Nou, dan ben je iig geen ezel want die stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
gisteren vergeten overnight rolls klaar te zetten
![]()
Oh en ik moet leren de bochten die ik maak niet zo af te snijdenHad me van de week al flink gestoten tegen de punt van het bed en deed dat net nog eens op precies dezelfde plek..
![]()
Tot zover mijn ochtend
Ik was liever een ezel geweest geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2015 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan ben je iig geen ezel want die stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen
waarom mag dat tegenwoordig niet meer een tosti heten?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:51 schreef Isegrim het volgende:
Ontbijt: grilled cheese sandwiches van oud eigen brood.
Das dubbele boterham en met ham erbij?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom mag dat tegenwoordig niet meer een tosti heten?
Mag dat niet meerquote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tosti kan toch ook zonder ham? Als ik in het engels over tosti's praat (dat doe ik regelmatig, want ikquote:
Het klinkt gewoon chiquer.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tosti kan toch ook zonder ham? Als ik in het engels over tosti's praat (dat doe ik regelmatig, want iktosti's), dan noem ik ze ook grilled cheese sandwiches.
Valt me op dat ze op het forum steeds vaker bij de engelse term genoemd worden...
Ja knap. Al kan die sport mij totaal niet boeien. Al heb ik wel deel twee van de race gezien.quote:
Wij hebben het ook helemaal gekeken. Nog nooit eerder gedaan. Ik vond het niet eens vervelend!quote:
Omdat het geen tosti was. Het waren boterhammen met kaas die ik onder de grill had gelegd.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heet het dan niet een 'cheese melt' om in hippe termen te blijven..quote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat het geen tosti was. Het waren boterhammen met kaas die ik onder de grill had gelegd.
ah, ok!quote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat het geen tosti was. Het waren boterhammen met kaas die ik onder de grill had gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |