herkenbaar, gevalletje! :* Ik voelde me de eerste weken écht rot, vooral 's nachts. Baalde zo dat ik niet de moeder was die ik voor ogen had. Maar 4,5 maand verder en ik kan kan nu ook zeggen dat het beter wordt! ;)

Ingee, ik ken het ook niet! Maar zoals hier boven mij ook al gezegd werd: zou even de VK bellen, die kun je nog tot 6 weken na de bevalling raadplegen dacht ik :Y
pi_151165073
Oke, ik ben stuk dus :(. Morgen maar even bellen :).
pi_151165576
Inge, ik heb wel lang pijn gehad aan het gebied rondom de hechtingen, zo'n trekkerig/ strak gevoel, maar ik heb er nooit naar gekeken. Dus of het blauw was? Geen idee :P.

R. alweer een maand!

M. de spenensmijter :9 :D

Gevalletje, de oudste ging rond de 10-12 weken voor het eerst tegen 19 uur naar bed. Het lukte niet altijd, maar ik kan me nog goed herinneren hoe we opeens na weken rondsjouwen met huilende baby tussen 19 en 22 uur opeens naast elkaar op de bank zaten zonder te weten wat we met de rust en vrije tijd moesten doen :+. A. clustert altijd tot ergens tussen 21 en 22 uur (al sinds hij een week of 2 is denk ik) en valt dan in slaap tot een uur of 2. En laatst was het 2.30 en daarna pas weer om 6 uur. Dat was dus maar 1 nachtvoeding :o!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151165677
Oh ja, last had ik er zeker van hoor :Y hechtingen waren losgeschoten dus had wekenlang een gat ter grootte van een 50ct muntstuk ergens daar onder :') ;( Is (redelijk) goed gekomen ^O^ Verrekte litteken jeukt alleen steeds zo, en het is zo'n verdomd lastige plek om in het openbaar aan te zitten :(
pi_151165905
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:26 schreef JufMariska het volgende:
Ingee ik zou idd de vk even vragen, die heeft er verstand van.

En fijn Loj dat Js het goed deed!

Beterschap! :*

Mevr Cactus, fijn dat hij over de piek van rs heen lijkt. Nu weer langzaam bergopwaarts!

Loj, goede actie wel, om 4 uur met een baby gaan spelen :P. Fijn dat het (verder) zo goed gegaan is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151166177
Ooeeh ja jeuken de hechtingen en enorm uitgezakt gevoel :{ weken lang gehad, week of 6 dacht ik.

Ik weet ook bijna niks meer van die eerste weken...

Och jm,wat sneu!
  zondag 29 maart 2015 @ 20:02:57 #67
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151166228
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:20 schreef Loj het volgende:
Herken het niet Inge..

Gevalletje, het is ook gewoon een heftige periode. Richt je op jezelf en de baby.. De rest is bijzaak. En het wordt beter :D

Haaruitval, was hier afgelopen twee maanden heel erg. Nu valt het mee.

Zo Js is weer thuis. Hij had het goed gedaan. Was alleen om 4 uur wakker geworden voor een speen. Speen kon oma niet meer vinden, dus was ze naar beneden gerend voor de tweede speen. Was ze teruggekomen had opa Js uit bed gehaald en was met hem aan het spelen. Toen wou hij niet meer slapen :P
Gelukkig is een flesje het antwoord op alles ;)
Dat zou mijn vader ook kunnen doen :')
Kwak
pi_151167309
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:49 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh ja, last had ik er zeker van hoor :Y hechtingen waren losgeschoten dus had wekenlang een gat ter grootte van een 50ct muntstuk ergens daar onder :') ;( Is (redelijk) goed gekomen ^O^ Verrekte litteken jeukt alleen steeds zo, en het is zo'n verdomd lastige plek om in het openbaar aan te zitten :(
Jeuzes krijgerrrt :o ;( wat heftig lijkt me dat. Ik zou echt in paniek raken van zon situatie, moest het niet nogmaals gehecht?

Bij mij is het goddank heel mooi gehecht/geheeld, het was 6 dagen HEL, daarna elke dag beter. Nu moet je zoeken naar het (nog) paarse lijntje.
pi_151168396
He bah Mariska, arme L! Beterschap, en wel even bellen als je het niet vertrouwt hè. Dan ben je maar een overbezorgde moeder van de eerste. ;).

Gevalletje, die eerste tijd is zo vreselijk pittig. Ik heb een onwijs gemakkelijke bevalling gehad en had alsnog heel erg de behoefte om erover te praten. Kan me voorstellen dat dat nog een factor 10 heftiger is als je bevalling zo anders is verlopen dan je had gehoopt.

We waren vandaag naar de schoonouders en I heeft het zó goed gedaan. O+. Lekker lachen en spelen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151168718
Huuuuu Krijger, zo'n gat klinkt... Huuuu!
Wat goed van I DaD!

We hebben net even ons gezond verstand gebruikt en besloten dat we goed weten waar we op moeten letten en de situatie nu niet zodanig heftig is dat we de nacht niet doorkomen. Morgen naar onze eigen ha, die kent hem (en ons) en heeft 'm toen zijn verkoudheid begon ook gezien. Hij drinkt weliswaar erg weinig, maar plast netjes elke luier, is helder, te troosten en zijn temp is niet idioot hoog (hij rommelde eerder steeds rond verhoging, nu pas echt hoger). Hij slaapt goed dus de nacht is vast ook nog wel te doen.
pi_151169039
Beterschap voor L Mariska!

Inge, wat een grappige foto's. En R alweer een maand :o

Mijn niet meer baby heeft pas sinds een maand of 3-4 dat ze tussen half 8 en 8 naar bed gaat. Daarvoor wisselde het ook heel erg. Nu ook nog wel soms, maar meestal dus tussen half 8 en 8.

Ik kom afscheid van jullie nemen. Gister hadden we het feestje van S. Ze is flink verwend. Ik heb geen een foto waar ze op lacht :'). Ze had het veel te druk met cadeaus uitpakken, spelen met haar nieuwe cadeaus en haar nichtjes (niet nieuw oO< ) en taart eten.

Ik blijf hier nog wel meelezen. Ik zie jullie snel in het volgende topic! :*

SPOILER: fotospam!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151169257
Woah, roze kado-explosie *O*
pi_151172552
BF, wat een heerlijke foto's! O+

quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:27 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Jeuzes krijgerrrt :o ;( wat heftig lijkt me dat. Ik zou echt in paniek raken van zon situatie, moest het niet nogmaals gehecht?

Bij mij is het goddank heel mooi gehecht/geheeld, het was 6 dagen HEL, daarna elke dag beter. Nu moet je zoeken naar het (nog) paarse lijntje.
Op het moment zelf deed het gruwelijk pijn :Y maar opnieuw hechten zou ook weer onnodig pijn doen, dus dat was niet zo'n fijn plan :') uiteindelijk een dag of drie in m'n blote kont rondgelopen om het even te laten luchten.. Voelde me zo'n muts :') Maar goed, toen het eenmaal weer een beetje dicht gegroeid was kon ik ook weer fatsoenlijk zitten. Heb er nog foto's van op m'n telefoon _O- Maar die zal ik niet met jullie delen! ;)
pi_151172820
BF wat ziet dat er fijn uit O+ ! Al dat roze! De dreumes in mij wordt hier zo enorm hebberig van :') . Veel plezier met je mooie dreumes!

Huuuu hechtingenverhalen. Jeetje Krijger, ik word er gewoon naar van als ik het lees! Hier ging het wel OK, al kon ik heel lang niet lang lopen of staan want dan voelde het alsof het uitzakte :X . Blurgh. Nu soms nog wel last bij .. nouja, bepaalde activiteiten. }:| .

Wij hadden zo'n fijne dag. Naar de 92-jarige oma van mijn man geweest met A. Ze heeft daar zo zoet gespeeld op de grond, de hele tijd liggen babbelen en ze begint ook wat te kruipen. Terug in de auto sliep ze, en thuis hadden we dankzij de zomertijd nu eens fatsoenlijk tijd om te eten voordat ze moe werd en naar bed moest. Normaal is dat om 18:15, nu 19:15. Helemaal prima O+ .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 22:05:58 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 22:05:31 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_151172911
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:59 schreef krijgerrtje het volgende:
BF, wat een heerlijke foto's! O+

[..]

Op het moment zelf deed het gruwelijk pijn :Y maar opnieuw hechten zou ook weer onnodig pijn doen, dus dat was niet zo'n fijn plan :') uiteindelijk een dag of drie in m'n blote kont rondgelopen om het even te laten luchten.. Voelde me zo'n muts :') Maar goed, toen het eenmaal weer een beetje dicht gegroeid was kon ik ook weer fatsoenlijk zitten. Heb er nog foto's van op m'n telefoon _O- Maar die zal ik niet met jullie delen! ;)
-O-
disclaimer
pi_151172918
Oh en een +1 op de reacties voor Gevalletje en een dikke :* voor de herkenbaarheid. Jeetje, wat voelde dat raar in het begin. "Wanneer gaat ze nou slapen", "gaat ze ooit nog slapen", "waarom wil ze alleen maar bij mij zijn", "wat wil ze nu weer..". Ik voelde me zo niet geschikt voor een baby en waar was ik aan begonnen. Maar nu, zes maanden verder, vind ik haar zo leuk en gezellig. Die eerste tijd is gewoon pittig. Maar.. Het Wordt Echt Beter Echt Waar Heel Heus .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 22:06:32 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 22:06:04 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_151172933
Leuke spam butter! Ze is goed verwend! O+
disclaimer
pi_151173062
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Thuis hadden we dankzij de zomertijd nu eens fatsoenlijk tijd om te eten voordat ze moe werd en naar bed moest. Normaal is dat om 18:15, nu 19:15. Helemaal prima O+ .
KWAK!
HET KAN WEL
IETS POSITIEFS AAN DE ZOMERTIJD :7
  zondag 29 maart 2015 @ 22:24:03 #79
73386 Fazz
onderweg
pi_151173918
Butter, ziet er uit als een leuk feestje!! En wat is ze verwend :o

Cactus, hoe gaat het nu? Is er al zicht op wanneer hij naar huis mag? :*

Razz, klinkt als een geslaagd uitje :)

Kwak, hoe was jou bezoekje aan je tante?

Hier vanmiddag naar mijn broer geweest voor zijn verjaardag. F heeft weer lief gelachen, rond gekropen, langs de bank gestapt en stukjes brood gegeten O+ Sinds gisteren hebben we een loopwagen in huis, met grote laadbak. In plaats van erachter lopen is F wel al minstens 100x in en uit het bakje geklommen :+
  zondag 29 maart 2015 @ 22:36:15 #80
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151174449
quote:
6s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

KWAK!
HET KAN WEL
IETS POSITIEFS AAN DE ZOMERTIJD :7

:+ mijn slaap/waakritme / vermoeidheidsgevoel is zo vernueckt dat t uur vooruit vanmorgen voelde als uitslapen en ik was ook keurig om kwart voor tien uitgeput :')

Ik heb er dus voor t eerst geen last van :@
Kwak
  zondag 29 maart 2015 @ 22:39:56 #81
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151174603
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:24 schreef Fazzoletti het volgende:
Butter, ziet er uit als een leuk feestje!! En wat is ze verwend :o

Cactus, hoe gaat het nu? Is er al zicht op wanneer hij naar huis mag? :*

Razz, klinkt als een geslaagd uitje :)

Kwak, hoe was jou bezoekje aan je tante?

Hier vanmiddag naar mijn broer geweest voor zijn verjaardag. F heeft weer lief gelachen, rond gekropen, langs de bank gestapt en stukjes brood gegeten O+ Sinds gisteren hebben we een loopwagen in huis, met grote laadbak. In plaats van erachter lopen is F wel al minstens 100x in en uit het bakje geklommen :+
Ja wel gezellig. Ik heb anderhalf uur geslapen op de bank na de lunch O+ :@ ging even liggen toen J en tante M naar bed brachten en ze hebben me laten liggen :')

SPOILER
M was echt heel charmant de hele middag, heeft de hele tijd gelachen en dus ook lekker geslapen. Ze is zo dol op hem...
Kwak
pi_151174659
Dag Butter! Veel plezier en tot over 11 maanden :)!

Krijgertje OMGWTFBBQ! Au!
Foto's op je telefoon ook. Bij mij zou dat resulteren in even gezellig babyfoto's showen aan collega's, en dan...oeps :')
pi_151174876
Oe gezellig Kwak!

Volgende week komt mijn oma op kraambezoek. Ze heeft al foto's op de post gekregen om te showen

SPOILER
pi_151175047
Ik las te snel en dacht dat je oma foto's van jouw hechtingen had gekregen.
pi_151175257
O ja, die zou ze ook trots showen :')
  zondag 29 maart 2015 @ 23:22:22 #86
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151176456
Ingee toffe fotoserie!
M in bed O+
Butter feestfoto's zijn leuk!!

Zoals beloofd aan Skittles:
Voor oude batmobile

Voor de auto uit Back to the future

De buit
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zondag 29 maart 2015 @ 23:25:48 #87
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151176610
Jm beterschap :*
pi_151177200
quote:
11s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik las te snel en dacht dat je oma foto's van jouw hechtingen had gekregen.
:D

En tnx Rady!
  maandag 30 maart 2015 @ 00:22:42 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151178471
Leuke foto's rady!

Lucas vindt dit wel een mooie tijd om in de box te spelen en te oefenen om op handen en knieën te komen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_151181131
Nachtbraker!

Nacht was hier ok, maar niet echt verbetering. 9u ha dus. En ik lijk nu ook een soort sexy zeehond }:| *hoest* *kras*
pi_151181225
Wat tof Rady O+
Vic O+ en is dat een spiderman romper? :D

Succes bij de dokter JM :*
  maandag 30 maart 2015 @ 08:32:40 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151181257
Tof Rady, superhero Vic!
Kwak
  maandag 30 maart 2015 @ 09:06:53 #93
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151181540
Wat een actieveling Chanty! Beetje jammer van de timing ja, is hij nog wel goed gaan slapen verder?

JM succes bij de arts!

Skittles :Y Spiderman is de favoriet van mijn man ;)
(en sorry voor de gare foto's :P)
Vic deed het gisteren ook hartstikke goed! Hij heeft een paar keer gehuild toen hij slaap had.. maar ging al snel slapen toen ik rondjes ging rijden met de wagen. Verder heeft hij lekker rond gekeken en leek niet echt heel onder de indruk.. ook niet toen een meisje verkleed als Deadpool hem half ging lopen kroelen :D
SPOILER: Deadpool
Al is hij vannacht wel een paar keer wakker geworden (normaal maar 1x). Maar tutje maakte het weer goed en ging hij direct weer slapen O+
pi_151181642
Leuke foto's Rady!
Haha wow dat was een enge knuffel van deadpool :D

Chanty knap! maar het tijdstip wat minder :o

Ugh JM -O- beterschap

E en S kwijlen nogal veel (vooral E) en een tijdje na bijvoeding is het kwijl ook oranje/groen/andere kleur en gezien ze veel witte shirtjes hebben.. -O-
Wat kan ik doen? (behalve andere kleur shirtjes kopen :9 wit is niet handig haha)
E rolt fanatiek op haar buik en sabbelt /kwijlt graag op dr arm..dus slab werkt dan niet.
pi_151181688
Dappere Vic is voor niemand bang :7
  maandag 30 maart 2015 @ 09:29:17 #96
52229 Chanty
pi_151181822
01.30 sliep hij weer. Vervolgens om 4.30 uur voeding en om 5.40 want hij was wakker geworden van de katten. Daarna heeft ie tot 7.15 geslapen en is met manlief opgestaan. Probleem was denk ik dat hij rond 19 uur al zijn lange slaap gestart was dus hij moest rond 22 uur nog een schone luier en toen was hij wakker :')
pi_151181992
Ha vindt 'm zo verkouden dat er meer aan de hand kan zijn; misschien allergie maar ze wil ook RS-virus uitsluiten :{ Nu op weg naar zkh, kinderarts.
  maandag 30 maart 2015 @ 09:43:21 #98
52229 Chanty
pi_151182032
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef JufMariska het volgende:
Ha vindt 'm zo verkouden dat er meer aan de hand kan zijn; misschien allergie maar ze wil ook RS-virus uitsluiten :{ Nu op weg naar zkh, kinderarts.
-O- hopen dat het niks ergs is
  maandag 30 maart 2015 @ 09:44:07 #99
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151182043
Oh nee toch! -O-
Hopelijk snel meer duidelijkheid in het zh :*
  maandag 30 maart 2015 @ 09:57:12 #100
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151182284
Precies een jaar geleden had ik een positieve test!!! *O*
En gisteren was ons ventje alweer 4 maanden! O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')