SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou toch even de HAP bellen voor overleg denk ik, sterkte!quote:Op zondag 29 maart 2015 18:26 schreef JufMariska het volgende:
Hier nog niet echt beter. Hij drinkt en plast ook echt veel minder dan normaal dus morgenochtend toch maar weer de ha bellen vrees ik. Pompompom...
En 38.7 nuBah.
Beterschap!quote:Op zondag 29 maart 2015 18:26 schreef JufMariska het volgende:
Ingee ik zou idd de vk even vragen, die heeft er verstand van.
En fijn Loj dat Js het goed deed!
Hier nog niet echt beter. Hij drinkt en plast ook echt veel minder dan normaal dus morgenochtend toch maar weer de ha bellen vrees ik. Pompompom...
En 38.7 nuBah.
Dat zou mijn vader ook kunnen doenquote:Op zondag 29 maart 2015 18:20 schreef Loj het volgende:
Herken het niet Inge..
Gevalletje, het is ook gewoon een heftige periode. Richt je op jezelf en de baby.. De rest is bijzaak. En het wordt beter
Haaruitval, was hier afgelopen twee maanden heel erg. Nu valt het mee.
Zo Js is weer thuis. Hij had het goed gedaan. Was alleen om 4 uur wakker geworden voor een speen. Speen kon oma niet meer vinden, dus was ze naar beneden gerend voor de tweede speen. Was ze teruggekomen had opa Js uit bed gehaald en was met hem aan het spelen. Toen wou hij niet meer slapen
Gelukkig is een flesje het antwoord op alles
Jeuzes krijgerrrtquote:Op zondag 29 maart 2015 19:49 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh ja, last had ik er zeker van hoorhechtingen waren losgeschoten dus had wekenlang een gat ter grootte van een 50ct muntstuk ergens daar onder
![]()
Is (redelijk) goed gekomen
Verrekte litteken jeukt alleen steeds zo, en het is zo'n verdomd lastige plek om in het openbaar aan te zitten
SPOILER: fotospam!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment zelf deed het gruwelijk pijnquote:Op zondag 29 maart 2015 20:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jeuzes krijgerrrt![]()
wat heftig lijkt me dat. Ik zou echt in paniek raken van zon situatie, moest het niet nogmaals gehecht?
Bij mij is het goddank heel mooi gehecht/geheeld, het was 6 dagen HEL, daarna elke dag beter. Nu moet je zoeken naar het (nog) paarse lijntje.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:59 schreef krijgerrtje het volgende:
BF, wat een heerlijke foto's!
[..]
Op het moment zelf deed het gruwelijk pijnmaar opnieuw hechten zou ook weer onnodig pijn doen, dus dat was niet zo'n fijn plan
uiteindelijk een dag of drie in m'n blote kont rondgelopen om het even te laten luchten.. Voelde me zo'n muts
Maar goed, toen het eenmaal weer een beetje dicht gegroeid was kon ik ook weer fatsoenlijk zitten. Heb er nog foto's van op m'n telefoon
Maar die zal ik niet met jullie delen!
KWAK!quote:Op zondag 29 maart 2015 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Thuis hadden we dankzij de zomertijd nu eens fatsoenlijk tijd om te eten voordat ze moe werd en naar bed moest. Normaal is dat om 18:15, nu 19:15. Helemaal prima.
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
KWAK!
HET KAN WEL
IETS POSITIEFS AAN DE ZOMERTIJD![]()
Ja wel gezellig. Ik heb anderhalf uur geslapen op de bank na de lunchquote:Op zondag 29 maart 2015 22:24 schreef Fazzoletti het volgende:
Butter, ziet er uit als een leuk feestje!! En wat is ze verwend![]()
Cactus, hoe gaat het nu? Is er al zicht op wanneer hij naar huis mag?![]()
Razz, klinkt als een geslaagd uitje![]()
Kwak, hoe was jou bezoekje aan je tante?
Hier vanmiddag naar mijn broer geweest voor zijn verjaardag. F heeft weer lief gelachen, rond gekropen, langs de bank gestapt en stukjes brood gegetenSinds gisteren hebben we een loopwagen in huis, met grote laadbak. In plaats van erachter lopen is F wel al minstens 100x in en uit het bakje geklommen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M was echt heel charmant de hele middag, heeft de hele tijd gelachen en dus ook lekker geslapen. Ze is zo dol op hem...Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik las te snel en dacht dat je oma foto's van jouw hechtingen had gekregen.
SPOILER: DeadpoolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is hij vannacht wel een paar keer wakker geworden (normaal maar 1x). Maar tutje maakte het weer goed en ging hij direct weer slapen
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef JufMariska het volgende:
Ha vindt 'm zo verkouden dat er meer aan de hand kan zijn; misschien allergie maar ze wil ook RS-virus uitsluitenNu op weg naar zkh, kinderarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |