Hmm, ziet er zeker goed uit!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Bluezz het volgende:
K1 Jaaaaaren niet gegeten, het is weer zooo lekker
![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, is nog maar een half jaar geleden. Zou zo terug willen. Was je eigenlijk ook toen naar Siam Park geweest? God wat wil ik daar graag nog een dag naartoequote:Op zondag 29 maart 2015 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Facebook vertelde mij dat wij precies een jaar geleden Tenerife in Noelia Sur zaten, die ken je nog wel hé FFT?
Rotonde Joure is handig referentiepunt.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Woon je dichtbij? Mag ik een keer bij je eten?
Jamjam!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Bluezz het volgende:
K1 Jaaaaaren niet gegeten, het is weer zooo lekker
![]()
[ afbeelding ]
Au dat is wel heel ver! Pizzaovenmeet.. denk niet dat ik aan de eisen voldoe (heb er geen een)quote:Op zondag 29 maart 2015 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rotonde Joure is handig referentiepunt.
Er komt nog een GC-KSC pizzaovenmeet dus wellicht kun je als verstekeling...
Volgens mij is de randvoorwaarde dat je iets komt bakkenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Au dat is wel heel ver! Pizzaovenmeet.. denk niet dat ik aan de eisen voldoe (heb er geen een)
Ja was echt een feestje bij Nomadsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jamjam!
Van Windigo klonk ook heel goed!
ik bak er niets vanquote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij is de randvoorwaarde dat je iets komt bakken
Heb ik gelezenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja was echt een feestje bij Nomads
Ik heb een verslagje met foto's in het sterrententen topic geplaatst
Nou we gingen om 15.30 weg om nog even door de 9 straatjes te struinen, maar dat hadden we beter niet kunnen doenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Verder leuk gehad in Amsterdam? Beetje jammer van het weer.
Het is nu trouwens eindelijk droog. Wow
Is bloemkool geworden, was erg lekker.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga zo eens wat riesling inkoken voor een witte wijnsaus, puree maken, denk aan doppertjes erbij.
Dan bak ik een paar stukken kabeljauwfilet krokant op de huid.
9 straatjes zijn leuk. Ik ken iemand die daar in een restaurant kookt, zonder naam. Volgens mij is dit het enige restaurant zonder naam, zo vreemd..quote:Op zondag 29 maart 2015 20:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou we gingen om 15.30 weg om nog even door de 9 straatjes te struinen, maar dat hadden we beter niet kunnen doen![]()
We werden nogal platgeregend dus er kwam niet veel van, volgende keer blijven we langer als we naar Nomads gaanEn die 9 straatjes komen nog wel een keer. Maar leuk was het wel
Gelukkig maar!quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag gelukkig vals alarm. Zwager belde dat babi M. al 2 uur huilde over pijn in haar hand en gezien ze geen aansteller is maakte hij zich zorgen. Ik ben er naartoe geracet, hij en M. naar de eerste hulp (zus was vliegen). Maar uur later kwam hij gelukkig terug dat het alweer beter ging toen ze daar zat en de dokter een beetje aan haar hand en arm draaide. Ook geen foto's laten maken. En M. was weer als vanouds. Ik weer naar huis want ze gingen mn zus ophalen. Eind goed, al goed.
Hoe vond ie de ukelilie?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf het toilet! Nieuwe schutting (gisteren geplaatst) is alweer ongewaaid, dankzij rukwind.
Deert ook weer niet zo erg, want drank + ukelele stemt vredig
Fijne zondagavond iedereen!
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag gelukkig vals alarm. Zwager belde dat babi M. al 2 uur huilde over pijn in haar hand en gezien ze geen aansteller is maakte hij zich zorgen. Ik ben er naartoe geracet, hij en M. naar de eerste hulp (zus was vliegen). Maar uur later kwam hij gelukkig terug dat het alweer beter ging toen ze daar zat en de dokter een beetje aan haar hand en arm draaide. Ook geen foto's laten maken. En M. was weer als vanouds. Ik weer naar huis want ze gingen mn zus ophalen. Eind goed, al goed.
Aan de kust stormt het behoorlijkquote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef fietsie het volgende:
Rare schutting dan dattie niet wind doet?
Ja hier ook. Maar schuttingen zijn toch bestemd om eh.... tegen wind te kunnnenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de kust stormt het behoorlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |