Leeft dat nog ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:50 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is SCH er nog wel bij de buren van WZV.

Was vanmiddag ff in zevenaar naar de supermarkt, heerlijk relaxed winkelen op zondag.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef Vork het volgende:
Gezellig weer hoor. Allemaal buitenfestiviteiten zijn hier afgelast en in de winkel is het ook al doodstil.

Dat beide niet open waren op zondag doet mij weer verbazenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb mijn burgerplicht vervuld door de politie te bellen toen er isolatieplaten van de Kwantum af kwamen waaien, en neerplofde op de parkeerplaats van de Gamma.
Ik had het eerst bij de Kwantum gemeld, maar dat meisje reageerde dermate niet geintresseerd dat 09008844 geen kwaad kon.

Beide waren wel open?quote:Op zondag 29 maart 2015 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat beide niet open waren op zondag doet mij weer verbazen

Ah, op die manier, ik dacht dat het pand zijn dak verloor.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beide waren wel open?
De werkzaamheden op het dak van de Kwantum waren nu niet bezig volgens mij (Daarom lagen die platen daar). Maar wij kwamen uit de gamma.

quote:Op zondag 29 maart 2015 18:07 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kwam in mijn timehop van vandaag toevallig de foto tegen van 29 maart 2013, toen was ik op een weekendbreak in besneeuwd zuid limburg
Maart roert zn staart en april doet wattie wil!

vandaag niet verder gekomen dan een stuk kalf uit de vriezer en een opgeleukte pot wittebonen in tomatensaus.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef fietsie het volgende:
Voor KFC kenners/haters: zelf filletbites aan het maken

jaaa! Ik vind het ook al zulk gezellig weerquote:

quote:

Hmm, ziet er wel verdomd lekker uitquote:

Ja, krijg ook zin in vette vingers als ik dat ziequote:

Ras el Hanout stond toch voor beste van de markt? Anders liegt die van 23cookingquote:

quote:Op zondag 29 maart 2015 18:55 schreef fietsie het volgende:
Nee kipreepjes gemaakt, Laos (veel), Ras el hanout (theelepel), Zout (twee theelepels), sambal (3 theelepels), vissaus (eetlepel), sesamzaad (3 eetlepels), sesamolie (1 eetlepel).
Roeren roeren.
3 eetlepels bloem
Roeren roeren
2 handjes broodkruim
Roeren roeren.
Rijstolie heetstoken, en de stukjes er 1 voor 1 invlijen....

Hânout is winkel, Souk is markt, maar niet zozeer een kraammarkt in de open lucht, eerder een overdekte.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ras el Hanout stond toch voor beste van de markt? Anders liegt die van 23cooking

ras al hanout is in bijna alles lekkerquote:Op zondag 29 maart 2015 18:58 schreef fietsie het volgende:
Ah ok. Nou ja iig mag het helder zijn: heerlijk aromarijk kruidenmengsel

quote:Op zondag 29 maart 2015 18:12 schreef fietsie het volgende:
Voor KFC kenners/haters: zelf filletbites aan het maken

quote:Op zondag 29 maart 2015 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
Net echt een mega-lekkere entrecote opZo lekker was hij nog nooit eerder gelukt

Blikje kidneybonen ( goed spoelen)quote:Op zondag 29 maart 2015 19:01 schreef DavetheNL het volgende:
Aangezien hier veel CUL gevorderden zitten: Heb een tijd geleden een salade met kidneybonen en zilveruitjes als lunch op. Aangezien ik voor 90% op de weg werk dacht ik dit voor de afwisseling mee te nemen, maar nu weet ik geen recept daarvoor.
Iemand suggesties?

thnx, de gamba's gingen hier in de sushi dus ik kon k3 niet zelf maken.quote:

Dank je! Gelijk opgeslagen en morgenavond makenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje kidneybonen ( goed spoelen)
Zilveruitjes
Gekookte ham (aan blokjes)
Verse peterselie
Wat gehakte augurkjes
Teentje knof geperst of gehakt
Olijven
Peper/zout
Olijfolie
Azijn
Of,
Zure room of van die dikke griekse joghurt

Hmm, ziet er zeker goed uit!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Bluezz het volgende:
K1 Jaaaaaren niet gegeten, het is weer zooo lekker
![]()
[ afbeelding ]

Tuurlijk, is nog maar een half jaar geleden. Zou zo terug willen. Was je eigenlijk ook toen naar Siam Park geweest? God wat wil ik daar graag nog een dag naartoequote:Op zondag 29 maart 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Facebook vertelde mij dat wij precies een jaar geleden Tenerife in Noelia Sur zaten, die ken je nog wel hé FFT?

Rotonde Joure is handig referentiepunt.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Woon je dichtbij? Mag ik een keer bij je eten?

Jamjam!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Bluezz het volgende:
K1 Jaaaaaren niet gegeten, het is weer zooo lekker
![]()
[ afbeelding ]

Au dat is wel heel ver! Pizzaovenmeet.. denk niet dat ik aan de eisen voldoe (heb er geen een)quote:Op zondag 29 maart 2015 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rotonde Joure is handig referentiepunt.
Er komt nog een GC-KSC pizzaovenmeet dus wellicht kun je als verstekeling...

Volgens mij is de randvoorwaarde dat je iets komt bakkenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Au dat is wel heel ver! Pizzaovenmeet.. denk niet dat ik aan de eisen voldoe (heb er geen een)

Ja was echt een feestje bij Nomadsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jamjam!
Van Windigo klonk ook heel goed!

ik bak er niets vanquote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij is de randvoorwaarde dat je iets komt bakken

Heb ik gelezenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja was echt een feestje bij Nomads
Ik heb een verslagje met foto's in het sterrententen topic geplaatst

Nou we gingen om 15.30 weg om nog even door de 9 straatjes te struinen, maar dat hadden we beter niet kunnen doenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Verder leuk gehad in Amsterdam? Beetje jammer van het weer.
Het is nu trouwens eindelijk droog. Wow

Is bloemkool geworden, was erg lekker.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga zo eens wat riesling inkoken voor een witte wijnsaus, puree maken, denk aan doppertjes erbij.
Dan bak ik een paar stukken kabeljauwfilet krokant op de huid.

9 straatjes zijn leuk. Ik ken iemand die daar in een restaurant kookt, zonder naam. Volgens mij is dit het enige restaurant zonder naam, zo vreemd..quote:Op zondag 29 maart 2015 20:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou we gingen om 15.30 weg om nog even door de 9 straatjes te struinen, maar dat hadden we beter niet kunnen doen![]()
We werden nogal platgeregend dus er kwam niet veel van, volgende keer blijven we langer als we naar Nomads gaanEn die 9 straatjes komen nog wel een keer. Maar leuk was het wel

Gelukkig maar!quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag gelukkig vals alarm. Zwager belde dat babi M. al 2 uur huilde over pijn in haar hand en gezien ze geen aansteller is maakte hij zich zorgen. Ik ben er naartoe geracet, hij en M. naar de eerste hulp (zus was vliegen). Maar uur later kwam hij gelukkig terug dat het alweer beter ging toen ze daar zat en de dokter een beetje aan haar hand en arm draaide. Ook geen foto's laten maken. En M. was weer als vanouds. Ik weer naar huis want ze gingen mn zus ophalen. Eind goed, al goed.

Hoe vond ie de ukelilie?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf het toilet! Nieuwe schutting (gisteren geplaatst) is alweer ongewaaid, dankzij rukwind.
Deert ook weer niet zo erg, want drank + ukelele stemt vredig
Fijne zondagavond iedereen!

Gelukkig maarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag gelukkig vals alarm. Zwager belde dat babi M. al 2 uur huilde over pijn in haar hand en gezien ze geen aansteller is maakte hij zich zorgen. Ik ben er naartoe geracet, hij en M. naar de eerste hulp (zus was vliegen). Maar uur later kwam hij gelukkig terug dat het alweer beter ging toen ze daar zat en de dokter een beetje aan haar hand en arm draaide. Ook geen foto's laten maken. En M. was weer als vanouds. Ik weer naar huis want ze gingen mn zus ophalen. Eind goed, al goed.

Aan de kust stormt het behoorlijkquote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef fietsie het volgende:
Rare schutting dan dattie niet wind doet?

Ja hier ook. Maar schuttingen zijn toch bestemd om eh.... tegen wind te kunnnenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de kust stormt het behoorlijk

Als je ze goed vastzet welquote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hier ook. Maar schuttingen zijn toch bestemd om eh.... tegen wind te kunnnen

Ik hoop niks, hand verdraaid en er even in blijven hangen ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat zou het dan geweest kunnen zijn he met Babi M.. gelukkig is het over!

Bij Amazing Oriental.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef Windigo het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik gedroogde rozenblaadjes voor thee kan kopen?
Ik ben nu namelijk verslaafd aan de combi kaneelstokje, rozenblaadjes, earl grey en honing

Ah okee tof ik zoek m op! Met vrij reizen ga ik dan volgend weekend wel even op jachtquote:Op zondag 29 maart 2015 20:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Toko. Het is een keten. Meer een soort Aziatische supermarkt.

Ja inderdaad dat is wat ik bedoel! Bedanktquote:Op zondag 29 maart 2015 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Het zit in plastic potten en het zijn hele knoppen. Zien er echt tof uit.

Is gelukkig licht verteerbaarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff, heb veel te veel gegeten, vooral bloemkool

Trusten en succes morgen!quote:Op zondag 29 maart 2015 21:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat is wat ik bedoel! Bedankt
Ben ook de tijd vergetenen best moe en heb morgen om 10 u een sollicitatie bij de lokale hondenopvang voor vrijwilligerswerk dus ik ga slapen

En erg lekker en gezond.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is gelukkig licht verteerbaar
Ik heb te vroeg gegeten. Nu dus weer honger en maar iets in de oven gezet.

Bij een toko?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
Hallo mijn naam is VB en ik heb een vraag.
Weet iemand waar je offline Kerrie Djawa kan kopen?
In ruil voor het antwoord heb ik weer antwoord op andere vragen.
Groetjes,
VB

Ja, jammer dat het zo weinig gegeten wordt in Nederland. Terwijl we wel veel geitenkaas eten. Daar komt vlees van.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Had voor het eerst geit. Damn wat is at lekker!

Al die bokjes gaan op transport naar zuid europa.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het zo weinig gegeten wordt in Nederland. Terwijl we wel veel geitenkaas eten. Daar komt vlees van.

Kweenie, ik ken een grote Chinese toko en nog een aantal andere kleinere toko's maar ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Nog nooit actief naar gezocht ook niet hoor maar ik dacht wellicht is er iemand die zeker weet dat het haast in het standaard assortiment zit bij de meeste toko's.quote:

Ik zie dat Conimex het in het assortiment heeft.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kweenie, ik ken een grote Chinese toko en nog een aantal andere kleinere toko's maar ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Nog nooit actief naar gezocht ook niet hoor maar ik dacht wellicht is er iemand die zeker weet dat het haast in het standaard assortiment zit bij de meeste toko's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |