quote:Op zondag 29 maart 2015 11:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Whatever.Kan best; zo hip ben ik niet.
Dan heet het bij ons in de buurt een kaas tostiquote:Op zondag 29 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tosti kan toch ook zonder ham? Als ik in het engels over tosti's praat (dat doe ik regelmatig, want iktosti's), dan noem ik ze ook grilled cheese sandwiches.
Valt me op dat ze op het forum steeds vaker bij de engelse term genoemd worden...
Whoa dat zijn dan weer avonturen in de bosjes waar je op dat moment niet echt op zit te wachten...quote:Op zondag 29 maart 2015 11:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb gisteren ritje Waals ziekenhuis gedaan met een vriend die zijn hand en voeten tweedegraads verbrandde bij pech ongeluk.
Allemaal godzijdank verder goed afgelopen (en beetje klungelig maar wel heel erg goed en snel geholpen in het ziekenhuis) maar was me het avontuur wel weer zeg
En zo niet tof om drie kwartier auto te rijden met iemand die zoveel pijn heeft, terwijl ik weet dat hij echt geen mietje is.
Hij zit nu high van de tramadol etc. te ontbijten, gaat gelukkig stuk beter. Zijn vriendin heeft een playlist opgezet met 'fire' gerelateerde muziek om hem te pesten![]()
En nu eens kijken wat we vandaag gaan doen, het is rukweer en sauna e.d. gaat het voor hem niet worden natuurlijk![]()
Verder heel gezellig en het eten en drankjes zijn ook goed en hebben we het prima naar ons zin
Een hipster in disguisequote:Op zondag 29 maart 2015 11:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Whatever.Kan best; zo hip ben ik niet.
Auwquote:Op zondag 29 maart 2015 11:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb gisteren ritje Waals ziekenhuis gedaan met een vriend die zijn hand en voeten tweedegraads verbrandde bij pech ongeluk.
Allemaal godzijdank verder goed afgelopen (en beetje klungelig maar wel heel erg goed en snel geholpen in het ziekenhuis) maar was me het avontuur wel weer zeg
En zo niet tof om drie kwartier auto te rijden met iemand die zoveel pijn heeft, terwijl ik weet dat hij echt geen mietje is.
Hij zit nu high van de tramadol etc. te ontbijten, gaat gelukkig stuk beter. Zijn vriendin heeft een playlist opgezet met 'fire' gerelateerde muziek om hem te pesten![]()
En nu eens kijken wat we vandaag gaan doen, het is rukweer en sauna e.d. gaat het voor hem niet worden natuurlijk![]()
Verder heel gezellig en het eten en drankjes zijn ook goed en hebben we het prima naar ons zin
Inderdaad. Hartstikke blij dat het goed afliep, goedje had ook in zijn gezicht terecht kunnen komen of huis af kunnen fikkenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whoa dat zijn dan weer avonturen in de bosjes waar je op dat moment niet echt op zit te wachten...
Nou ja dan moeten jullie hem maar vermaken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Inderdaad. Hartstikke blij dat het goed afliep, goedje had ook in zijn gezicht terecht kunnen komen of huis af kunnen fikkenHij voelt vast collega-grapjes aankomen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sauna
Helaas vandaag niet, mijn ouders spanen hier om (nu ff bij oom en tante)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Spanen?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij voelt vast collega-grapjes aankomen nu?Sauna
Helaas vandaag niet, mijn ouders spanen hier om (nu ff bij oom en tante)
Maar dan is het eigenlijk een boterham met gesmolten kaas.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat het geen tosti was. Het waren boterhammen met kaas die ik onder de grill had gelegd.
Goed plan ja. Hoewel ik straks toch ff een rondje ga wandelen denk ik. Heb veel te veel stil gezeten deze weekquote:Op zondag 29 maart 2015 12:17 schreef TAV74 het volgende:
Het is in ieder geval een overtuigende regendag. Ik pak er dus maar eens een boek bij
Ja hij had alleen gekeken naar 2 topdirigenten.. verder wel leuk he!quote:Op zondag 29 maart 2015 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
Zoooo daar ben ik weer!
Wie raadde nou laatst mozart in the jungle aan? Ik vind t leuk! Moet me alleen wel heel erg over al die slecht playbackspelende mensen heen te zetten... Die violisten man... En die dirigent had ook wel wat directielesjes mogen nemen voor hij een dirigent ging spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, t valt nogal op dat hij geen 1 slaat op de 1e tel enzoquote:Op zondag 29 maart 2015 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hij had alleen gekeken naar 2 topdirigenten.. verder wel leuk he!
Vond de eerste afl eigenlijk leuker dan de 2e
Iewwwwquote:Op zondag 29 maart 2015 11:31 schreef Molo het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Straks in deze herfststorm rondje NL rijden.Leuk rondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Straks in deze herfststorm rondje NL rijden.Welke Chinees is dat? En welke gerechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Breng je voor mij k3 mee?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://meewah.nl/kanton_specialiteiten.html
K1 voor mij en voor g K5
![]()
Samson zal er wel droevig door zijn...quote:
Wou het net vragen!quote:
Ah, treurig. Te ver uit de richting om zomaar ff te proberen.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://meewah.nl/kanton_specialiteiten.html
K1 voor mij en voor g K5
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofd als een totmaat nuzo maar eens het zweet weg douchen en dan doe ik de rest van de zondag niets meer
![]()
Eerst een tuk en daarna spinnenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:00 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te dubben tussen een tukje nu, of spinnen eind van de middag.
Ik vind het absoluuuuut geen aanrader, smakeloos, erg standaard, nou ja eigenlijk gewoon niet lekker. 1 x geprobeerd (enige wat okay is is de loempia dus bij weinig kookzin haal ik die (keer of 2 per jaar dus))quote:Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Vanyel het volgende:
Ah, treurig. Te ver uit de richting om zomaar ff te proberen.
Straks in deze herfststorm rondje NL rijden.Doe SCH de groetjes, mis die histerische gilnicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik heb gekozen voor een tukje maar nu moet ik nog tijd zien te vinden voor mijn workoutquote:Op zondag 29 maart 2015 14:00 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te dubben tussen een tukje nu, of spinnen eind van de middag.
Doe ikquote:Op zondag 29 maart 2015 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe SCH de groetjes, mis die histerische gilnicht.
Leeft dat nog ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:50 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is SCH er nog wel bij de buren van WZV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |