Ik wist dat ergens toch iets niet klopte.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook het gedeelte waarbij je een jongetje uit de wieg haalt, ja?.
In de OPquote:Op maandag 30 maart 2015 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
HerkenbaarLigt ze aan de fles in oogjes te wrijven, handjes voor oogjes te leggen, ligt ze tien minuten later te keten in bed.
Handleiding voor baby's iemand?
En dat terwijl ik een rollende baby aan het redden was om niet van het bed af te kletterenquote:
Multitasking to the max!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een rollende baby aan het redden was om niet van het bed af te kletteren![]()
You slow!
En om dat nou elke dag te doen is ook weer zo watquote:Op maandag 30 maart 2015 14:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb echt voor het eerst meegemaakt, na 14 maanden, dat ik I 's middags slapend in haar bed heb kunnen leggen en dat ze niet eens wakker werd. Maar daar had ik wel twee inentingen voor nodig.
Bhehehehehe.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien is dit een idee tegen slapeloze/gebroken nachten?
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien is dit een idee tegen slapeloze/gebroken nachten?
Dikke +1 hierop, gaat hier net zoquote:Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je kind vijf uur achter elkaar slaapt dat het dan ook wordt gezien als 'doorslapen'. Maar iedereen heeft volgens mij ook een ander beeld bij wat 'goed slapen' is bij een baby/dreumes. Ik heb bijvoorbeeld altijd gevonden dat I een prima slaper is ('s nachts dan, overdag minder). Maar toch slaapt zij maar zelden een nacht helemaal door (dus zonder een voeding). Het is ook gewoon heel erg waar je je op instelt, hoe je het beleeft, wat je verwachtingen zijn.
Ook met die zwaailichtenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe die wagen zo droog komt aangereden met dat kind erin![]()
Ik piste in mijn broek
Dan slaapt mijn kind niet door geloof ikquote:Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je kind vijf uur achter elkaar slaapt dat het dan ook wordt gezien als 'doorslapen'. Maar iedereen heeft volgens mij ook een ander beeld bij wat 'goed slapen' is bij een baby/dreumes. Ik heb bijvoorbeeld altijd gevonden dat I een prima slaper is ('s nachts dan, overdag minder). Maar toch slaapt zij maar zelden een nacht helemaal door (dus zonder een voeding). Het is ook gewoon heel erg waar je je op instelt, hoe je het beleeft, wat je verwachtingen zijn.
lego motortjes zijn niet sterk genoegquote:Op maandag 30 maart 2015 15:41 schreef ingee het volgende:
[..]
Ook met die zwaailichten
En die baby diep in slaap met de armpjes omhoog
Ook iets voor de Lego fanatics hier?
ok als ik t zo teruglees lijkt t net of peuter totaal maar een halfuurtje slaapt. Maar ik bedoel natuurlijk 12 en n half uur.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
(en t komt goed blijf ik maar denken. Peuter had ook zo'n fase, maar niet zó erg en die slaapt inmiddels van 7 tot half 8)
En een cosleeper?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Dan slaapt mijn kind niet door geloof ik
Hij is nu van maximaal 3 uur achter elkaar slapen (en dan drinken of een scheet laten en verder tukken, dus gelukkig niet willen spelen) veranderd naar elke 2 uur wakker grr..
Soms wil ie niet drinken (meestal wel) maar zit m een scheet dwars. Maar dan moeten wij er toch uit.
Slapen bij ons in bed gaat iets beter, maar past eigenlijk niet. Dan lig ik verkrampt wakker.. We hebben nl een twijfelaar(1.20 breed).
Nou ja wilde t even van me afschrijven.. we proberen al van alles en het komt vast goed, maar het is wel vermoeiend..
(en t komt goed blijf ik maar denken. Peuter had ook zo'n fase, maar niet zó erg en die slaapt inmiddels van 7 tot half 8)
*sorry voor niet reageren op anderen enzo.. vergeet alles zodra ik t lees.. sterkte met nachten en zieke kindjes etc..
Kan t me voorstellen. Lekker uitrusten en genietenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
Stoere chick van GM
Sterkte JM met zieke Lschrikken is dat
Verder even niet zoveel toe te voegen. Ik heb vanaf nu een ruime week vrij tot en met woensdag volgende week, en daar ben ik echt aan toe! Even bijkomen... Werken vakt me best zwaar, vooral de afgelopen twee weken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |