Spannend! Heb zelf met tbs'ers gewerkt.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:54 schreef Chanty het volgende:
Oh bah PhaidraBeterschap. Het wordt HOOG tijd voor beter weer en minder virussen!
Ik ben helemaal hieperdepieper. Net gehoord dat ik voor mijn vrijwilligerswerk nog een zedendader mag gaan begeleidenIk vind het zo tof, vooral omdat dit een wat heftiger geval is. Uitdaging, uitdaging, uitdaging
Ach JMquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Ik reageer later even meer, straks alle tijd voor want *drum roll* Mr Lucas wordt opgenomenSaturatie is aan de lage kant, dus ze willen 'm in de gaten houden. Misschien vanmiddag weer naar huis, maar grote kans dat we ook blijven slapen
Hij heeft iets viraals, dat is wel duidelijk. Later meer, nu richting kinderafdeling.
Verstandig! Fijn dat er mensen zijn die wel achter je staan maar kan me zo voorstellen dat je niet echt lekker meer zit daar.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Spannend! Heb zelf met tbs'ers gewerkt.
Vanaf zaterdag begin ik weer in de psychiatrie. Heb zin om mn cliënten en collega's weer te zien. (al ben ik wel aan t solliciteren want een goede werkgever is t niet)
Beterschap mama's en baby's
Bedankt voor de tips!
Bijzondere dag rady
Bah wat naarquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Ik reageer later even meer, straks alle tijd voor want *drum roll* Mr Lucas wordt opgenomenSaturatie is aan de lage kant, dus ze willen 'm in de gaten houden. Misschien vanmiddag weer naar huis, maar grote kans dat we ook blijven slapen
Hij heeft iets viraals, dat is wel duidelijk. Later meer, nu richting kinderafdeling.
Ach wat sneuquote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Och jee.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef JufMariska het volgende:
Hihi Razz!
En tof Chanty!!
Ik begon ook al een beetje te twijfelen een tijd terug toen bijna iedere baby wel leek door te slapen hierquote:Op zondag 29 maart 2015 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Boem boem A-tje! Je gaat gewoon meedoen als je dat ziet![]()
batvic to the rescue
Slaap voor Zoë!
Ik las gisteren in Kleintjes dat het echt méér dan normaal is dat kinderen de eerste 1-2 jaar van hun leven niet langer dan vijf uur doorslapen. Dat deed me zoveel goednu ga ik dus niet meer onzeker worden van doorslaapverhalen hier
![]()
![]()
![]()
Beterschap voor alle zieken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |